Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 185 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 207  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

 
Profiel   

Oh dat is wel een opluchting. Ja hij klopt verder gewoon, alleen ondersteboven. Op mijn telefoon kantelt hij gewoon goed alle kanten op en niet ondersteboven. Toch apart.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 10:16 



 
Profiel   

Als jury kun je idd het beeld gewoon draaien, dus op zn kop is niet zo erg.

Wij zijn trouwens inmiddels papa en mama geworden. 3 weken eerder dan verwacht, maar ons zoontje doet het super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 10:54 



 
Profiel   

WenK schreef
Als jury kun je idd het beeld gewoon draaien, dus op zn kop is niet zo erg.

Wij zijn trouwens inmiddels papa en mama geworden. 3 weken eerder dan verwacht, maar ons zoontje doet het super!

Gefeliciteerd WenK *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 10:58 



 
Profiel   

WenK schreef
Als jury kun je idd het beeld gewoon draaien, dus op zn kop is niet zo erg.

Wij zijn trouwens inmiddels papa en mama geworden. 3 weken eerder dan verwacht, maar ons zoontje doet het super!


Gefeliciteerd!! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 10:59 



 
Profiel   

Van harte gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 11:13 



 
Profiel   

Van harte gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 11:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 11:39 



 
Profiel   

Van harte gefeliciteerd!

Wij hebben vanmorgen een proefje opgenomen. Onwijs tevreden als ik de proefjes terug krijg. Zit echt flink vooruitgang in :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 11:54 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 16:30 



 
Profiel   

Van harte gefeliciteerd!


Hier vandaag 2x de proef gefilmd. Ga er vandaag sowieso 1 opsturen maar kan nog niet kiezen welke. Eerste poging met wat meer go gereden maar wel wat slordigheden, de 2de wat meer safe gereden maar ook niet vlekkeloos.
Vorige keer had ik echt 1 slechte proef en 1 betere proef. Maar nu is het moeilijk kiezen en eigenlijk vind ik 2 proeven insturen een beetje te veel van het goede.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:12 



 
Profiel   

@wenk gefeliciteerd!

@veertje, wat een mooie omgeving en fijn dat je vooruitgang merkt!

@miss_lizje dat vind ik ook altijd lastig om te kiezen

Ik heb 196 punten gereden waar ik blij mee ben maar ik had vreemd commentaar zo kan het dus ook nog.
Ik heb nu nog één proefje liggen voor als ik volgende week nog een online proef mag inleveren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:53 



 
Profiel   

Hier nog steeds in spanning aan het wachten op een uitslag van een filmpje wat ik vorige week zaterdag in heb gestuurd. Blijft lastig, dat wachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 21:09 



 
Profiel   

Zo leuk om te lezen van iedereen. Begrijp ik het goed dat meetmomenten weer mogen?
Ik heb vandaag voor het eerst een proefje gefilmd en meteen ingeleverd. Het ging niet helemaal zoals ik wilde. Ze had wat spierpijntjes en was wat sloom. En vanuit mijzelf genoeg verbeterpuntjes. Maarja, hopelijk kunnen we er toch een winstpuntje mee binnen hengelen. Zit al vol spanning steeds de site te verversen of er al een beoordeling is := hoelang duurt dat meestal bij jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 22:17 



 
Profiel   

AlaskaTorrie schreef
Hier nog steeds in spanning aan het wachten op een uitslag van een filmpje wat ik vorige week zaterdag in heb gestuurd. Blijft lastig, dat wachten


Verrassing! Opeens was de beoordeling er *\o/* en zowaar...nog een winstpunt. Punten en feedback kwamen overeen met eigen mening. Wel een lieve 8 voor verzorging haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 22:48 



 
Profiel   

Gefeliciteerd AlaskaTorrie fijn dat het overeenkwam

De eerste keer heb ik 7 dagen moeten wachten en nu 4 dagen en ik hoor ook wel is dezelfde dag terug maar ook een keer bijna 2 weken dus erg wisselend

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 23:10 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je winstpunt! Wij hebben ook weer een proefje ingezonden, ik zie zelf erg veel verbetering ten opzichte van de eerdere proefjes dus hopelijk zien we het terug in de puntjes. Vind 't erg leuk!

én opgegeven voor een meetmoment volgende week woensdag, schijt nu al duizend kleuren stront haha :P Is allemaal nog erg nieuw voor mij en mijn jonkie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:43 



 
Profiel   

Nou nog 2 weken M en hoger online, dan weer alleen tm L2

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:32 



 
Profiel   

Zojuist mijn tweede proefje ingeleverd. Ben benieuwd welke als eerste de punten krijgt :)

Kan gelukkig aankomende zondag ook weer op pad dus denk dat dit voor mij ook voorlopig weer de laatste online proefjes waren :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:26 



 
Profiel   

HarmanyL schreef
Nou nog 2 weken M en hoger online, dan weer alleen tm L2



Jammer.

Ik snap dat de lockdown 'verlicht' is, maar ik vind on-line proeven een aanwinst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:17 



 
Profiel   

Ik moet even puzzelen hoe het nu zit met de online winstpunten.

Met mijn merrie heb ik in de eerste lockdown 4 online wp in de L1 gehaald. We zijn sindsdien nog niet weer naar echte wedstrijden geweest wegens dracht en veulen (oktober 2020 laatste online punt). Ik heb nu een proef ingestuurd en als ik dat de komende 2 weken nog wil doen en we zouden daar winst op halen, dan komen we over de 5 punten, maar vallen de proeven van nu en de proeven van de eerste lockdown wel onder die regeling? Of zijn dat reguliere punten? En in het laatste geval, betekent dit dat ik er daarna nog 5 online bij mag halen?

Met mijn ruin ben ik nog niet zo lang bezig. 2 winstpunten online gehaald (voor de lockdown), daarna 2 op reguliere wedstrijden. Nu in de lockdown weer een online wp en ik wacht nog op 2 uitslagen van hem nu. Ook zou ik de 2 weken die nog in de lockdown vallen graag nog een proef insturen. Stel ik haal overal winst op, dan heb ik 2 online punten 2 reguliere en 5 online (in lockdown). Dat mag dan toch of..?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:33 



 
Profiel   

Ik heb 10 M1 klaarstaan voor morgen.

Ergens snap ik niks van de KNHS. Hoezo mogen er meetmomenten georganiseerd worden als er verder niets mag?
Vind het allemaal erg op het randje. Deelnemers moeten wel qr, vrijwiligers en juryleden niet.
Kantine mag niet open, maar wel to go.
Ik heb van het weekend gezien hoeveel mensen het gezellig hadden langs de baan ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:07 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Vind het allemaal erg op het randje. Deelnemers moeten wel qr, vrijwiligers en juryleden niet.
Kantine mag niet open, maar wel to go.
Ik heb van het weekend gezien hoeveel mensen het gezellig hadden langs de baan ;)


Ja, dat is ook raar. Daarom gewoon zelf altijd nog verstandige dingen doen. Dus proefrijden en inpakken en naar huis.
Ik vind het gewoon een groot nadeel dat de online proeven niet mee tellen voor in mijn geval dan het Friese stamboek. En ik heb 2 drachtige merries staan, dus ik wil ook geen tijden meer wachten nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:46 



 
Profiel   

Sanet schreef
PSvanLot schreef
Vind het allemaal erg op het randje. Deelnemers moeten wel qr, vrijwiligers en juryleden niet.
Kantine mag niet open, maar wel to go.
Ik heb van het weekend gezien hoeveel mensen het gezellig hadden langs de baan ;)


Ja, dat is ook raar. Daarom gewoon zelf altijd nog verstandige dingen doen. Dus proefrijden en inpakken en naar huis.
Ik vind het gewoon een groot nadeel dat de online proeven niet mee tellen voor in mijn geval dan het Friese stamboek. En ik heb 2 drachtige merries staan, dus ik wil ook geen tijden meer wachten nu.


Bij het KFPS tellen twee online gereden winstpunten mee voor het sportpredicaat. Je moet dan nog 3x 60% rijden op reguliere wedstrijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:48 



 
Profiel   

Is dat zo? Ik heb vorig jaar gemaild en toen zeiden ze dat er niets mee zou tellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:50 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Ik heb 10 M1 klaarstaan voor morgen.

Ergens snap ik niks van de KNHS. Hoezo mogen er meetmomenten georganiseerd worden als er verder niets mag?
Vind het allemaal erg op het randje. Deelnemers moeten wel qr, vrijwiligers en juryleden niet.
Kantine mag niet open, maar wel to go.
Ik heb van het weekend gezien hoeveel mensen het gezellig hadden langs de baan ;)

Volgensmij is dit weer een zelfbedachte hoe omzeilen de we de regeltjes. We noemen het training en dan mag het ineens wel.....

En verder hebben we schijt aan de hele corona situatie.

Hier wordt zaterdag de kringkampioenschappen gehouden. Het heet alleen nu kringkampioenschap meetemoment maar je kunt je wel selecteren voor de regio :=

Echt om je dood te schamen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 185 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 207  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen