Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 186 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 207  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

 
Profiel   

Sanet schreef
Is dat zo? Ik heb vorig jaar gemaild en toen zeiden ze dat er niets mee zou tellen?


Ja, vorig jaar maart tijdens lockdown al en nu dus weer.

https://www.phryso.com/online-proeven-t ... predicaat/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:55 



 
Profiel   

Dancer schreef
Sanet schreef
Is dat zo? Ik heb vorig jaar gemaild en toen zeiden ze dat er niets mee zou tellen?


Ja, vorig jaar maart tijdens lockdown al en nu dus weer.

https://www.phryso.com/online-proeven-t ... predicaat/


Goh! Dankjewel. Dan zou ik nu nog 1x kunnen insturen. Ga ik overwegen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:56 



 
Profiel   

Spenk schreef
PSvanLot schreef
Ik heb 10 M1 klaarstaan voor morgen.

Ergens snap ik niks van de KNHS. Hoezo mogen er meetmomenten georganiseerd worden als er verder niets mag?
Vind het allemaal erg op het randje. Deelnemers moeten wel qr, vrijwiligers en juryleden niet.
Kantine mag niet open, maar wel to go.
Ik heb van het weekend gezien hoeveel mensen het gezellig hadden langs de baan ;)

Volgensmij is dit weer een zelfbedachte hoe omzeilen de we de regeltjes. We noemen het training en dan mag het ineens wel.....

En verder hebben we schijt aan de hele corona situatie.

Hier wordt zaterdag de kringkampioenschappen gehouden. Het heet alleen nu kringkampioenschap meetemoment maar je kunt je wel selecteren voor de regio :=

Echt om je dood te schamen.


Dat kan toch eigenlijk echt niet? Beschamend idd

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 23:52 



 
Profiel   

Ben ik met je eens. Zitten ook 2 juryleden. Maar we noemen het meetmoment. Hoe omzeilen we de wetgeving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 23:54 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Ik heb 10 M1 klaarstaan voor morgen.

Ergens snap ik niks van de KNHS. Hoezo mogen er meetmomenten georganiseerd worden als er verder niets mag?
Vind het allemaal erg op het randje. Deelnemers moeten wel qr, vrijwiligers en juryleden niet.
Kantine mag niet open, maar wel to go.
Ik heb van het weekend gezien hoeveel mensen het gezellig hadden langs de baan ;)

Bij ons op wedstrijd of meetmoment (vorige keer ook op wedstrijd) moet iedereen een mondkapje op binnen, iedereen een qr laten zien wie je mee neemt. Heb je geen qr kom je gewoon niet binnen. Ook is de kantine niet open ook niet voor afhaal. Dus denk dat het per regio enorm verschilt hoe ze ermee omgaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 06:46 



 
Profiel   

Een kringkampioenschap meetmoment! _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 07:12 



 
Profiel   

Hier in groningen hebben ze selecties voor de groninger kampioenschappen in de meetmomenten verstopt. Ik vind dat vrij belachelijk. Geen klassement maar wel selecties? Hoe bestaat dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 07:36 



 
Profiel   

In zuid-holland hebben we vrije aanmelding voor de regio eind februari dus geen selecties meer. En de meetmomenten zijn goed geregeld en streng met qr code in mijn omgeving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 07:57 



 
Profiel   

Muronia schreef
Hier in groningen hebben ze selecties voor de groninger kampioenschappen in de meetmomenten verstopt. Ik vind dat vrij belachelijk. Geen klassement maar wel selecties? Hoe bestaat dat?

Ja dat doen ze dus op meer plekken. Ze zouden zich kapot mogen schamen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 08:03 



 
Profiel   

Muronia schreef
Hier in groningen hebben ze selecties voor de groninger kampioenschappen in de meetmomenten verstopt. Ik vind dat vrij belachelijk. Geen klassement maar wel selecties? Hoe bestaat dat?

Tja eigenlijk is er achter de schermen wel gewoon een klassement natuurlijk want degene met de hoogste punten heeft de hoogste plaatsingspunten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:23 



 
Profiel   

Spenk schreef
Muronia schreef
Hier in groningen hebben ze selecties voor de groninger kampioenschappen in de meetmomenten verstopt. Ik vind dat vrij belachelijk. Geen klassement maar wel selecties? Hoe bestaat dat?

Ja dat doen ze dus op meer plekken. Ze zouden zich kapot mogen schamen.



Hoezo kapot schamen? Je neemt de resultaten van het meetmoment, en kijkt wie er door gaan naar de kampioenschappen. Gewoon een administratieve handeling die de corona regels niet in de weg zit. Er is geen prijsuitreiking etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:32 



 
Profiel   

CharleyT schreef
Spenk schreef

Ja dat doen ze dus op meer plekken. Ze zouden zich kapot mogen schamen.



Hoezo kapot schamen? Je neemt de resultaten van het meetmoment, en kijkt wie er door gaan naar de kampioenschappen. Gewoon een administratieve handeling die de corona regels niet in de weg zit. Er is geen prijsuitreiking etc.



maar daarmee zorg je er wel voor dat deelnemers naar de meetmomenten moeten om deel te kunnen nemen aan de kampioenschappen en mijn insziens zorg je daarvoor voor onnodig bij elkaar komen. Het zou toch veel meer in de geest van "blijf zo veel mogelijk thuis" zijn om voor de selecties online starten te gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:52 



 
Profiel   

Welke proef moest er nu voor het L1 gereden worden? :) ik ben t overzicht kwijt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 15:31 



 
Profiel   

7 :)

Ik wacht op mn uitslagen van mijn B proefjes van afgelopen week en deze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 15:34 



 
Profiel   

Muronia schreef
7 :)

Ik wacht op mn uitslagen van mijn B proefjes van afgelopen week en deze.


Ik ook *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 15:50 



 
Profiel   

Mijn stalgenootje en ik wachten ook nog op onze resultaten van zaterdag/zondag. Merk toch wel dat ik onbewust mijn mail vaker per dag check als normaal.
Vorige keer hadden we allen binnen 2 dagen resultaat wat extreem snel is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 16:07 



 
Profiel   

Ik wacht nu ook bijna een week op mijn punten van het M… zit ook veel te refreshen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 18:03 



 
Profiel   

Ik heb vandaag mijn M2 debuut proefjes opgenomen. Nog wel wat puntjes van verbetering, maar het ging ook niet superslecht. Heb ook vandaag mijn startkaart weer aangevraagd, dus ik moet helaas wachten met insturen tot morgen. Kan nu al niet wachten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 18:03 



 
Profiel   

Ik heb in dec nog geen 10 proefjes gehad om te beoordelen en daarna niks meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 18:26 



 
Profiel   

caro29 schreef
Ik heb in dec nog geen 10 proefjes gehad om te beoordelen en daarna niks meer


Dat is ook vreemd…. Tot welke klasse jureer je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 18:45 



 
Profiel   

Ik had er ook best lang geen gehad maar de afgelopen twee weken weer meer, waarvan de meesten als spoed doorgestuurd werden door t kantoor. Die hadden dan al even bij anderen gelegen en moesten als ik ze kreeg zsm beoordeeld worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 18:59 



 
Profiel   

Ik heb maandag 10 B proeven gekregen, helaas heb ik door de week echt geen tijd.
Morgen ga ik er aan beginnen! Ben benieuwd!
Was voor mij ook al een tijdje geleden dat ik proeven kreeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 19:06 



 
Profiel   

Maurits0407 schreef
caro29 schreef
Ik heb in dec nog geen 10 proefjes gehad om te beoordelen en daarna niks meer


Dat is ook vreemd…. Tot welke klasse jureer je?


M2. Voor de punten hoef ik het niet te doen want ik heb er meer dan genoeg. Wel jammer dat er mensen wachten en er juryleden zijn die niks meer krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 19:09 



 
Profiel   

Oh misschien heb je er wel 1 van mij Tilmar, de mijne zijn beide maandag aan een jurylid (twee verschillende) toe bedeeld zag ik :)

Zo zagen we eruit
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 19:17 



 
Profiel   

Muronia schreef
Oh misschien heb je er wel 1 van mij Tilmar, de mijne zijn beide maandag aan een jurylid (twee verschillende) toe bedeeld zag ik :)

Zo zagen we eruit
[ [url=m/ZkdcRI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Volgens mij heb ik wel eens een filmpje van jullie gehad... helaas niet die van deze week
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 19:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 186 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 207  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen