Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 188 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 207  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

 
Profiel   

Mmm, vandaag een proefje laten filmen, geupload op paardrijden.nl en doorgestuurd naar de jury.
Maar ik zie een grijs beeld met "de video wordt verwerkt", en daaronder "beoordeling gepland".
Het is alweer een jaar geleden dat ik dit ook deed, maar dacht dat je je proef gelijk kon zien als hij geupload was?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 16:24 



 
Profiel   

EstherRM schreef
Ik heb mijn L2 debuut opgestuurd.

Laatst las ik dat je kon zien naar welke jury je proef is gestuurd, waar kun je dat zien?


In het dashboard. Als je een vorige proef aanklikt, kom je daar vanzelf :)

En hierboven: soms duurt het even voordat het grijze beeld verandert in het ‘proefbeeld’. Bij mij is hij eerst ook een paar uur grijs en daarna krijg je een voorbeeld te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:14 



 
Profiel   

Vandaag toch nog maar proefje gefilmd, kijk ik het net terug om te kijken welke ik in zou sturen. Peesbeschermers vergeten.... Omg zooo dom. |o |o

Ik ben er wel weer klaar mee, we gaan wel weer op gewone wedstrijd/meetmoment. Meer toegevoegde waarde voor d'r :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 19:29 



 
Profiel   

Ballard_L schreef
EstherRM schreef
Ik heb mijn L2 debuut opgestuurd.

Laatst las ik dat je kon zien naar welke jury je proef is gestuurd, waar kun je dat zien?


In het dashboard. Als je een vorige proef aanklikt, kom je daar vanzelf :)

En hierboven: soms duurt het even voordat het grijze beeld verandert in het ‘proefbeeld’. Bij mij is hij eerst ook een paar uur grijs en daarna krijg je een voorbeeld te zien


Gelukt, dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 19:49 



 
Profiel   

Nu net mijn tweede proef ook binnen gekregen. 186,5 met onwijs fijn positief en opbouwend commentaar :D Vandaag waren we ook weer op pad geweest en hadden we 3 winstpunten behaald dus bij ons staat de teller nu alweer op L2+11 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:11 



 
Profiel   

Ballard_L schreef
EstherRM schreef
Ik heb mijn L2 debuut opgestuurd.

Laatst las ik dat je kon zien naar welke jury je proef is gestuurd, waar kun je dat zien?


In het dashboard. Als je een vorige proef aanklikt, kom je daar vanzelf :)

En hierboven: soms duurt het even voordat het grijze beeld verandert in het ‘proefbeeld’. Bij mij is hij eerst ook een paar uur grijs en daarna krijg je een voorbeeld te zien


Stomme vraag...ik zie mn gisteren ingestuurde proef niet op het dashboard staan, wel natuurlijk als ingestuurd op paardrijden.nl...duurt dat vaker langer voordat ie op t dashboard verschijnt met gekoppelde jury?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:37 



 
Profiel   

Volgens mij komt hij daar pas op als hij naar een jurylid is gestuurd.

Ik wacht nog op mn uitslag van mijn proef van maandag. Ik had hoop dat hij dit weekend wel zou komen, maar het weekend begint inmiddels aardig kort te worden :oo . Geduld, da's zoiets lastigs he.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:40 



 
Profiel   

veertje99 schreef
Nu net mijn tweede proef ook binnen gekregen. 186,5 met onwijs fijn positief en opbouwend commentaar :D Vandaag waren we ook weer op pad geweest en hadden we 3 winstpunten behaald dus bij ons staat de teller nu alweer op L2+11 :)


Lekker bezig!

Ik heb ook net mijn punten terug. Superblij, want het was ons M2 debuut en we kregen 191,5 punt met heel fijn commentaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:41 



 
Profiel   

Muronia schreef
Volgens mij komt hij daar pas op als hij naar een jurylid is gestuurd.

Ik wacht nog op mn uitslag van mijn proef van maandag. Ik had hoop dat hij dit weekend wel zou komen, maar het weekend begint inmiddels aardig kort te worden :oo . Geduld, da's zoiets lastigs he.


Ik heb mijn punten wel eens dezelfde avond gehad en ik heb wel eens twee weken moeten wachten. Als het echt te lang duurt kun je KNHS mailen, sturen ze hem naar een andere jury..

Ik ben zelf altijd heel nieuwsgierig, maar begrijp ook goed dat een jury meer tr doen heeft dan proefjes beoordelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:45 



 
Profiel   

Muronia schreef
Volgens mij komt hij daar pas op als hij naar een jurylid is gestuurd.

Ik wacht nog op mn uitslag van mijn proef van maandag. Ik had hoop dat hij dit weekend wel zou komen, maar het weekend begint inmiddels aardig kort te worden :oo . Geduld, da's zoiets lastigs he.


Haha zeker! Blijft toch steeds weer errug spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:46 



 
Profiel   

EstherRM schreef
Muronia schreef
Volgens mij komt hij daar pas op als hij naar een jurylid is gestuurd.

Ik wacht nog op mn uitslag van mijn proef van maandag. Ik had hoop dat hij dit weekend wel zou komen, maar het weekend begint inmiddels aardig kort te worden :oo . Geduld, da's zoiets lastigs he.


Ik heb mijn punten wel eens dezelfde avond gehad en ik heb wel eens twee weken moeten wachten. Als het echt te lang duurt kun je KNHS mailen, sturen ze hem naar een andere jury..

Ik ben zelf altijd heel nieuwsgierig, maar begrijp ook goed dat een jury meer tr doen heeft dan proefjes beoordelen


Oh ik ook hoor! Vroeg me meer af of het lag aan het weekend/tijd of aan een technisch probleem

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:47 



 
Profiel   

Ballard_L schreef
veertje99 schreef
Nu net mijn tweede proef ook binnen gekregen. 186,5 met onwijs fijn positief en opbouwend commentaar :D Vandaag waren we ook weer op pad geweest en hadden we 3 winstpunten behaald dus bij ons staat de teller nu alweer op L2+11 :)


Lekker bezig!

Ik heb ook net mijn punten terug. Superblij, want het was ons M2 debuut en we kregen 191,5 punt met heel fijn commentaar :)


Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 20:55 



 
Profiel   

Ik heb mijn punten terug! 195 in het M1! Ben zo BLIJ het was het wachten meer dan waard!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 21:12 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 21:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de behaalde punten allemaal!
@Ballard je bent wel consistent haha elke keer met 11 over

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 21:24 



 
Profiel   

Twilight1 schreef
Gefeliciteerd met de behaalde punten allemaal!
@Ballard je bent wel consistent haha elke keer met 11 over


Haha ja klopt! Dan heb ik elke keer nog één winstpunt nodig en haal ik er twee :P goede afsluiter van de klasse laten we maar zeggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 22:21 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal met de mooie punten!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 22:23 



 
Profiel   

De bak bij ons schijnt een meter of 8 te groot te zijn.. is me werkelijk nog niet opgevallen … dus zo maar op pad voor letters en de bak verbouwen.
Heb er gelijk minder zin in :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:03 



 
Profiel   

Mijn bak is 20 x 45 meter, maar die 5 meter extra zette ik af met hindernisbalken. Dan mis ik meteen de 'hindernishoek', die ik anders niet goed in kan rijden. Het filmt ook gemakkelijker, zonder omheining die in de weg zit. En de bordjes prik ik in de grond. We hebben toch geen vaste letters in de bak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:18 



 
Profiel   

Naomi_Haffie schreef
De bak bij ons schijnt een meter of 8 te groot te zijn.. is me werkelijk nog niet opgevallen … dus zo maar op pad voor letters en de bak verbouwen.
Heb er gelijk minder zin in :')


Onze bak is ook 8 meter te lang, ik zet gewoon een los bordje van de C in de bak en zet het verder niet af! Word altijd goed beoordeeld (nou staan onze letters verder wel op 20x40)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 11:52 



 
Profiel   

Ik heb nu 5 proefjes gejureerd en 3 doen de neusriemcontrole niet zoals het moet -O-
Denk dat het is weggezakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:36 



 
Profiel   

Mijn proef is doorgestuurd naar een ander jurylid zag ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:41 



 
Profiel   

caro29 schreef
Ik heb nu 5 proefjes gejureerd en 3 doen de neusriemcontrole niet zoals het moet -O-
Denk dat het is weggezakt.


Ja klopt, ik had er ook een paar. Niet afkeuren toch?
Wellicht mensen die het nog niet eerder hadden gedaan. Ik verwijs dan naar de instructies.

Ik had er ook een die het paspoort niet had gefilmd, een op een ander paard dan bij de knhs geregistreerd stond, een verkeerde proef, een die portrait en landscape afwisselde, een die aldoor stemhulpen gebruikte.

Maar ook een fantastische proef van 212 punten!
Niveau viel trouwens niet tegen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:46 



 
Profiel   

Ik keur alleen af als ze amper hun vingers eronder krijgen of als je duidelijk zit dat hij heel strak zit. Hier valt het niveau nog niet mee maar net wel een leuke proef gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:56 



 
Profiel   

Ik had er van de week een die deed het met 2 handen.... Iemand stond te filmen en een derde persoon trok met een hand de neusriem van de neus en stak er krap twee vingers tussen. Die heb ik dus afgekeurd.

Hoop van harte dat we weer lekker op wedstrijd mogen binnenkort.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 188 van de 207 [ 5160 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 207  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen