Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 231 van de 245 [ 6122 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 245  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

 
Profiel   

Jeetje Linda wat heftig.. Heel veel sterkte met Raika. Ik duim voor je dat ze snel de betere kant weer op gaat. :knuffel:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 12:59 



 
Profiel   

Pff Linda, wat rot! Veel sterkte en beterschap voor Raika Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 14:54 



 
Profiel   

Ik ben niet echt een actieve bokker, dus soms ben ik wat traag met reageren haha

Caaroo dankjewel! Ben errug blij met mijn fuchs en ben ook erg benieuwd of we de M1 door komen

Leuk paard rijd je nu! Als je eenmaal een beetje rust in die PRE s krijgt zijn het wolkjes om mee te rijden :D

Urosa gefeliciteerd met je punt!

Linda2008 jeetje! Heftig van Raika, maar fijn dat de operatie is gelukt! Succes met de revalidatie, even een lange adem hebben.


Ik had vorige maand mijn paard even door de molen gehaald zoals we dat leuk noemen…. Hoefsmid, zadelmaker en osteo zijn langs geweest.

In het nieuwe jaar vol goede moed begonnen met rijden alleen begon hij te bokken tijdens het rijden en hield hij heel erg vast. Eerst dacht ook van de behandeling achteraf blijkt het toch het zadel te zijn :(:)

Dusss gisteren hebben we gelest op de barebackpad := Dat was echt top! Gewerkt aan het actief halthouden en daarnaast de galop nog meer gesloten rijden. Onder de barebackpad voel je zo veel meer, dus dat was erg leuk. Voor de instructrice was dat ook leuk want ze kon nog beter inspelen op mijn houding (gezien je met een zadel een beetje kan valsspelen)

Volgende week kan ik naar de zadelmaker toe om het probleempje op te lossen, maar daar heb ik de volste vertrouwen in.


[ img ]

Moses en zijn lesoutfit

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 15:07 



 
Profiel   

Jeetje Linda, dat is geen leuk nieuws. Sterkte!!

Sasika wat een gaaf best heb je zeg! En vervelend van het zadel. Ik heb daar ook altijd veel last van. 1,5 jaar geleden eindelijk een fijne zadelpasser gevonden en super tevreden met mijn zadel waardoor hij ook echt anders is gaan lopen. Hierdoor is zijn lichaam alleen weer verandert dus ook vorige maand dacht ik, hij loopt niet meer helemaal lekker. Zadelpasser erbij en ja hoor zadel past niet meer, dus mocht weer een nieuw zadel komen :$ . Maar och wat een verschil weer zeg! Hopelijk dat het bij jouw zo is opgelost en je snel weer een gelukkig paardje hebt!

Ik vind het wel knap hoor dat je een hele les op een barebackpad hebt gereden! Ik zal het je niet na doen haha! Vind je hem fijn trouwens? er zijn zoveel verschillende en de meeste zijn best wel duur.

Ik was wel echt mega blij dat we weer meetmomenten mogen starten helaas is er een nieuw paard bij ons op stal gekomen en die heeft droes gekregen. Dus mag nog sws 6 weken wachten +:)+ . Ik denk dat ik dan toch maar een keer aan een online proef ga wagen haha. Dit zou dan de eerste keer zijn!

Hoe is het verder bij jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 09:04 



 
Profiel   

Chyenne dankjewel! Ik heb gelukkig een jaar lang probleemloos rond gereden en heb ik een zadelmaker die gelukkig goed mee denkt :) Ik heb op voorhand al een zadel gekozen waarbij een hoop te veranderen is zodat ik voorlopig geen nieuw zadel hoef aan te schaffen.

Hele fijne barebackpad. Ik vond hem heel klein ogen toen ik hem binnen kreeg, maar ik pas er met mijn maatje 40 prima op. Door het suède plak je goed vast, dus rijd er heerlijk mee rond 8-) Ik zocht eigenlijk een BK pad maar die zijn overal uitverkocht en een lange levertijd helaas. De Pioneer is dus een goede tweede keus.

Wat balen dat je nu niet een meetmoment kan meepakken! Online proeven rijden is ook leuk :D

Wij gaan zondag weer op pad! 1e keer M1 starten *\o/* Stiekem wel een beetje zenuwachtig, maar het doel is gewoon blijven rijden en niet te druk maken als er iets niet lukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 15:20 



 
Profiel   

Balen van de droes Chyennevd... Een online proefje rijden is natuurlijk ook niet verkeerd!

Succes morgen met je debuut Sasika!!

Hoe gaat het verdet met iedereen hier? Nog wedstrijden gepland staan?

Wij hadden laatst twee online M2 proefjes opgenomen, kwam ik er achteraf achter dat ik het halsstrekken vergeten was.. Niet echt bepaald handig. :P

Vorige week een dipje gehad qua rijden. Ging niet helemaal fijn meer, dus het even rustiger aan gedaan. Gisteren ging het al een stuk beter en vandaag ook. Dus dat is wel heel fijn. Morgenochtend gaan we weer even trainen op de vereniging, als het fijn gaat ga ik beide M2 proefjes even oefenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 18:22 



 
Profiel   

Roosjenat: herkenbaar, soms heb je van die vervelende dipjes, maar soms waardeer je de goede momenten daarna veel meer!

Haha Oo dat zou ook echt iets voor mij zijn om dat te vergeten := Heb je de filmpjes wel ingestuurd? Of ga je opnieuw filmen?


Ik heb vandaag met Moses ons M1 debuut gereden… ik ben trots op mijn knappe paardenkind. Hij was best gespannen, dus helaas mis ik bij hem dan een voorwaartse ‘GO’ maar hij was nog wel meewerkend, en probeerde zelfs mee te denken… soms niet echt handig want hij maakt van de overgang draf -stap een halthoud grapje bij de letter A

En hij was net niet helemaal fijn nageeflijk door de spanning, dat las ik dan ook terug in mijn protocollen. Super zonde, daarmee laten we echt punten liggen.

Afijn 1e proef 178 en tweede proef 181,5 dusss eerste winst is binnen :)F

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 19:14 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Sasika!! Mooie punten zo voor de eerste keer. De kop is er van af. :D


Nee heb de proefjes daardoor niet ingestuurd, maar kon ze wel mooi gebruiken om te kijken wat beter kon.

Zaterdag mogen wij weer op meetmoment, ben benieuwd hoe het gaat. Eerst nog even doortrainen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 22:17 



 
Profiel   

Roosjenat, jammer zeg dat je beide proefjes een onderdeel vergat! Leuk dat je zondag weer gaat, alvast succes!

Sasika, knap dat je toch een winstpunt op jullie debuut hebt gereden terwijl het niet helemaal ideaal ging. Gefeliciteerd :D

Chyennevd, jammer van de droes op stal. Hopelijk komt iedereen op stal er goed doorheen, heb je al online mee gedaan?

Linda2008, hoe gaat het nu met Raika en de revalidatie?

Wij hadden gisteren meetmoment, super tevreden over de eerste proef. Tweede proef was het wat op. Hij is in de winter altijd beetje crazy, dus de spanning vreet hem dan wat op. Maar ben heel blij, hij blijft wel echt beter te rijden dan vorig jaar rond deze tijd. Krijg ik punten terug, geen winst -O- Proef 2 snapte ik, maar proef 1 niet. Sprak ik daarna de jury, super aardig en sympathiek. Maar die dacht zelf ook dat proef 1 wel winst zou zijn. Ze tellen niet zelf op dus ze wist de uitslag niet. Ze vond het heel vriendelijk en sympathiek gereden, hij moest alleen meer bergop en verzameld. Daar trainen we hard voor, maar hij is 19 en niet helemaal de ideale bouw. Dus heb er ook wel vrede mee, of we komen er zo, of niet. Hij heeft me al zoveel gebracht <3 en genoeg juryleden die ons beeld wel waarderen. Ga hem niet tot de max rijden. En de hele dag waren er maar 5 winstpunten vergeven dus dat zegt wel iets over de lat die ze hoog legt, en het was ook nog een subtop wedstrijd, dus wij kwamen na het Inter2 geweld. Vroeg me ook wel af of dat handig is :+ Wij trainen lekker door voor 13 februari, dan gaan we weer. Kijk ook wel uit naar het outdoor seizoen en weer 2 juryleden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 10:22 



 
Profiel   

Sasika, Thanks ik ga eens kijken naar de Pioneer! en dat zijn prima punten voor een M1 debuut, vooral als je weet dat het eigenlijk nog helemaal niet fantastisch ging! Gefeliciteerd met je eerste winstpunt *\o/* .

Roosjenat, Die dipjes ken ik inderdaad ook. Als je dan inderdaad even wat rustiger aan doet of even ergens anders op focust komt het vaak zo weer goed!

Urosa, Dat is altijd balen als je gevoel niet helemaal klopt met de punten. Had je dan ook net geen winstpunt? Ik vind ook vaak hoor dat jury's niet altijd meer kijken naar de bouw van jouw eigen paard en wat deze kan maar je altijd vergelijken met het ideale dressuurpaard die dus mooi bergop gebouwd is en flapper beentjes heeft. Begrijp me niet verkeerd hoor, er zijn ook echt nog genoeg goede jury's gelukkig :P

Ik heb nog geen online wedstrijd gestart, heb wel een account aangemaakt en de bak klaar gemaakt. Nu nog even een dag vinden om te filmen :)

Bij ons is gelukkig het grootste gevaar van de Droes voorbij. Het wondje is mooi dicht en nog geen ander paard aangestoken. Nu hopen dat dit nog 5 weken zo blijft en dan mogen we uit quarantaine.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:41 



 
Profiel   

roosjenat: dankjewel!
aaah dat snap ik, maar inderdaad goed om te kijken hoe je er nu voor staat voor jezelf. Succes alvast voor aankomende zaterdag :)

Urosa: Dankjewel! Ja heel fijn, hopelijk kunnen we de spanning wat verminderen zodat hij gewoon fijner gaat lopen.
Wat jammer dat je geen winst heb gereden, maar aan de andere kant ook wel weer fijn dat hij nu prima te rijden is. Sommige jury's leggen de lat ook enorm hoog, maar ik vind het belangrijk dat er dan wel goed onderbouwend commentaar bij staat. Daar heb je wat aan, ipv lege protocollen en net geen winst rijden.

Chyennevd: Dankjewel! ja ik mag zeker niet klagen met dit debuut :) Het smaakt naar meer! De proeven vind ik ook echt een stuk leuker (en duidelijker) te rijden.
Fijn van de droes, nu even 5 weken afwachten, maar die zijn zo voorbij!


Aankomende zondag een clinic van H.erman W.ientjes. Ben erg benieuwd of zijn manier van lesgeven bij ons past. Hopelijk durft Moses een beetje te lopen. Heb Moses deze winter geschoren, maar het is best een drama. Hij zit onder de schuurplekken :( Onder zijn zadel, in zijn hals van de teugels en bij zijn singel. Dus vanaf nu overal bontjes om of onder (geen gezicht)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:16 



 
Profiel   

Sasika, ja precies, en de jury was wel positief over ons dus dat was leuk. Wel gewoon goed gevoel aan over gehouden zo!

Wat leuk die clinic! Hoor altijd wel goede verhalen over hem! Maar wat balen zeg van die schuurplekken, dat is niet fijn. Volgend jaar minder kort of ander model misschien?

Chyennevd, vond dat ik er met 197 nog best wat vanaf zat. Vandaar dat ik ook verbaasd was dat de jury dacht dat het wel winst was haha. En het stukje spanning zie je wel iets terug in het beeld, dus waarschijnlijk hadden we anders bij haar ook wel hoger gezeten. Dat zei ze wel tenminste maar dan nog kan ik het soms inderdaad best stom vinden. We doen zo ons best :') fijn dat het allemaal rustig te lijkt verlopen op stal!

Ik heb gisteren les gehad met Kristall, voor het eerst op pad met de trailer. Ze vond het spannend maar bleef braaf. Knap paard <3 Mooi wat werkpunten meegekregen. En het trainen richting de M1 ging niet gek. We hebben zaterdag 26 februari een oefenwedstrijd staan, 1 proefje. Officiële jury, zonder winstpunten. Heb je na de proef 10 minuten met de jury. Ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 11:48 



 
Profiel   

Urosa: Jammer van de net geen winstpunten vorige week. Maar een goed gevoel is ook belangrijk!

Chyennevd: Fijn dat de droes op stal de betere kant op gaat. Wel nog even geduld met die 5 weken wachten nog.

Sasika: Gaaf zo'n clinic! Hoe ging het vandaag?

Urosa: fijn dat het zo goed gaat met Kristall! Ideaal een oefenwedstrijd, kun je mooi ervaring op doen met haar. :D


Wij hebben vandaag ons M2 debuut gemaakt! En ik ben tevreden :D
We hebben 175,5 en 171 gereden.

Ik had enorm veel spanning (nieuwe locatie en natuurlijk ook weer een stapje hoger qua niveau) en dat bracht ik over naar Miley. Super zonde... Want eingelijk weet ik gewoon dat ze nooit een stap verkeerd zal zetten. Ze is nergens kijkerig op,soms alleen een beetje te enthousiast haha!

Door die spanning had ik niet de controle die ik wel nodig was. Daardoor verprutste ik zowel de schouderbinnenwaarts als de travers.

De kwartwendingen gingen in de eerste proef wel super goed, tweede proef was de keertwending heel slordig.

Verder ging alles opzich wel heel fijn, daar hebben we ook mooie cijfers behaald.

Nu is in iedergeval de kop er vanaf! Nu lekker doortrainen om zo maar richting de winstpunten te rijden. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 18:06 



 
Profiel   

Urosa: dat fijne gevoel gewoon goed vasthouden! Dat is waar je uiteindelijk op door kan trainen.

Fijn dat trainen op andere terrein met Kristall goed ging. Leuk om een oefenwedstrijd te rijden waarbij de jury je onderbouwend commentaar kan geven. Mag je dan zelf kiezen welke proef je gaat rijden?

@Roosjesnat wat goed van je eerste M2 debuut! En prima punten *\o/* Ik kan mij de spanning ook heel goed voorstellen.

Vandaag de clinic gehad en dat was echt super nuttig. Moses begon echt met veel spanning en was Enorm zwaar en sterk in de hand. Gelukkig kon Herman mij daar goed bij helpen en had ik opneemt eind een paard waar ik weer fijn mee kon werken en aan kon rijden.

Hieronder het filmpje van de training van vandaag :)


Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 21:32 



 
Profiel   

Sasika, vervelend die schuurplekken. Mijn paard heeft daar ook enorm last van. Hij heeft dit jaar ook echt een hele afdruk van zijn sjabrakje. Maar je hebt het wel super opgelost zo met bondjes. Het voorjaar mag van mij wel snel komen hahahaha!

Maar wat een leuk filmpje zeg. Ik vind het een heel fijn beeld om naar te kijken. Ziet er lekker ontspannen uit en ook een super fijne hoofd hals houding. Dat gaat vast helemaal goed komen :D .

Urosa, wow ja dat is inderdaad nog wel een verschil met de punten. Maarja je kunt niks meer dan je best doen en soms wordt het gewaardeerd en soms niet. Hoort er eenmaal bij. Ik vind het in ieder geval al enorm knap hoever jullie zijn gekomen +:)+ .

Wat leuk zo een oefenwedstrijdje! heel veel succes en ben benieuwd hoe het gaat!!

Ik ga denk ik ook langzaam over 4 weken mijn M2 Debuut ga plannen. Vind het nog wel heel spannend maar ik denk dat we er wel klaar voor zijn :P .

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 14:23 



 
Profiel   

Chyenne Jaa inderdaad kom maar op met het voorjaar haha! Nieuwe vacht nieuwe kansen :P En dankjewel!

Wat leuk dat je binnenkort M2 gaat starten! Lekker doen als het tijdens de trainingen goed voelt

Wij hebben vandaag weer flink gelest. Normaal les ik een half uur maar omdat de instructrice nu om de 3 weken komt Ipv 2 les ik 3 kwartier.
Vooral gewerkt aan een stukje consequent doorrijden. Dat zorgt voor wat discussies met Moses die ik vaak uit de weg ga en hem soms voor het mooie net iets te veel zijn zin geef :+
Einde van de les had ik echt een fijn lopend paard met net even wat meer power. Zo leuk om te voelen hoe hij dan door zijn lijf beweegt en zoveel scherper voor de hulpen is.

Gaat er nog iemand dit weekend starten?

Ik heb pas 19 februari weer wat gepland

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-22 23:57 



 
Profiel   

Hallo, mag ik hier mee komen kletsen?
Rij op dit moment L2 maar de punten schieten aardig op, eind februari mogen we de regio starten in het L2 en daarna maar eens kijken wanneer we de overstap naar het M1 gaan maken :)

Ik start met een bijna 7 jarige merrie van Ferguson.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-22 14:01 



 
Profiel   

Hi Melissa_93, leuk dat je ook hier komt meepraten :D

Sasika, lekker zo'n fanatieke les met zo'n fijn resultaat! Nee mocht niet zelf kiezen, we rijden dan proef 15. Hij loopt lekker door zijn lijf op het filmpje!

Chyennevd heb je inmiddels je debuut al gepland?

Roosjenat, nette punten hoor voor een debuut! Niet te streng zijn voor jezelf ook, nieuwe klasse blijft altijd even wennen. Heb je alweer wat opgegeven?

Afgelopen woensdag heb ik met Kristall een clinic gereden. Ging ze stoer sjouwen <3 Lakaj staat even op een lager pitje, longeer hem wel. Karel gaat echt fijn, die was gisteren op wedstrijd beetje druk. Gelukkig was hij tijdens de proefjes er weer bij. Paar grote fouten maar ook veel fijne stukken. Met 2 mooie winstpunten en een 2de prijs dik tevreden. Nog maar 2 winstpunten van het ZZlicht verwijderd :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-22 11:07 



 
Profiel   

Sasika, wat fijn dat die zo heerlijk begon te lopen.

Welkom Melissa. Veel succes alvast bij de Regio kampioenschappen.

Urosa, Ik heb inderdaad mijn debuut gepland staan. Volgende week zondag. Ben heel benieuwd hoe het gaat. Vind het altijd wel een grote stap van het M1 naar het M2. Ik ga gewoon voor het lekker ontspannen te kunnen rijden en het zou mooi zijn als het lukt om een winstpuntje mee te pakken.

Wat gaaf dat je al bijna ZZlicht mag starten en gefeliciteerd met je 2 winstpunten en prijs!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 13:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Urosa! Super gaaf dat je alweer bijna ZZ-L mag! Ga je de overstap ook maken als je de punten binnen hebt?

Dankjewl Chyenne! Ik zie dat we redelijk dicht bij elkaar in de buurt wonen, komen we elkaar vast nog eens tegen op wedstrijd :)

Begin april bij eigen vereniging nog een keer L2 ingeschreven en dan half april of begin mei voor het eerst M starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-22 14:48 



 
Profiel   

Melissa_93, ja ik ga direct over! Maar dit is echt de eerste keer dat het van mij eigenlijk nog niet zo hoeft haha. Maar gezien zijn leeftijd toch maar door, al voelt ie nog steeds topfit gelukkig.

Tof dat je M1 debuut al zo concreet is! Hoe gaat de contra bij jullie?

Chyennevd, heel veel succes morgen en vooral ook van genieten :D

Van de week fijn gereden met de paarden. Ook Lakaj en dat ging lekker :D vandaag mochten ze aan de longe. Morgen met Karel op wedstrijd, en maandag lekker met Kristall naar de binnenbak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-22 19:01 



 
Profiel   

Kan ik me voorstellen, nu het nog kan mooi van genieten samen!

De contra loopt ze opzich wel door, alleen het sluiten in galop vind ze nog wat lastig en daardoor valt ze in de contra teveel uit elkaar. Ik ben bang dat het dan in de proef nog wel net lastig zat wordt.
het sluiten gaat wel echt steeds veel beter en makkelijker, heb de laatste 2 weken even geen contra meegepakt ivm de kampioenschappen. Na volgende week weer wat meer erbij meepakken.

Succes vandaag Cheyenne!

Super dat het lekker ging Urosa! En ook succes vandaag :D

Ondanks het slechte weer hier ook nog wel redelijk wat kunnen doen. Al zal ze vandaag en morgen wss wel rust hebben. Dinsdag weer lekker rijden en woensdag rondje oefendressuur op de kampioenschap locatie en donderdag nog fijn even lessen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-22 14:09 



 
Profiel   

Ik kreeg helaas gistermiddag een telefoontje van de eigenaren dat ze het niet aandurfden met de trailer op pad te gaan dus ik kon me last minute afmelden. Was zelf wel op pad gegaan, vond de wind wel meevallen. Maar het is niet anders! We hebben nu pas 27 maart weer wedstrijd staan.

Vanmiddag ben ik met Kristall naar de binnenbak gegaan, die vind alles nog mega spannend. De trailer, opzadelen op vreemd terrein, nieuwe bak :') dus ga proberen 2x per week naar de binnenbak te gaan. Is amper 5 minuten van stal, dus hopelijk went ze dan mooi aan alles en 'thuis' is de bak nogal dramatisch momenteel, dus droge voetjes is een plus. Trainen ging wel echt heel fijn, kon mooi al wat schakelen in de galop :D

Melissa_93 dan is die balans in contra is ook extra lastig ja! Merk ik ook met Kristall, heb ik alleen nog de gebroken lijn meegereden. Vrijdag eens een ander lijntje proberen

Cheyenne, jouw wedstrijd wel doorgegaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-22 20:03 



 
Profiel   

Wat zijn jullie allemaal weer fanatiek!
En fijn dat het bij de meeste lekker gaat.

Ik snap het wel urosa dat ze gister niet durfden. Ligt er wel aan hoe ver je moet en of je binnendoor kan.
Veel stalgenootjes hebben ook afgemeld. Die moesten stuk over snelweg en dachten we gaan het niet opzoeken.

Hier lekker aan het trainen en af en toe een wedstrijdje meepikken. Stiekem hebben we ons 1e Z1 puntje binnen.
We kunnen het wel, maar met een reus is alles aan elkaar rijden lastig.
Nu is de aanleuning top, maar kunnen we dat nog niet met meer activiteit en impuls volhouden.
Draakje is laatste tijd heel erg braaf. 2e proef komt hij terug en moet ik meer werken en dat zie je in de punten.
Ben nu aan het kijken hoe hij op iets meer krachtvoer reageert. Vorige x toen ik dat probeerde was het vliegen. Nu gaat het al ruim een week prima.
Het lijkt alsof hij in omgang en gedrag ineens volwassen is geworden

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-22 21:37 



 
Profiel   

Melissa, Ja ik zie het inderdaad. Het zou mij niet verbazen dat we elkaar gewoon al een keer zijn tegen gekomen haha. De contra blijft inderdaad heel er lastig. Mijn grote slungel heeft daar ook last van.

Urosa, wat jammer zeg dat je wedstrijd niet door kon gaan. Ik ben met mijn vader zondag nog mee geweest naar Crosstraining. Ging prima eigenlijk.

Super lief dat jullie mij allemaal succes wensen. Ik had het alleen niet echt duidelijk gezegd denk ik haha. Heb nu pas aanstaande zondag wedstrijd :D .

Hopen dat het deze week wat beter wordt zodat ik nog lekker kan trainen voor zondag. Vorige week maar weinig van gekomen. Hij loopt wel super lekker op het moment dus het gaat vast wel goed komen!

Kimmetje, wat goed zeg dat je al je eerste winstpunt hebt in het Z1, Gefeliciteerd *\o/* . Hoeveel krachtvoer geef jij nu? Die van mij heeft precies hetzelfde maar ondertussen geef ik al 4 kilo per dag. Hier merk ik helemaal niks van eigenlijk. Heeft iemand anders toevallig nog een tip dat je paard wat meer energie krijgt? Hij staat op onbeperkt ruwvoer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-22 15:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 231 van de 245 [ 6122 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 245  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen