Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Jurycursus 2022/2023

 
Profiel   

Hebben jullie gelijk de week na de eerste avond cursus? Meestal is het voor de eerste keer de eerste twee op de deelnemerslijst en daarna in overleg. Maar nu hebben we alles in overleg gedaan omdat er tussen de introductieavond en de eerste "echte" les nog een extra week zat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 11:53 



 
Profiel   

Hier zit ook 1 week tussen (pas de 15dec)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 21:27 



 
Profiel   

Vanavond de centrale bijeenkomst. Ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-22 17:53 



 
Profiel   

Dit jaar wilde ik me bij de KNHS aanmelden als springjury.

Iets dat ik al jaren wilde, maar door werkdruk, ontbreken van rijbewijs enz. nooit aan toegekomen ben.

Zodoende me vol goede moed ingeschreven bij de KNHS. Voor springjury heb je vrij weinig keus en moet je (in mijn geval) al gauw uren rijden.

Het bleek al gauw dat de informatie op de website van de KNHS niet correct was. Aanleveren van CV + motivatie moest eerder dan gemeld. Geen probleem dan sturen we dit eerder door. Echter moest daarna ook een intake afgenomen worden op locatie in Ermelo. De medewerker van de KNHS stuurt hierop mij een datum en tijd door, waarop ik aangeef deze tijd op vakantie te zijn. Vervolgens stuurt de medewerker terug dat ik dit tijdens de aanmelding had moeten kunnen zien. Ik stuur een kopie terug van de aanmeldprocedure op de website waarop niets vermeld staat over locatie/afname moment.

Na veel gemail moet ik me van de KNHS aanpassen en maar een ''vrije dag'' nemen om mijn motivatie te laten zien voor de cursus. Waarbij ik vraag wat er gevraagd word tijdens de intake, komt het antwoord een kennismakingsgesprek van 20 min. Daarbij geef ik aan dat ik liever niet met files hiervoor 3 uur ga rijden en vrij moet nemen van mijn werk, en of dit niet mogelijk is via een onlineplatform.

De KNHS vind het noodzakelijk om mensen live te zien.

Ik persoonlijk snap nu goed dat de KNHS niet meer aan juryleden kan komen. Communicatie is zwaar ondermaats. Helaas ben ik hierop afgehaakt.

Ik hoop dat de dressuurjuryleden meer keuze hebben uit locaties en dat de KNHS hierbij meer meewerkend is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-23 10:16 



 
Profiel   

Ik begrijp wel goed dat je voor de intake live aanwezig moet zijn. Eén van de belangrijkste selectiecriteria is hoe sterk je in je schoenen staat en over komt omdat dit heel belangrijk is als jury. Zeker als springjury die op het voorterrein staat. Dat is iets wat je gewoon live heel veel beter in kunt schatten dan achter een scherm. Lichaamshouding is wel echt heel belangrijk hierin.

De KNHS heeft overigens geen probleem om aan juryleden te komen. Ik geloof dat de aanmeldingen voor springjury wel minder zijn maar bij dressuur wordt ongeveer een kwart van de aanmeldingen geselecteerd.

Communicatie kan zo te lezen beter maar ze bieden je een andere dag aan om alsnog het gesprek te doen. De gesprekken zijn nou eenmaal in Ermelo en als die afstand een probleem is dan loop je links- of rechtsom een keer vast.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-23 20:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen