Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 47 van de 61 [ 1523 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 61  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijden kletstopic 2022

 
Profiel   

Gefeliciteerd met alle punten!
Nero liep vrijdag met de les echt super en vandaag was hij niet in z’n hum en flink aan het bokken. Ik hou m’n hart vast morgen _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 18:48 



 
Profiel   

Goed gaan Fly! Proficiat!!

Noisy volgende keer komt het vast goed!

Gefeliciteerd met je wp Donna!

Ik ga nog een avondje ringmeesteren nu *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 18:54 



 
Profiel   

Wat goed bezig allemaal!
En noisy, volgende keer gewoon weer beter!
Als je weer wat vaker gaat komt t ook wel weer goed! Of een keer online tussendoor voor de info, dat heb ik laatst gedaan en met dat commentaar op de wedstrijd daarna wel punten gereden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 18:55 



 
Profiel   

Gefeliciteerd DiscoDipp, Fly_High en LaDonna!

Helaas Noisy, altijd balen. Maar gaat vast goedkomen volgende keer!

Hier net thuis. 191,5 (1e proef) en 184,5 (2e proef), mijn gevoel was juist andersom. 2e proef liep gevoelsmatig veel fijner, 1e proef echt niet tevreden. Daarmee had ik ook het idee dat het geen zin had later terug te komen. Ik was als 2e gestart begin van de middag en laatste start was kwart over 4 en paardlief stond op nog geen 10 minuten met de trailer vanaf de wedstrijdlocatie, dus lekker naar huis gegaan. Stalgenootje liet me er op een andere manier naar kijken en toen toch gegaan.. 2x 3e geworden! Daarmee zijn Chiko en ik B+11 en dus L1 startgerechtigd! *\o/*

Helemaal trots op hem en al helemaal toen ik me zojuist besefte dat alle 7 proeven die we gereden hebben we allemaal in de prijzen gevallen zijn. Wat een topper is het toch ook! <3

Had nog wel een leuk bloopermoment, even kijken of ik die hier gepost krijg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 18:56 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal met de mooie punten! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-22 19:08 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal!
Ik zelf heb 190 punten gereden, dik tevreden!

Daarna nog van 16;00 tot 22:30 op het secreteriaat gezeten. Nu in bed en morgen weer om 7 uur opstarten. Om 08:00 start de eerste weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 01:23 



 

Gefeliciteerd allemaal! Ik ga pas de 11e weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 09:08 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!! Ik duim nog steeds voor eind december .. voorlopig nog maarcalleen kijken bij mijn man. Gister indoor cross exloo. Super leuk om te zien. En ondanks dat hij voor de 2 e keer op dit paard zat een mooie 10 e plaats in de finale [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 10:18 



 
Profiel   

Knappe prestaties allemaal weer, lekker weekend dus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 12:33 



 
Profiel   

Heel erg gefeliciteerd allemaal! Ik was gister LT starten, maar ik had een jury zitten die ik al vaker heb gehad die absoluut geen fan is van mijn paard :Y). Had ook erg groot jury verschil, 6% ongeveer... dus dat was erg jammer. Maar hij heeft nét alsnog winst gepakt en is dus LT geklasseerd dus ben opzicht wel tevreden. Zaten nog wat grote fouten in, tijdens mijn rechterpirouette kwam hij net teveel terug waardoor hij was sprong verloor, aangezien hij door probeerde te draaien ipv eruit rijden na een halve. Mijn 5 wissels om de 4 gingen ook dik de mist in, aangezien ik de lijn opdraaide en hij heeft elke serie op die lijn gesprongen behalve om de 4... :')

Maar had ook stukken dan kreeg ik voor mijn eerste schouderbinnenwaarts van C een 7, en van H een 3... en het was aan de andere kant van de bak dus het is ook niet alsof H het beter zag als C. Maar had al zo'n vermoeden toen ik zijn naam zag staan op de startlijst. Het was goed voor de ervaring, en helpt te zien waar de afstemmingsfouten zitten, waar ik dan aan kan wennen. Kreeg van toeschouwers veel complimenten, dus ik was gewoon tevreden! Volgend weken start ik in Houten, had alleen niet door dat het een selectie was voor Jumping Amsterdam dus de startlijst is om te huilen _O- _O- maar ach zonde van mijn 20 euro als ik te laat uitschrijf dus we gaan gewoon lekker hobbyen tussen de WK paarden en GGK hengsten :+.

Plus nog even een foto erbij van mijn slipjas want ik ben er bests trots op en blij mee <3 <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 16:49 



 
Profiel   

Gaaf zeg dat groen! Heel mooi plaatje zo! En gefeliciteerd, toch goed gedaan met zo'n jury ;) die 3 is wel apart. Als het idd richting hem was kan je nog denken dat hij het beter zag, maar aan de andere kant van de bak niet. Dan is het wel een enorm verschil

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 17:00 



 
Profiel   

Gave slipjas en onwijs gaaf paard ook! :) En alsnog mag je trots zijn, LT geklasseerd zijn is niet niets natuurlijk :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 17:04 



 
Profiel   

Ontzettend mooie slipjas, mooie combinatie om te zien!

Inmiddels ben ik net thuis van wedstrijd, vansf volgend naar neem ik het secretariaat vanuit onze vereniging definitief over en dit jaar kwam er al veel bij kijken, het waren 2 lange dagen.
Wij rijden in het weekend van 17/18 december onze laatste L1 wedstrijd.
Daarna gaan we naar het L2, toch wel spannend weer een nieuwe klasse. Het L1 voelt nu weer wat vertrouwder omdat je er al een tijdje in rijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 18:00 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal! Ik zie echt mooie resultaten langskomen, lekker bezig *\o/*

Voor mezelf besloten ook geen online proefjes meer te rijden, paard gaat lekker met wedstrijdverlof. We blijven nog trainen zolang het kan en zadel past en daarna word het zonder zadel hobbelen tot veulen er is <3

Prachtig plaatje zo R_Alexanderr! Schitterend paard ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 18:58 



 
Profiel   

[ img ]
Dankjewel voor de leuke fotos Discodipp

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 19:51 



 
Profiel   

Prachtige slipjas! Hele mooie kleur! Maar jullie als combi ook.

Gefeliciteerd met alle punten!

Wij 1 puntje erbij. In de eerste proef hoorde ik de voorlezer onvoldoende en waren voor mij de letters in spiegelbeeld waardoor ik een black-out had. Alsnog niet ontevreden met 178,5.
2e proef ging een stuk beter en daarmee 1e met 187 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 20:13 



 
Profiel   

Mooie kleur slipjas, snap dat je daar heel blij mee bent (en een heel knap paard).

Leuk dat je volgend jaar secretariaat gaat doen cocktailtime en alvast veel plezier in de L2, aan je aantal winstpunten te zien zijn jullie er wel klaar voor. Leuke foto’s ook, vooral de bovenste straalt het plezier vanaf.

Norwayfjord, volgend jaar weer oppakken komt ook vast goed en je kan iig lekker door trainen zolang dat gaat. Je zou in de L2 ook een keer met een andere gaan starten, toch?

Fly, gefeliciteerd! Goed dat je gegaan bent, voor herhaling vatbaar?

Vorig weekend was mijn instructrice mee naar wedstrijd, dat heb ik gemerkt deze week in mijn les deze week, er ging even een schepje bovenop en heerlijk kunnen rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 20:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal! Veel mooie scores! En voor wie het net niet was hopelijk volgende keer weer net (of helemaal) wel!

Ik had vandaag echt hele mooie stukken maar ook wel spanning. Vorige keer superfijn en 194, nu 202. Schiet mij maar lek, maar wel heel erg blij mee! Tweede proef wordt ze nog net moe en aanleuning erg rommelig, maar nog 192.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 20:54 



 
Profiel   

Zo, dat zijn leuke punten Noukie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 21:18 



 
Profiel   

Hoe kun je nu geen fan zijn van dat paard Alexander :') Volgende keer neem je die jury maar een visitekaartje van specsavers mee _O-
Super mooie jas ook <3


Gefeliciteerd Noukie! Mooie punten!


Ik zit nog steeds op mijn oranje wolk _O- Wij hebben nog 2 selecties in het B en dan de regio’s. Ik hoop dat ik nog ergens n puntje over heb om nog eens achteraf ergens te starten. Gezien mijn 1ste en 5de plek mogen we sowieso wel naar de regio’s dus de komende wedstrijden ligt de druk niet zo hoog.

Wij gaan even rustig aan doen kwa klasses, ik merk dat het mentaal voor Nien soms allemaal wat veel wordt, tis echt nog een kind kwa hoofd. Dus na de regio’s gaan we eerst lekker n maandje flierefluiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 21:38 



 
Profiel   

@R_Alexanderr wat een prachtige combinatie zijn jullie zeg! <3 Dit plaatje gaat zeker niet misstaan tussen al die profs met hun goedgekeurde hengsten.


Ik zat nu een beetje in dubio of ik door wilde gaan met noodgedwongen dressuren := of toch weer springen gaan oppakken gezien Henkie het inmiddels wel aan moet kunnen qua gezondheid. Maar het ging zo lekker en hij had er echt zoveel lol in op wedstrijd dat we in december nog 2x ingeschreven staan voor B dressuur :j *\o/* en daarna misschien nog een keertje L.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 21:44 



 
Profiel   

Roulette_ klopt, alleen dat paard is ook drachtig :+ En onze bak is met dit weer niet te doen en zeker niet voor proeven opnemen helaas, dus ik denk dat ik dat ook kan vergeten tot volgend jaar haha. Maar dat vind ik niet erg, ben nooit wedstrijdruiter geweest en nu in 3 maanden naar de L2 gekomen dus ik vind lekker alleen trainen ook wel weer fijn.

Lekkere punten Noukie, netjes!

Haha DiscoDipp kan me je wolk helemaal voorstellen, leuk hoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 21:48 



 
Profiel   

Wauw! Prachtige slipjas en combinatie R_Alexanderr <3 en nu officieel LT geklasseerd! Gefeliciteerd!! *\o/*

Fly_High de smaak van het dressuren te pakken :P

DiscoDipp, dat mag ook, jullie gaan super :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 21:55 



 
Profiel   

Prachtige combinatie R-Alexander! Wauw. En mooi LT.

Knappe punten Noukie.

Autumn ook mooi een wp erbij maar hoezo spiegelbeeld?

Alle andere ook gefeliciteerd met de punten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 22:07 



 
Profiel   

Norway, haha, kan je volgend jaar wel leuk veulentjes knuffelen en voorlopig nog fijn trainen. Zag net in je profiel dat Diva een San Remo merrie is, grappig, mijn Eva is ook een San Remo.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 22:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 47 van de 61 [ 1523 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 61  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen