Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NorwayFjord

Berichten: 3148
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 22:02

Gefeliciteerd met de mooie punten!

Ook hier net mijn punten terug gekregen, 185,5 en dat maakt ons L2 :D

don110

Berichten: 715
Geregistreerd: 14-01-10

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 00:04

Gefeliciteerd iedereen!!

Hier ook punten snel binnen, 204,5! :D Nu de 5 online punten binnen en zondag op locatie starten.

wendy1987

Berichten: 6924
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 15:06

Goed bezig allemaal! Hier net weer 1 ingestuurd! Ben benieuwd weer! :)

Loretta
Berichten: 8733
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 23:11

Maakt het nu ook nog uit voor je punten of je gewone kleren of wedstrijdkleren aan hebt?

BellaX
Berichten: 8
Geregistreerd: 26-09-22

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 23:18

Het mag in normale kleding maar wat ik heb begrepen is dat de jury het wel waardeert als je je netjes kleed. Ik heb meestal een wit dekje en mijn witte broek en daarop gewoon mijn jas ivm de kou :o

Horseloverl
Berichten: 2222
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 16:17

Hebben jullie savonds al een keer een proef opgenomen in het donker met baklampen? Zit te denken om er vanavond even 1 op te nemen maar twijfel of het genoeg licht is.

WhiteCanary

Berichten: 38
Geregistreerd: 13-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 18:56

Horseloverl schreef:
Hebben jullie savonds al een keer een proef opgenomen in het donker met baklampen? Zit te denken om er vanavond even 1 op te nemen maar twijfel of het genoeg licht is.


Ligt er denk ik ook aan hoe goed je bak verlicht is.. ik heb wel eens proeven opgenomen in onze binnenbak met licht aan maar in onze buitenbak is de helft van de verlichting kapot dus zou het te donker zijn. Als alles het zou doen in de buitenbak had ik het gedaan

_soraja_

Berichten: 460
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 16:40

Ik kom hier even binnenvallen. Ik wil een proef uploaden en daarvoor heb ik gisteren een startpas (eenmalig online) aangevraagd. Vandaag zie ik die tussen de actieve startpassen staan, maar via het platform staat er niks bij mijn paarden en als ik de video wil uploaden staat er dat ik eerst een startpas moet hebben. Zit hier vaker vertraging op?

Sita_xx

Berichten: 1623
Geregistreerd: 27-02-06

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:19

Ik heb vanochtend een proef opgenomen. Nu ging mijn sperriem tijdens de proef onder de kin vandaan en flappert dus tijdens de proef los. Is dat erg?

just_kiki

Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 15:48

Sita_xx schreef:
Ik heb vanochtend een proef opgenomen. Nu ging mijn sperriem tijdens de proef onder de kin vandaan en flappert dus tijdens de proef los. Is dat erg?


En hoe ging het?

Sita_xx

Berichten: 1623
Geregistreerd: 27-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 08:57

just_kiki schreef:
Sita_xx schreef:
Ik heb vanochtend een proef opgenomen. Nu ging mijn sperriem tijdens de proef onder de kin vandaan en flappert dus tijdens de proef los. Is dat erg?


En hoe ging het?


178.5 helaas net niet, maar geen opmerking over de sperriem

don110

Berichten: 715
Geregistreerd: 14-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 21:45

Rijden er nog mensen online?

Ik stuur zo nu en dan nog wat in. Proefjes komen wel veel sneller terug nu dan een aantal maanden terug. Zal wel een stuk rustiger zijn kwa aantal proefjes beoordelen. :)

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 22:03

Ik heb de afgelopen tijd wat proefjes opgenomen met mooi resultaat. Ik wilde graag alle 5 de punten online halen voordat het outdoorseizoen zou beginnen, maar paard staat nu geblesseerd helaas..

HarmanyL

Berichten: 2662
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 23:43

Ik had afgelopen week voor t eerst in lange tijd weer wat proeven om te jureren. Vind het nog steeds een fijne manier om te jureren.
Duurde dit keer bij mij wel net wat langer om te beoordelen omdat ik 2x in 1 week onverwacht geopereerd werd. Zal je altijd zien..
Had ook t idee om zelf weer een keer op te gaan nemen omdat paardlief onwijs lekker aan t lopen was. Maar dat ligt nu van mijn kant dus ff op z'n gat. Nu moet ik ook zeggen L2 wijken vanaf de hoefslag is dan nog wel weer iets waar we niet zo hoog mee zullen scoren :')

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 00:09

Ik wil ook eens gaan kijken om filmpjes op te gaan nemen!

Nieuw bijrijdpaard waar het heel lekker mee gaat. Dus wil even kijken hoe en wat :D

don110

Berichten: 715
Geregistreerd: 14-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 09:52

Hier ook weer 2 puntjes binnen online. Blijft fijn dat het kan zo! Scheelt toch wat tijd. Gister weer 1 ingestuurd en wachten op de uitslag. :D Zie nu wel met terugkijken dat de zon wat laag staat dus hopen dat de jury het goed genoeg kan zien.

Zijn nu L1+9 dus mogen ook bijna naar de L2 maar indd dat wijken vanaf de hoefslag heeft hier ook nog wel wat aandacht nodig :')

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 15:00

Ik ben van plan morgen voor de eerste keer iets in te sturen…vandaag gefilmd, mijn eerste officiële wedstrijd ooit. Proefje ging goed, maar twijfel of het met de introductie goed is gegaan. Groom van mijn instructrice ging het filmen, maar beide spreken geen Nederlands. Dus ik heb doorgenomen wat ze moeten melden, maar we zijn helaas de datum vergeten te noemen en paspoort is denk ik van te ver af gefilmd.

Ik ga het erop wagen, datum nog ergens in proberen te voegen, en hopen op coulance voor de eerste keer. En anders weet ik waar ik volgende week op moet letten met de intro. Jammer maar helaas!

SweetVanille
Berichten: 1771
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 00:22

Urbiezira schreef:
Ik ben van plan morgen voor de eerste keer iets in te sturen…vandaag gefilmd, mijn eerste officiële wedstrijd ooit. Proefje ging goed, maar twijfel of het met de introductie goed is gegaan. Groom van mijn instructrice ging het filmen, maar beide spreken geen Nederlands. Dus ik heb doorgenomen wat ze moeten melden, maar we zijn helaas de datum vergeten te noemen en paspoort is denk ik van te ver af gefilmd.

Ik ga het erop wagen, datum nog ergens in proberen te voegen, en hopen op coulance voor de eerste keer. En anders weet ik waar ik volgende week op moet letten met de intro. Jammer maar helaas!


Hele grote kans dat hij wordt afgekeurd. Datum moet echt genoemd worden..

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 01:11

Daar was ik al bang voor inderdaad. Baal wel, hele fijne proef gereden. Zou het nog zin hebben een screenshot oid eraan vast te plakken met de info van het filmpje, waar ook in staat welke datum het gefilmd is?

Spenk
Berichten: 21768
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 01:23

Nee je moet echt de datum noemen

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 01:31

Balen!!

Ilja000
Berichten: 4336
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Oostwoud

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 09:06

Misschien handig om even te bellen met de KNHS. Ik heb wel online proeven ter beoordeling gekregen waar een mededeling bij zat dat iets niet getoond was, maar gemeld en akkoord bevonden.
Niet de bedoeling, maar niet geschoten is altijd mis.

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 11:48

Dat is een slim idee. Misschien dat als ik bij hen via de mail kan bevestigen dat ik het gister heb opgenomen, dat ze achter de schermen er iets bij kunnen zetten. Ik ga het proberen!

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 13:17

Kan ik hier wat vragen stellen? Want ik zit eraan te denken om een online proef in te sturen, maar ik zie nog wel wat problemen, waar jullie hopelijk al oplossingen voor hebben.
Bij onze bak kun je niet achter C staan, dus moet er in de bak gestaan worden. Echter is het een eis voor het filmpje dat het paard de hele tijd compleet in beeld is, ook op de korte zijde bij C. Hoe lossen jullie dit op? Zo dichtbij past een paard toch niet compleet in beeld?

En wat mij ook niet helemaal duidelijk is is of je 10e winstpunt een online punt mag zijn, of dat deze echt op wedstrijd gereden moet worden. (Met uiteraard minder dan 5 online winstpunten)

NorwayFjord

Berichten: 3148
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 13:24

Bij ons is het heel krap achter de C (zit een sloot achter) dus op die korte zijde zijn we vaak niet helemaal in beeld. Heb daar eigenlijk nog geen problemen mee gehad. Dan zijn heel even de benen niet in beeld, in de hoeken vaak weer wel.

Het maakt niet uit waar je je laatste winstpunt haalt, mag online of op locatie zijn. Om te promoveren mag je alleen maximaal 5 online winstpunten mee laten tellen, je moet dus altijd sowieso minimaal 5 winstpunten op locatie halen :)