Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 68 van de 75 [ 1856 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 75  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mede wedstrijdsecetariaten

 
Profiel   

een vraagje: ik krijg op de wedstrijddag zelf een afmelding of iemand komt niet op dagen of iemand is uitgesloten.

Hoe moet ik dit verwerken in het concoursprogramma?
Nu verwijder ik deze persoon uit de planning in het concoursprogramma maar volgens mij kan ik ook invullen wat de reden is toch?

Wie kan mij helpen hoe ik dit moet doen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 13:13 



 
Profiel   

Bij iemand die afmeldt of niet op komt dagen vul ik NG in bij de uitslag.
Bij uitsluiting moet je U intikken in het uitslagenveld, dan komt er vanzelf een lijstje van opties waarom iemand uitgesloten is, en als je die selecteert komt er UIT + een nr in de uitslag te staan. Bv UIT11.
Bij gediskwalificeerd moet je overigens D invullen.
Die codes staan overigens ook onder aan je rooster (mits je een regel selecteert)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 13:41 



 
Profiel   

Kelan schreef
Bij iemand die afmeldt of niet op komt dagen vul ik NG in bij de uitslag.
Bij uitsluiting moet je U intikken in het uitslagenveld, dan komt er vanzelf een lijstje van opties waarom iemand uitgesloten is, en als je die selecteert komt er UIT + een nr in de uitslag te staan. Bv UIT11.
Bij gediskwalificeerd moet je overigens D invullen.
Die codes staan overigens ook onder aan je rooster (mits je een regel selecteert)


dankjewel.
ik zie die codes inderdaad staan maar in de startlijst kon ik ze niet aantikken.
maar ik begrijp van jou dat ik deze codes alleen maar aan kan klikken in het lijstje van de uitslagen. Klopt dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 14:03 



 
Profiel   

ja, je moet ze in het vakje van punten invullen (dus waar normaliter de totaalscore komt te staan).
als je daar vanuit het rooster op klikt, kun je de letters invullen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 14:20 



 
Profiel   

Ik hoop dat ik hier ook mijn vraag mag stellen. Ik ben sinds dit jaar verantwoordelijk voor ons wedstrijdsecretariaat. Ik wil nu een wedstrijd een week verplaatsen, maar zie niet hoe ik dat moet doen. De wedstrijd staat nog in aanvraag regii, maar ik kan uiterlijk vandaag wijzigingen doorvoeren, daarna volgen er boetes bij wijzigingen.

Dus mijn vraag: hoe kan ik een wedstrijddatum wijzigen? Moet ik hem dan annuleren of kan het simpeler?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 14:23 



 
Profiel   

MerelV schreef
Ik hoop dat ik hier ook mijn vraag mag stellen. Ik ben sinds dit jaar verantwoordelijk voor ons wedstrijdsecretariaat. Ik wil nu een wedstrijd een week verplaatsen, maar zie niet hoe ik dat moet doen. De wedstrijd staat nog in aanvraag regii, maar ik kan uiterlijk vandaag wijzigingen doorvoeren, daarna volgen er boetes bij wijzigingen.

Dus mijn vraag: hoe kan ik een wedstrijddatum wijzigen? Moet ik hem dan annuleren of kan het simpeler?


Bij ons (Brabant) moet je dan contact opnemen met de regio.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 14:32 



 
Profiel   

x_Milou schreef
MerelV schreef
Ik hoop dat ik hier ook mijn vraag mag stellen. Ik ben sinds dit jaar verantwoordelijk voor ons wedstrijdsecretariaat. Ik wil nu een wedstrijd een week verplaatsen, maar zie niet hoe ik dat moet doen. De wedstrijd staat nog in aanvraag regii, maar ik kan uiterlijk vandaag wijzigingen doorvoeren, daarna volgen er boetes bij wijzigingen.

Dus mijn vraag: hoe kan ik een wedstrijddatum wijzigen? Moet ik hem dan annuleren of kan het simpeler?


Bij ons (Brabant) moet je dan contact opnemen met de regio.


Oh top, dank je wel! Gaat inderdaad om Brabant maar ik heb het nu net van iemand over genomen en heb de vraagprogramma's er dus niet zelf in gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 14:34 



 
Profiel   

Als ze zich afmelden verwijder ik ze uit het rooster. Volgens mij deelnemer openkliklen en dan kun je vs of ns kiezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 23:14 



 
Profiel   

Kan en hoe moet ik controleren of een combinatie in de juiste klasse inschrijft?
En niet in een klasse hoger of lager?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 13:31 



 
Profiel   

sa80 schreef
Kan en hoe moet ik controleren of een combinatie in de juiste klasse inschrijft?
En niet in een klasse hoger of lager?

Dat is niet aan jou om te controleren. Dat doet de Knhs. Als er verkeerd gestart wordt, gaat er een brief uit naar de desbetreffende persoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 13:34 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
sa80 schreef
Kan en hoe moet ik controleren of een combinatie in de juiste klasse inschrijft?
En niet in een klasse hoger of lager?

Dat is niet aan jou om te controleren. Dat doet de Knhs. Als er verkeerd gestart wordt, gaat er een brief uit naar de desbetreffende persoon.


oke dankjewel

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 13:35 



 
Profiel   

Ik heb dit ook gehad (Friesland) de wijziging was goedgekeurd door de regio en daarna moest ik zelf contact zoeken met de Knhs, die hebben voor mij de datum gewijzigd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-23 21:06 



 
Profiel   

Als het nog voor de goedkeuring regio is, verwijder ik m gewoon en vul een nieuwe in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 12:17 



 
Profiel   

Hi,

Ik krijg zojuist een e-mail binnen met de vraag wie de jury is voor een bepaalde klasse bij mijn volgende wedstrijd. Ik vind dit een hele gekke vraag en denk ook niet dat ik het ga beantwoorden, maar hoe denken mede wedstrijdsecretariaten daarover? Ben ik te streng dat ik dat niet wil zeggen?

Onze startlijst staat een week voor de wedstrijd online met juryleden, maar dan is de inschrijving (en mogelijkheid tot kosteloos afmelden) natuurlijk gesloten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 22:47 



 
Profiel   

Ik mail ze altijd dat we dat nog niet weten en eventueel op de startlijst komt te staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 22:54 



 
Profiel   

Het hangt in mijn beleving af van reden waarom het gevraagd wordt en de klasse waarin gereden wordt. Kan me voorstellen dat in hogere klasses het regelmatig voorkomt dat de instructeur zit te jureren. Maar als dat het geval is, hoort de jury dit zelf te melden aan de organisatie. Dat dit lang niet altijd gebeurt is een ander verhaal.

Geloof dat ik me zou beperken tot het antwoord dat de startlijsten met jury een week voor de tijd worden gepubliceerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 22:56 



 
Profiel   

Zet juist de juryleden er nooit bij. Er zijn er best wel wat die zich dan alsnog afmelden en dan kun je weer achter het geld aanvangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 17:32 



 
Profiel   

Ik laat ze via MijnKNHS vooraf betalen en zet de jury er dan wel bij op de startlijst. Melden ze dan af, dan is dat zo.

Ik moet zeggen dat ik wel altijd jury’s probeer te zoeken die in mijn optiek weten wat ze aan het doen zijn. Ik betaal liever iets meer reiskosten voor een beter jurylid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 17:56 



 
Profiel   

Vraagje aan mede wedstrijdsecretariaten. Tot wanneer mag men zich bij jullie kosteloos afmelden? Wij hebben nu 24 u van te voren, maar ben hier eigenlijk wel klaar mee. Eerst nee moeten verkopen omdat je vol zit, vervolgens veel mensen die last minute nog ff afmelden en vervolgens de startlijst niet meer vol krijgen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 23:27 



 
Profiel   

ik vind het ook lastig.
De laatste keer heb ik twee dagen van te voren gedaan (dus alles wat na donderdagochtend afmeldt moet betalen).
Maar de volgende keer doe ik misschien ook wel eerder: zo veel afmeldingen in de laatste week (ruim 30 van de kleine 200 starts)
Mensen lijken er wel steeds makkelijker mee te worden....

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 23:33 



 
Profiel   

Hier een week van te voren, ik probeerde ook altijd zo dat mn startlijst vlak daarna online kwam want dat scheelde een hooo afmeldingen die je dan weer moet verwerken in je lijst.

Ik weet niet beter in de omgeving dat je tot een week dan te voren kosteloos kan afmelden

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 23:44 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Hier een week van te voren, ik probeerde ook altijd zo dat mn startlijst vlak daarna online kwam want dat scheelde een hooo afmeldingen die je dan weer moet verwerken in je lijst.

Ik weet niet beter in de omgeving dat je tot een week dan te voren kosteloos kan afmelden


Inderdaad, bij ons ook een week!
Mensen worden echt gemakkelijker daarin en net wat je zegt, eerst mensen moeten teleurstellen omdat je vol zit om vervolgens met moeite de plekken dan weer gevuld krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 23:47 



 
Profiel   

Hier in de buurt is het meestal betalen op het moment dat de startlijst erop staat.
Ik vind 24u vooraf echt wel heel soepel, dat mag je best aanscherpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 23:48 



 
Profiel   

Ik heb altijd gedacht dat de officiële regel was; Afmelden na de sluitingsdatum is startgeld betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-23 23:58 



 
Profiel   

We sluiten week voor de wedstrijddatum de inschrijving, al zitten we weken ervoor al vol, en daarna blijft inschrijfgeld verschuldigd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-23 08:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 68 van de 75 [ 1856 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 75  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen