Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 48 [ 1191 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 48  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Met je pony tussen de paarden starten

 
Profiel   

Ik ben vandaag op dressuurwedstrijd geweest.
Kim werd 3de van de 8 met 65,5% in de L2 en Roxana 4de van 9 met 68,5% in de B2.

Van beide paarden erg tevreden!
Kim is geen indoorpaard, ze doet geen rare dingen maar bevriest als het ware, en je krijgt het gevoel dat je héél veel doet maar geen reaktie krijgt. Ze liep vandaag wel één van haar beste proeven van het indoorseizoen.

Roxana is net het tegenovergestelde: denken aan voorwaarts is vaak al genoeg om de rest van de proef niet meer gestopt te raken :D .
Vandaag er toch iets aan kunnen rijden, en ze liet mij zelfs een hele proef zitten.

Beetje twijfel of ik volgende week een oefenwedstrijd working equitation ga rijden, 45€ inschrijving(per paard) vind ik toch vrij veel. De dressuurclinic die ik wou meerijden is al volzet(eigen schuld, ik wacht altijd tot de laatste moment om in te schrijven).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-23 22:07 



 
Profiel   

Komend weekend ga ik op stap. Zaterdag zelf rijden en zondag dochterlief Bixie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 08:12 



 
Profiel   

Mooie scores feelsoproud!

Ladonna wat leuk dat zowel je dochter als jijzelf rijden.

Gisteren een dressuurwedstrijdje gereden, met een veel te hete haflinger. Helaas werden de keertwendingen in passage niet zo gewaardeerd door de jury… :Y)

En verder veel slordigheidjes doordat mevrouw zo heet was. Maar ook genoeg nette stukjes dus toch weer mooi een winstpuntje bij elkaar gesprokkeld. Teller staat nu op M2 + 8

Deze week maar even lekker laten uitrazen op het strand.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 08:46 



 
Profiel   

Gisteren twee fijne proeven neergezet. Over punten ga ik nooit in discussie, maar het protocol kwam niet overeen met mijn gevoel en met wat de omstanders zagen. Nou ja, 2 winst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 11:31 



 
Profiel   

@Feelsoproud, wat een goede punten! Gefeliciteerd. Ik moet altijd hard nadenken als iemand percentages zegt ipv punten, maar 68% is zeker hoog! En 45 is wel enorm duur ja, daar zou ik ook over twijfelen..

@Oranje, gefeliciteerd met je winstpunt! Ik vind keertwending in passage best wel speciale punten waard eigenlijk :D Ik ben jaloers op het strand, wil daar ook ooit nog eens met Belle heen maar het is zo ver weg |(

@Rien10, 2 winst is alsnog heel netjes toch? Maar wel jammer dat het niet met je gevoel klopte.

Belle en ik hebben zondag weer wedstrijd. Ben benieuwd! In het algemeen loopt ze al wat beter dan 2 weken geleden maar vandaag hadden we niet zo'n beste generale :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 23:15 



 
Profiel   

Morgen mijn officiële wedstrijddebuut met mijn 5 jarige haflinger. Heel benieuwd hoe het zal gaan! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 07:18 



 
Profiel   

Succes morgen Laurahh en FleurSandro *\o/*

Ik heb ook weer een wedstrijd gepland begin April. Eens kijken of we voor de zomervakantie de punten bij elkaar kunnen rijden voor de L2.
En op hoop van zegen dat het weer een beetje mee blijft werken want onze bak houdt niet van veel water, dan wordt het een zwembad

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 09:40 



 
Profiel   

Succes Laurahh en Fleursandro met de wedstrijden dit weekend!

Ik ga dit weekend met een stalgenootje mee naar het NK springen. Altijd leuk om de hogere pony rubrieken te zien, 1.10, 1.20 en 1.30.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 09:42 



 
Profiel   

Iedereen gefeliciteerd met de punten!
En succes morgen FleurSandro en Laurahh!

Wij gaan komende week weer beginnen met lessen, begin april staan ons L1 debuut gepland!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 11:03 



 
Profiel   

Ik ging vandaag met de pony op stap, thuiswedstrijd wat niet per se voordeel betekent haha. Maar ze was fijn te rijden en ontspannen en zo, en ik heb 2 fijne proeven gereden. In de 1e proef een rare storing en daardoor een pirouette in de middengalop helaas, en dat werd niet gewaardeerd dus een 3, maar verder lekker gereden. 184,5 en 183,5 punten dus L2+7 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 16:50 



 
Profiel   

Ladonna extra ongevraagde oefeningen worden meestal niet gewaardeerd is mijn ervaring. :+

Toch weer mooi twee winstpunten erbij, dat word op naar de M, gefeliciteerd! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 23:20 



 
Profiel   

Weer thuis na ons wedstrijd debuut in de B dressuur.
2 fijne stabiele proeven gereden, mogen van mij nog actiever en flitsender maar ik mag niet klagen!
Op ons debuut 204,5 en 195 gereden! Dus dat bekend alweer B+4!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 18:13 



 
Profiel   

@LaDonna, gefeliciteerd met je winstpunten! Piroutte in middengalop, hoe doe je dat? :')

@FleurSandro, super netjes debuut! *\o/*

Wij zijn vandaag ook op pad geweest. Belle bleef deze keer wel actiever dan de vorige wedstrijd, maar moest er nog steeds flink aan rijden. Feedback van de jury daarna was super lief! Ze zei dat ze echt heeft genoten en ons een eenheid vond die heel correct reed. Had tranen in mn ogen :o
Daarna kwamen de punten en daar viel mn mond echt van open..

[ img ]

Pony naar huis gebracht en daarna terug gegaan voor prijsuitreking. Stonden ruim 15 punten los van de nr 2 en dus twee keer eerste :oo Terwijl er echt hele gave paarden tussen liepen..
Toen in de kantine nog mensen met elkaar aan t praten; wow die Laura heeft 220 punten, welk paard was dat? (noemde een aantal geweldig bewegende paarden op). Dus mijn zusje reageerde; "dat was de Haflinger". Dus de reactie; oh huh? De Haflinger? :wow:
Echt geniaal, moest er echt om lachen _O-

We zijn gewoon in 1x 6 winstpunten rijker dus nu L2+12. Had over 2 weken nog een wedstrijd staan dus hier ga ik gewoon even wat uitproberen (zonder zweep en dan meer eraan blijven rijden). En dan zien we wel zodra we contragalop kunnen, wanneer we M1 gaan starten. Eerst veel trainen!

En wat mooie foto's van het losrijden dankzij mn zusje <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:09 



 
Profiel   

Laurahh schreef
@LaDonna, gefeliciteerd met je winstpunten! Piroutte in middengalop, hoe doe je dat? :')

@FleurSandro, super netjes debuut! *\o/*

Wij zijn vandaag ook op pad geweest. Belle bleef deze keer wel actiever dan de vorige wedstrijd, maar moest er nog steeds flink aan rijden. Feedback van de jury daarna was super lief! Ze zei dat ze echt heeft genoten en ons een eenheid vond die heel correct reed. Had tranen in mn ogen :o
Daarna kwamen de punten en daar viel mn mond echt van open..

[ [url=m/HieAPh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Pony naar huis gebracht en daarna terug gegaan voor prijsuitreking. Stonden ruim 15 punten los van de nr 2 en dus twee keer eerste :oo Terwijl er echt hele gave paarden tussen liepen..
Toen in de kantine nog mensen met elkaar aan t praten; wow die Laura heeft 220 punten, welk paard was dat? (noemde een aantal geweldig bewegende paarden op). Dus mijn zusje reageerde; "dat was de Haflinger". Dus de reactie; oh huh? De Haflinger? :wow:
Echt geniaal, moest er echt om lachen _O-

We zijn gewoon in 1x 6 winstpunten rijker dus nu L2+12. Had over 2 weken nog een wedstrijd staan dus hier ga ik gewoon even wat uitproberen (zonder zweep en dan meer eraan blijven rijden). En dan zien we wel zodra we contragalop kunnen, wanneer we M1 gaan starten. Eerst veel trainen!

En wat mooie foto's van het losrijden dankzij mn zusje <3
[ [url=m/3o79Pb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fr3C2B.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CvXYWz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/DdD3f6.jpg]Afbeelding[/url] ]



Wauw wat een punten!! Geweldig!! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:17 



 
Profiel   

FleurSandro wat een super debuut!

Laurahhh wat een punten zeg, wat goed! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:26 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Fleur en Laurah, gaaf zeg zulke punten! En dan alle sjieke grote paarden naar huis rijden, nog leuker :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:53 



 
Profiel   

Ladonna en FleurSandro gefeliciteerd met de punten *\o/*

Laurahh, wauwwww!! Wat geweldig zeg! Daar kun je weer even op teren lijkt me :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 07:04 



 
Profiel   

Tof! En van zo'n protocol wordt jij dan weer blij. Goed gedaan.!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 09:27 



 
Profiel   

LaDonna75 schreef
Gefeliciteerd Fleur en Laurah, gaaf zeg zulke punten! En dan alle sjieke grote paarden naar huis rijden, nog leuker :j


Haha dat vond ik stiekem ook wel heel tof! :o

Dankjewel allemaal! Ik zit nog steeds op een roze wolk haha. Vandaag met les liep ze ook weer heel fijn, zo fijn om verbetering te merken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 21:19 



 
Profiel   

Wauw proficiat!! Super gaaf!

Stiekem voelt een oranje lintje dan nog beter :') Lekker genieten van je roze wolk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 23:49 



 
Profiel   

Proficiat iedereen met de mooie punten...én mooie foto's Laurahh! Ziet er inderdaad heel makkelijk en ontspannen uit.

Normaal had ik komende zondag de laatste wedstrijd van de winterwerking op het programma staan, maar die hebben ze afgelast omwille van de vele regen dat voorspeld word.
Dus zo meteen eens bekijken of ik nog iets leuks vind voor zondag, en anders zal het, net als afgelopen zondag, een rondje bos worden. Even leuk trouwens!!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 21:27 



 
Profiel   

Ohhh, ik hoop toch dat het zaterdag mee gaat vallen met de regen want ik heb om 9:15u les. Super zin in want Rudi loopt op dit moment zo zijn best te doen <3 Ik stap al dagen met een heerlijk gevoel af.
Afgelopen week hebben we les gehad van een Western instructrice en daar hebben we zo'n fijne tip gekregen om het over de buitenschouder weglopen tegen te gaan. Ik liep er al best een tijdje mee te worstelen, dan ging het even goed en vervolgens deed meneer zijn trucje weer en vlogen we weer de bocht uit :roll:
Tijdens die les vond hij het niet leuk want hij was zijn voordeel kwijt maar ik merk dat hij steeds een beetje sterker wordt en steeds beter recht gericht.
7 April gaan we ook eindelijk weer een keer op wedstrijd dus ik ben benieuwd of het dan in de proef ook beter gaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:58 



 
Profiel   

@Feelsoproud, zo'n buitenrit omgeving is ook zeker geen straf! Mooi zeg, kan je daar te paard heen of wel trailer nodig? Uiteindelijk nog op wedstrijd geweest?

@Noisy, hoe ging je les?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 20:17 



 
Profiel   

Laurahh schreef
@Feelsoproud, zo'n buitenrit omgeving is ook zeker geen straf! Mooi zeg, kan je daar te paard heen of wel trailer nodig? Uiteindelijk nog op wedstrijd geweest?


Ik moet altijd met de trailer weg, hier in de buurt is er enkel baan, ik woon kortbij antwerpen. Maar op een uurtje rijden met de trailer heb ik wel héél veel mogelijkheden:de antwerpse kempen, maar vooral het hele grensgebied belgie-nederland is heel mooi.
deze foto was bij de strijbeekse heide.

Het werd uiteindelijk een ritje in de binnenpiste op de club, het regende wel héél hard zondagmorgen :D .

Vandaag het eindklassement van de winterwerking binnengekregen, zowel Kim(L2) als Roxana (B2) eindigden op de eerste plaats.
Op naar de provinciale dressuurdag op 16 april, hopen om daar nog wat puntjes te verzamelen(daar is de concurrentie wel groter) zodat we het zomerseizoen een reeks hoger kunnen rijden.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 20:38 



 
Profiel   

Hoe werkt dit dan precies?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 21:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 48 [ 1191 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 48  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen