Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 65 van de 165 [ 4119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 165  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijden kletstopic 2023

 
Profiel   

Wat een supermooie punten komen en voorbij, knap gedaan allemaal, gefeliciteerd!!
Merel, gaaf commentaar en punten op harmonie!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 18:51 



 
Profiel   

Van harte gefeliciteerd allemaal!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 18:59 



 
Profiel   

Superpunten zeg, goed bezig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 19:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal met deze mooie punten!!

Ik heb vandaag mijn L2 debuut gemaakt. Wat was het warm binnen zeg, echt even afzien. Gelukkig buiten los kunnen rijden. We lopen op dit moment tegen een paar dingetjes tegen dus daar gaan we in de trainingen goed mee bezig en wil weer eventjes wat lesjes inplannen. Eerste proef een derde prijs met 201 & tweede proef 192,5 :D Echt onwijs blij mee! Zelfs een 8 & 9 voor binnenkomen en een aantal andere 8en gekregen voor wat onderdelen. Tweede proef had ik zelfs voor de dubbel tellers een 3 & 4 (iets met kleine miscommunicatie) dus die er mooi uit kunnen rijden met 8 & 9 :+
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 20:01 



 
Profiel   

Wat een mooie punten allemaal! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 20:44 



 
Profiel   

Wauw wat een mooie punten allemaal!

Ik had dit keer 183 en 173, niet helemaal mee eens aangezien wij het gevoel hadden dat het veel beter ging. Ik reed dit keer echt, dat vergeet ik nog wel eens, en zaten echt een paar goede stukken in maar ook paar slechte. Helaas hoogste cijfer voor de goede stukken een 6.5 dus baal wel dat deze proeven net niet gefilmd zijn...
Begint wel frustrerend te worden, 1e paar M1 wedstrijden dik in de 190 punten en nu al een paar wedstrijden achter elkaar net wel/net geen winstpunt terwijl het ook in de lessen alleen maar beter gaat en ik een steeds beter gevoel krijg. In december had ik nog 191 punten met en 0 en een 2......

Dus had ik toen jury's die punten uitdelen en nu juist strenge of... Zoals nu ook, op de diagonaal handveranderen en dan op de letter aandraven. Hij sprong in galop aan, dat hoort niet dus moet je voor het aandraven een onvoldoende kregen, dat had ik ook maar ook voor de middenstap met als opmerking "galoppeerde aan". Maar dat deed ie pas op de letter... En zo nog een paar dingetjes die voor ons gevoel op de verkeerde plek stonden.

Eerst dit weekend clubkampioenschappen M2 starten (met de gedachte als het mislukt kost het maar 5 ipv 2x 12.50 :+ ) en zondag een Working Equitation clinic, vooral daar heel erg veel zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 11:57 



 
Profiel   

Enzo ik heb dat ook een tijdje gehad, altijd winstpunten gereden en toen in dezelfde klasse ineens niet meer. Ik heb toen 2/3 weken niet gestart en even niet aan gedacht en daarna ging het weer.

Veertje, wat een mooie brede vos. Hou ik van! <3

Fleur mooie punten zo voor het eerst, daar doe je het voor.

Mywishmax, mooie afsluiter zo van je klasse. Jammer van je tweede proef, altijd balen als door andere komt dat je proef minder gaat.

Hier zondag ook gestart weer en ondanks dat hij echt volledig op was door zaterdag de wedstrijd, liep hij opzich fijn. Maar heel gewoontjes en sommige stukken uit elkaar gevallen. Zag ik direct terug in de punten 178 en 182,5. Wijken hadden we 4 eren op, kreeg hem gewoon niet opzij. Conclusie twee dagen achter elkaar is teveel en moeten we niet meer doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 20:18 



 
Profiel   

Gefeliciteerd MWM en FleurSandro! Super goede punten zeg!

@Enzo_Ollie ik herken het wel, is het misschien een idee om heel even wedstrijden los te laten en tussendoor wat anders te gaan doen? WE, oefenspringen, crossles, naar het strand, you name it ;) gewoon om even helemaal ontspannen en met 0 verwachtingen te kunnen rijden zonder dat er iets moet. En als je wel op wedstrijd gaat dan wel filmen :j

Ik had op gegeven moment ook het idee dat het misschien aan de jury's lag, want thuis ging het steeds beter. Maar dan alle filmpjes teruggekeken en die eerste proeven waren ook gewoon beter, met meer ontspanning en daardoor vloeiender en prettiger om naar te kijken ondanks dat ze met rijden wat slordiger en minder goed afgewerkt voelden. Nou dan maar ff het hele dressuren losgelaten, ook thuis was ik heel simpel springgericht aan het rijden, en dan weer op dressuurwedstrijd en ineens ging het wel :)

@Spaansepony gefeliciteerd met het winstpuntje :) twee dagen achter elkaar is ook gewoon veel, denk dat heel veel paarden er niet blij van worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:52 



 
Profiel   

Enzo_Ollie schreef
Wauw wat een mooie punten allemaal!

Ik had dit keer 183 en 173, niet helemaal mee eens aangezien wij het gevoel hadden dat het veel beter ging. Ik reed dit keer echt, dat vergeet ik nog wel eens, en zaten echt een paar goede stukken in maar ook paar slechte. Helaas hoogste cijfer voor de goede stukken een 6.5 dus baal wel dat deze proeven net niet gefilmd zijn...
Begint wel frustrerend te worden, 1e paar M1 wedstrijden dik in de 190 punten en nu al een paar wedstrijden achter elkaar net wel/net geen winstpunt terwijl het ook in de lessen alleen maar beter gaat en ik een steeds beter gevoel krijg. In december had ik nog 191 punten met en 0 en een 2......

Dus had ik toen jury's die punten uitdelen en nu juist strenge of... Zoals nu ook, op de diagonaal handveranderen en dan op de letter aandraven. Hij sprong in galop aan, dat hoort niet dus moet je voor het aandraven een onvoldoende kregen, dat had ik ook maar ook voor de middenstap met als opmerking "galoppeerde aan". Maar dat deed ie pas op de letter... En zo nog een paar dingetjes die voor ons gevoel op de verkeerde plek stonden.

Eerst dit weekend clubkampioenschappen M2 starten (met de gedachte als het mislukt kost het maar 5 ipv 2x 12.50 :+ ) en zondag een Working Equitation clinic, vooral daar heel erg veel zin in!


Snap je helemaal, ik heb dit tot nu toe in iedere klasse gehad. Terwijl wij ook inderdaad steeds beter werden ipv slechter. Nu in de M2 is dat voor mij ook reden geweest even wedstrijd pauze te nemen. Ik snap het nog steeds niet, maar probeer het los te laten, soms krijg je winstpunten als je ze niet verdient en soms krijg je ze niet terwijl je ze wel verdiend had. Laat je niet gek maken, als jij plezier hebt en blijft verbeteren komen die punten ook wel weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:12 



 
Profiel   

Spaansepony schreef
Oh ik wou dat er hier meer in de regio avond wedstrijden waren. Ik ben echt zo geen ochtend mens :+
Mocht iemand in Zuid-Holland en stukje aansluitend noord Holland de avond wedstrijden weten hoor ik het graag :D


De Burgthruiters in Rijnsburg organiseren in de zomer altijd een aantal vrijdagavond wedstrijden :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:23 



 
Profiel   

Gewoon in Lisse rijden, ze hebben zooo belachelijk veel deelnemers dat het ook vaak een avondwedstrijd wordt :P

Ik zag echte avondwedstrijden nog bij de Ripse Ruiters en Stal de Braassem, maar zelf geen ervaring met beide.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 12:37 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Gefeliciteerd MWM en FleurSandro! Super goede punten zeg!

@Enzo_Ollie ik herken het wel, is het misschien een idee om heel even wedstrijden los te laten en tussendoor wat anders te gaan doen? WE, oefenspringen, crossles, naar het strand, you name it ;) gewoon om even helemaal ontspannen en met 0 verwachtingen te kunnen rijden zonder dat er iets moet. En als je wel op wedstrijd gaat dan wel filmen :j

Ik had op gegeven moment ook het idee dat het misschien aan de jury's lag, want thuis ging het steeds beter. Maar dan alle filmpjes teruggekeken en die eerste proeven waren ook gewoon beter, met meer ontspanning en daardoor vloeiender en prettiger om naar te kijken ondanks dat ze met rijden wat slordiger en minder goed afgewerkt voelden. Nou dan maar ff het hele dressuren losgelaten, ook thuis was ik heel simpel springgericht aan het rijden, en dan weer op dressuurwedstrijd en ineens ging het wel :)

@Spaansepony gefeliciteerd met het winstpuntje :) twee dagen achter elkaar is ook gewoon veel, denk dat heel veel paarden er niet blij van worden.



@Fly_High dat heb ik juist gedaan hahaha :+ :+

begonnen nu juist weer met oppakken, begin januari 2 wedstrijden gehad en nu 2 weken geleden weer de eerste. Maar heb de aankomende paar weken wel weer afwisseling en het wordt weer mooier weer dus dan kan ik vrijdagmiddag weer het bos in (normaal alleen zaterdag, zit zondag bij mijn vriend en die rijdt niet dus dan ga ik niet 3 uur het bos in gezien we elkaar alleen zaterdagavond en zondag zien).

En het kan ook tussen mijn oren zitten hoor, ik roep namelijk altijd dat we in het outdoorseizoen sowieso beter rijden omdat dat buiten is, dus waarschijnlijk denk ik onbewust "oh het komt wel weer" en rij ik daardoor toch minder.

en @Roulette_ eigenlijk wat jij ook zegt, het moet idd leuk blijven en mezelf ook niet zoveel druk opleggen. Bij de 1e proeven waarbij ik zulke hoge punten had vond ik ze ook niet verdiend, het is ook nooit goed he hahaha


ps. en ik heb zondag een WE clinic *\o/* , echt heel veel zin in

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:12 



 
Profiel   

Weten jullie trouwens waarom niet alle paarden in de paardenzoeker staan? (Die dus wel starten)

Leuk Enzo een WE-clinic! Wil ik ook heel graag nog een keer doen maar het is allemaal zo ver weg

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:21 



 
Profiel   

Voor zover ik weet staan ze er wel allemaal in. Zoek je wel op sportnaam en niet stamboeknaam?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:37 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Weten jullie trouwens waarom niet alle paarden in de paardenzoeker staan? (Die dus wel starten)


Volgens mij staan ze er wel in alleen moet je dan op sportnaam of chipnummer zoeken?

Alleen klassering in springen in paardenzoeker slaat IMO nergens op :') Mijn paard staat namelijk met als hoogste klassering 80cm + winst waarbij "datum laatste wedstrijd" ook datum van onze laatste 80cm start betreft. Sindsdien hebben we al vaker hoger gestart, ook met winst die ik in "mijn klasseringen" en "mijn uitslagen" wel gewoon kan zien, dus dat is een tikje vreemd :?

Niet dat het voor ons uitmaakt ;) maar als ik een paard zou willen verkopen zou ik het wel vervelend vinden, ik kijk er bij het zoeken naar een paard namelijk wel best uitgebreid naar, of KNHS het er met het verhaal van de verkoper eens is :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 13:54 



 
Profiel   

Vroeger kon je gratis de gehele uitslagenlijst aanvragen bij knhs. Zo heb ik van pony echt alle uitslagen ooit gehad. Helaas pas achteraf, want hij had regelmatig maanden niks :+
Tegenwoordig moet je daarvoor betalen.

Maar het wordt heel langzaam bijgewerkt in die zoeker, dat wel ja. Langzamer als standen van combinaties.

Gefeliciteerd allemaal, goed gedaan zeg! En jammer enzo dat het net niet lekker loopt. Soms kan het ook echt beter gaan, maar qua beeld nog niet. Dan ben je wel op de goede weg maar moet het nog dat kleine tikje beter om het ook echt te zien. Zoals Fly_high als voorbeeld geeft, ontspannen rondrijden maar slordig is qua beeld vaak beter als netter maar iets meer spanning. En spanning is niet meteen negatief of alleen op omgeving, maar ook bij moeilijkere dingen. Ontspannen in aanspanning is 1 van de moeilijkste dingen bijvoorbeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:25 



 
Profiel   

Bowo schreef
Voor zover ik weet staan ze er wel allemaal in. Zoek je wel op sportnaam en niet stamboeknaam?


Ik zoek op de naam die op de startlijst staat, dat is de sportnaam dacht ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:42 



 
Profiel   

veertje99 schreef
Gefeliciteerd allemaal met deze mooie punten!!

Ik heb vandaag mijn L2 debuut gemaakt. Wat was het warm binnen zeg, echt even afzien. Gelukkig buiten los kunnen rijden. We lopen op dit moment tegen een paar dingetjes tegen dus daar gaan we in de trainingen goed mee bezig en wil weer eventjes wat lesjes inplannen. Eerste proef een derde prijs met 201 & tweede proef 192,5 :D Echt onwijs blij mee! Zelfs een 8 & 9 voor binnenkomen en een aantal andere 8en gekregen voor wat onderdelen. Tweede proef had ik zelfs voor de dubbel tellers een 3 & 4 (iets met kleine miscommunicatie) dus die er mooi uit kunnen rijden met 8 & 9 :+
[ [url=m/dKOmUA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9RC1ML.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WgEEzA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ziet er ook heel netjes uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 19:21 



 
Profiel   

Zijn er nog mensen die op 7 april bij De Braassem starten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 19:22 



 
Profiel   

Nee, wel de week ervoor in Boskoop ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 21:45 



 
Profiel   

Babootje schreef
Zijn er nog mensen die op 7 april bij De Braassem starten?


Ik zit nog te twijfelen, lijkt me namelijk handig om een keertje outdoor dressuur gestart te hebben voordat we een proefje buiten met de eventing moeten rijden en het is lekker dichtbij :)

Maar heb nog geen dressuurzadel en voel me daar in het L toch een beetje lomp mee :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 21:48 



 
Profiel   

Nee joh, gewoon doen Fly high :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:13 



 
Profiel   

Laatste keer op de Vrijhoeve ook iemand met springzadel hoor, kan best. Desnoods ga je iets langer zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:25 



 
Profiel   

Ik ook niet, de week ervoor clinic en de week erna op stal wedstrijd en ik vind het net te ver, haha.

Fly_high, dat maakt echt niet uit joh!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 05:17 



 
Profiel   

Fly High: geen probleem joh, gewoon doen !
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 07:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 65 van de 165 [ 4119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 165  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen