Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 280 van de 283 [ 7059 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Wedstrijd springende bokkers II

 
Profiel   

Dat is ook lomp Marijke!

Roze kindersokken tijdens een paarden wedstrijd?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 09:36 



 
Profiel   

Mijn dochter gaat binnenkort dr wedstrijd debuut maken met onze nieuwe aanwinst
Een Arko III x Caritano merrie.

Enorm fijn meedenkend paard.
Hoe zijn jullie ervaringen met Arko III nakomelingen ?
Even wat foto’s
Echt fijne merrie

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 23:50 



 
Profiel   

Goldie schreef
Lithya schreef
2e prijs, €10. Je hebt niet eens het startgeld eruit.

Ja hier ook. Startgeld was €12,50..
Gelukkig nog wel geld en geen waardebonnen.

Ik heb gelogen. Er zat €15 in _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-22 08:46 



 
Profiel   

Je maakte winst! @goldie
Bij diezelfde vereniging (volgens mij) 2x 3e prijs totaal €30 prijzengeld en inschrijfgeld €40. Dat is dan wel leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-22 10:18 



 
Profiel   

Nou mijn sjaakie heeft zn eerste mini hindernis onder de man genomen vandaag!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-22 21:13 



 
Profiel   

Heb nog een laatste rondje gedaan in 2022 om het af te leren. 1.15 een stop op een sloot. 1.20 helaas 2 balken. Stond helaas op -1 en heb nu 2x 1.20 gestart. Een keer een balk en dit keer 2, dus de stand is 0. Best jammer, want er kunnen nu geen verliespunten meer gereden worden. Maar gelukkig ging hij normaal, maar met erg veel spanning, door want met griep op concours is niet een beste actie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-22 22:27 



 
Profiel   

@PL: dat lijkt goed !
@Lithya: mooie afsluiter van het jaar! super dat jullie het 120 weer rond springen!

Ik ben afgelopen donderdagavond (latertje!) naar indoor Beukers gegaan. We waren meer dan een maand niet op wedstrijd geweest en was wel te merken. Was ook een gok maar ze sprong beide omlopen in het 130 goed rond met 2 foutjes. Moest er echt weer inkomen en had niet gedacht dat ze onder de indruk zou zijn. Maar mooie oefening ! ze doet zo enorm haar best! Vrijdags mochten we finale rijden. Twijfel of het wel zin heeft om weer die hele rit te maken en wat een wind pff maar klaar toch gegaan. 1 pech foutje en 1 inschattingsfoutje maar goh wat sprong ze weer best! ondanks dat ik zoiets had slecht zeg! waren we niet eens laatste (9de) veel met fouten. Stond een mooi parcours! iedere dag. Goed dat we zijn gegaan want tot mijn verrassing mogen we meedoen aan CSI Exloo. Totaal niet op gerekend en was net een beetje van laten we maar iets rustiger aan doen. Dus over 2 weken mogen we van start.

Afgelopen week voor de eerste keer met de 3 jarige van huis geweest voor les. Wat een leuk paard! dat gaat een leuk springpaard worden.

Iedereen fijne jaarwisseling!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-22 13:07 



 
Profiel   

Eindelijk geluk. Foutloos in het 1.20 springen.

Hoe gaat/ging het in Exloo Marijke?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 16:11 



 
Profiel   

Top Lithya! gefeliciteerd met je foutloze ronde!

Paard heeft het geweldig gedaan in Exloo! het weer vergeet ik even. Dag 1 130 laatste eraf Dag 2 130 foutloos Dag 3 120/125 gedaan en 1 af. Oké alle dagen heel wat tijdfouten en internationaal telt iedere seconde dus het tikte best aan... maar dat zij zo daar moeten we aan werken om meer tempo te houden of de bochten minder ruim maken. Mijn doel was iedere dag over de finish en gewoon fijn rond springen. Dat is geslaagd! Dag 2 sprong ze echt fantastisch! Enorm trost op het paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-23 09:42 



 
Profiel   

Ik kom even binnenvallen. Ik heb een vrijkaartje voor a.s. vrijdagavond Jumping Amsterdam. Iemand interesse?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-23 20:58 



 
Profiel   

FCSA schreef
Ik kom even binnenvallen. Ik heb een vrijkaartje voor a.s. vrijdagavond Jumping Amsterdam. Iemand interesse?


Is inmiddels vergeven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-23 22:08 



 
Profiel   

Het is hier een beetje rustig, maar buiten seizoen start bijna weer. Zal dan wat drukker worden. Vandaag gestart op het goed georganiseerde concours in Franeker. Voor het eerst gelijk 1.20m. Had je mij dat een half jee geleden gezegd, had ik je voor gek verklaard, maar hij sprong simpel 3x 0. Zei al tegen de jury. Hop nog 4 winstpunten te gaan, kan ie voor het dubbele sport predicaat. Vond de jury best er mooi streven, aangezien ik de laatste outdoor heb gezegd geen 1.20m te gaan rijden. Iets met vrouwen, veranderlijk en het weer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 17:19 



 
Profiel   

Goed gereden Lithya!

Ik was ook voor het eerst op pad met mijn kleuter in de 70 cm :D Eerste rondje kwam ik de bocht naar 5 even niet door, tweede rondje foutloos. Hoop geleerd op de jonge springpaardenopleiding, begin februari had hij nog nooit een balk gezien en nu al zo door het parcours lopen. Dressuurmatig nog wel het nodige huiswerk, maar we moesten even in het ritme blijven na de cursus dus toch maar opgegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:09 



 
Profiel   

En de bocht naar 5 was ook niet simpel, dus gewoon top gedaan!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:51 



 
Profiel   

Lekker bezig Gomir! Het blijft toch leuk dat jonge spul.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:19 



 
Profiel   

Als ze een beetje braaf zijn wel :+

Zag dat jij morgen de strijd aan gaat in Franeker. Jammer dat ik avonddienst heb anders kwam ik even kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:47 



 
Profiel   

Top dames! Gomir echt super stoer met je jonkie! wat sprong hij goed en zoveel beter dan de maandagavond ervoor. Leuk paard heb je eraan.
@Lithya: Jij ging ook al zo mooi rond. Hij sprong ook fijn! plezier straalde er vanaf. Op naar een mooi outdoor seizoen

Ik heb ook meegedaan in de ochtend 2x 80cm met mijn jonkie. Top braaf! eerste parcours foutloos en 2de 1 balkje. Goh had niet verwacht dat ze zo braaf zou rond springen. Hele dag nog van genoten! Was een geslaagde laatste wedstrijd van het indoor seizoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:04 



 
Profiel   

Lekker bezig hoor!
Ik heb al sinds de zomer niet meer gesprongen :+ Sta momenteel op een dressuurstal tm eind mei waar we welgeteld 4 cavaletti's hebben haha. Maar heb ook nog geen les gereden met deze merrie dus vind t wel even best zo. Gewoon lol en elkaar leren kennen.
Oh zie ook dat ik dat hier helemaal niet gezegd heb; toch besloten een ander huisje voor Omni te zoeken aangezien ik dus nu in DK zit. Met een jonkie die net ohz is en met amper begeleiding bij de hand vond ik dat met mijn eigen zelfvertrouwen nou niet het meest handige idee.
Kwam toevallig een 9 jarige (schimmel :+ ) merrie op mijn pad dus besloten om haar te kopen en mee te nemen. Ontzettend safe en fijn paard dus daar ben ik nu gewoon lekker mee aan de gang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:13 



 
Profiel   

Wat fijn Laura! Kan me voorstellen dat je in zo'n situatie liever met een wat meer bevestigd paard aan de slag gaat.

Jij ging ook supermooi Marijke! Echt leuk om zo weer met die jonkies op pad te gaan :)
Ik was ook beretrots op mijn kleuter :D En in de middag mijn Up to date merrie weer naar huis gehaald, die heeft haar sportpredikaat bemachtigt en mag nu de fokkerij in :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 14:46 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met het sportpredicaat Gomir.

Grapte al tegen de jury. Hop nog 4 winstpunten, kan ie dan door voor dubbel sport. Moest ie even over nadenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:13 



 
Profiel   

@gomir Als het goed is ga ik in juni weer naar de overkant. Maar goed, het blijft bij dressuur dus zo spannend is dat niet
Ik zag Konnie van de week voorbij komen op Facebook met dr sportpredikaat. Blijft toch een knappe merrie.

Een hele jonge met niemand in de buurt zou ik ook niet zo snel doen. Ben niet bang aangelegd maar vind het wel fijn als er iemand in de buurt is om het een beetje in de gaten te houden en mocht ik wel vallen, kan vertellen wat er gebeurde mocht dat nodig zijn.

Ik heb denk ik voor het laatst gesprongen in de 1e lockdown dus 2020. Moet zeggen dat ik ook niet erg meer de behoefte heb om te gaan springen. Vos is nu denk ik 2 jaar blessure vrij en ik hou het graag zo. Kreeg gister nog wel een paard aangeboden om mee te springen maar het dier trekt me niet zo. Ontzettend lomp, als hij er geen zin meer in heeft gaat hij geintjes uithalen om je er af te krijgen en ik zie hem er voor aan om op je te gaan staan om z'n punt duidelijk te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:35 



 
Profiel   

Zo een zou ik ook voor bedanken vibabu :+
De amazone die Maggie en Jente rijdt start ook PSG en ik vind het best leuk om af en toe te kijken. Kende de proef na 1 keer al uit het hoofd blijkbaar, want ik wist in jouw video van vorige week steeds wat er zou komen :))

Ik heb ook een hele tijd niet zelf de jonge paarden gereden omdat ik altijd alleen ben bij mij thuis. Maar Ox geeft wel een veilig gevoel dus er nu toch maar weer eens aan begonnen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 21:34 



 
Profiel   

Het heeft lang geduurd voor ik dat doorhad :) Het is zeker een makkelijke proef om te onthouden! ben alleen bang dat ik iets vergeet omdat het zo logisch is en snel voorbij. In Franeker weer 60% gescoord, met een 1 op m'n protocol :D

Jouw Prom lijkt trouwens wat betreft hoofd heel erg op mijn Idena. Volgens mij het karakter ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:35 



 
Profiel   

Netjes! Nu intermediair 2 starten?

Die vergelijking snap ik wel! Hoop dat mijn zusje er veel plezier van krijgt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:38 



 
Profiel   

Vind het echt knap vibabu, 60%
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 13:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 280 van de 283 [ 7059 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen