Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 68 van de 165 [ 4119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 165  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijden kletstopic 2023

 
Profiel   

Mijn oefencross is ook al 2 keer afgezegd..

Ik zit verder beetje onder meeleessteen.. even geen wedstrijden nog hier. Misschien volgende maand weer een keer.
Nu gewoon de motivatie even niet voor dressuur wedstrijden. Verder gewoon lekker bezig, dat wel!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 22:08 



 
Profiel   

Ooh wat balen dat het allemaal wordt afgezegd! Het onderlinge wedstrijdje van zondag gaat wel door hier.
Na ons B debuut van afgelopen zondag gaan we komende zondag L1 proberen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 22:51 



 
Profiel   

Ik zit ook even onder meelees stoel. Weinig tijd gehad om te reageren wel meegelezen.
Voor iedereen waar z’n wedstrijd niet voor afgelast is veel plezier dit weekend :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 23:16 



 
Profiel   

Het is een heel nat voorjaar geloof ik. Wil de paarden graag op het land hebben maar dat lijkt nog even te duren..

Vanmorgen wel weer gereden!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 14:59 



 
Profiel   

Yeeeey mn eerste punten in het m1 zijn binnen!

182 en 193.5
2e en eerste plek!

Zo trots op mijn peerd *D Hij was zo braaf *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:43 



 
Profiel   

Kijk de kop er af! Knap gedaan, proficiat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:50 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Kijk de kop er af! Knap gedaan, proficiat!

jaaaaa de kop is er af *\o/* 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:53 



 
Profiel   

Jeeej goed gedaan!

Hier vandaag een poging gedaan tot proefje oefenen, had alleen een week niet gereden en het waaide flink dus paard was floepie :+ dus het werd vooral damage control haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 22:02 



 
Profiel   

Anne_mieke88 schreef
Yeeeey mn eerste punten in het m1 zijn binnen!

182 en 193.5
2e en eerste plek!

Zo trots op mijn peerd *D Hij was zo braaf *\o/*



Zo wow top _/-\o_
Hopen dat mijn eerste m1 volgende week ook goed gaat.. ( zou met 1x 180 al heel blij zijn) :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 22:50 



 
Profiel   

Anne_mieke88 schreef
Yeeeey mn eerste punten in het m1 zijn binnen!

182 en 193.5
2e en eerste plek!

Zo trots op mijn peerd *D Hij was zo braaf *\o/*



Gefeliciteerd!! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 22:58 



 
Profiel   

Hier gisteren foto’s gemaakt op outdoor horst, helaas daardoor vandaag bed dagje .. dus kon niet mee op ch met man.
rondje 110 bodemonderzoek 120 gewonnen.
Paard sprong supergoed, daar lag het niet aan.. ik ben trots op ze, in een half jaartje van amper over 60 cm springen naar het 120 en alweer bijna punten voor het 130

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 23:02 



 
Profiel   

Super anne_mieke88!!

@robbie88 netjes dat het 120 gewonnen is! Hopelijk geen pijn gedaan in het rondje 110?

Hier morgen we over 1,5 week eindelijk weer op wedstrijd na 5 maanden stop! Trainingen gaan de afgelopen 2 weken echt top dus hoop dat mevrouw niet al te veel spoken ziet op wedstrijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:41 



 
Profiel   

Anne_mieke88 schreef
Yeeeey mn eerste punten in het m1 zijn binnen!

182 en 193.5
2e en eerste plek!

Zo trots op mijn peerd *D Hij was zo braaf *\o/*


Gefeliciteerd!! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:59 



 
Profiel   

Wat een mooie resultaten!

Aangezien ik nog niks mag rijdt iemand anders mijn paard, gister voor het eerst gestart in de L2 en meteen 200 en 195,5 en een mooie 2e prijs!
Dik tevreden dus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 07:26 



 
Profiel   

Wauw wat een prachtige resultaten allemaal!! Gefeliciteerd!!

Ik heb gisteren geoefend met vaardigheid en een schaapskooi. Ging prima! Ben ook over pionnen heen gereden zodat de merrie even weet wat dat is maar daar wordt ze niet anders van. Nog een dikke vier weken tot de IBOP. Vind het best spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:35 



 
Profiel   

Anne_mieke88 schreef
Yeeeey mn eerste punten in het m1 zijn binnen!

182 en 193.5
2e en eerste plek!

Zo trots op mijn peerd *D Hij was zo braaf *\o/*


Gefeliciteerd!! *\o/*

Ik heb zaterdag niet zo'n succes in het oefenrondje M2 gehad, maar ja daarvoor was het ook oefenen. losrijden heel ontspannen alleen toen ik de ring in kwam klapte er iemand de wc deur hard dicht waar ik net zo van schrok als m'n paard. mochten wel even wat langer stappen daarna maar de spanning ging helaas niet meer weg. Daarna bij het halthouden klom er nog iemand de tribunes op (normaal zou die daar niet van schrikken maar ja, de spanning die er al was) dus ipv dat we bij A stilstonden stonden sprong die nog even 3 meter de zijkant op. 168.5 punten uiteindelijk, wel met 2x een 8!
Was eigenlijk blijer met deze proef dan met die van vorige keer, jury was heel duidelijk over wat beter moest en wat goed was ipv alleen maar wat 5'en en 6'en zonder commentaar.

Gister WE-clinic gehad, zo gaaf!! Diegene die de clinic gaf had al snel door dat galop makkelijk is, dus alles meteen in galop mogen doen met vliegende en eenvoudige wissels. Ook met de garrocha rondgegaloppeert en die al galopperend er terug in gezet (al miste ik de eerste keer, het voelde wel heel echt hahaha)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 10:07 



 
Profiel   

Oh WE is echt super leuk vind ik!! Heb het ooit een keer gedaan met een clinic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 11:18 



 
Profiel   

Dat lijkt mij echt gaaf om te doen!

Zag mooie punten voorbijkomen.

We waren met dd New forest op wedstrijd. Die is in t begin nogal gespannen, en was in de eerste proef nogal.. explosief. Dochter moest goed sturen, gelukkig blijft ze zelv heel rustig.
2e proef veel beter.

We oefenen gewoon door

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 14:01 



 
Profiel   

snorkel1986 schreef
Anne_mieke88 schreef
Yeeeey mn eerste punten in het m1 zijn binnen!

182 en 193.5
2e en eerste plek!

Zo trots op mijn peerd *D Hij was zo braaf *\o/*



Zo wow top _/-\o_
Hopen dat mijn eerste m1 volgende week ook goed gaat.. ( zou met 1x 180 al heel blij zijn) :j


Dit is nu mn 4e keer in een half jaar. Heb toch echt op bepaalde punten moeten trainen. Vondt de overstap best groot vanaf t l2 haha


Adrienne93 schreef
Wat een mooie resultaten!

Aangezien ik nog niks mag rijdt iemand anders mijn paard, gister voor het eerst gestart in de L2 en meteen 200 en 195,5 en een mooie 2e prijs!
Dik tevreden dus!


lekker zeg!


Lekker bezig allemaal kan niet op oedereen reageren want zit op de telefoon haha heb er een paar uitgepikt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 14:28 



 
Profiel   

Even een vraag tussendoor: wie heeft de paarden in eigen beheer of thuis staan? Hoe ziet je omheining van het land eruit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:17 



 
Profiel   

SophievdV schreef
Even een vraag tussendoor: wie heeft de paarden in eigen beheer of thuis staan? Hoe ziet je omheining van het land eruit?


Ik. Wij hebben rondom heras hekwerk en om er gedeeltes van te maken stroomlint.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:23 



 
Profiel   

Wij hebben bij de ene wij stroomlint en bij de grotere wei van dat zwarte koord, geen idee hoe dat heet en heb ook geen foto ervan. Dus je hebt niet zoveel aan mijn antwoord denk ik :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 11:06 



 
Profiel   

Glad draad met veel stroom en in de dam een stuk lint om de draad( van af uiteinde bak te zien of dam open of dicht zi)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 11:53 



 
Profiel   

Wij hebben langs de buitenrand 1.80(?) hoge palen met 3 rijen van dat brede, bruine schrikdraad. De indeling daar binnen wisselt nog wel eens, maar is met lage houten palen, hier en daar afgewisseld met prikpaaltjes. Voor de wat 'permanente' stukken ook met bruin draad, de echt tijdelijke of simpele dingen met dun wit schrikdraad. En uiteraard ook met stroom er op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:55 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Nou met zulke aanmoediging moet ik me waarschijnlijk toch maar inschrijven :D kijk nog ff hoe het in de les gsst.

@Charmaine oh grappig, ik heb hier in de buurt nog nooit iemand met spring of vzh zadel gezien, alleen echte diehard dressuurmutsen ;)

MyWishMax schreef
De enige opmerking die ik weet van verschillende kennissen die met springzadel reden (tot en met het m2) was dat ze niet in springhouding moesten zitten. Was ook zo, en net zo kort zitten als in parcours, maar ook wat lichter en voorover zitten. Had dus weinig te maken met zadel, maar alleen met houding en zit. Verder krijgen ze allemaal geen opmerkingen.


Dat vind ik dus best een uitdaging. Nog nooit en opmerking over mijn beenligging gehad (logisch ook, want iets korter en met been meer naar voren zitten is gewoon correct in zulk zadel) maar mijn bovenlichaam valt toch automatisch terug in de springhouding. Ofwel in mijn geval hangen boven het paard :=


Inderdaad gewoon doen. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 11:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 68 van de 165 [ 4119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 165  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen