Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Setteli schreef:PSvanLot schreef:Eerste proef op wit papier, tweede proef op een kleurtje. Makkelijk voor het secretariaat.
Vanaf dit seizoen gaan we dubbelzijdig pinten. Klaar met dat nieten en al dat papier.
hmm oke dat is nog wel een idee om een kleurtje te gebruiken. Thanks voor de tip!
hesterve schreef:Wij printen sinds afgelopen najaar ook dubbelzijdig. Scheelt echt wel veel papier. En nu de protocollen via het Concoursprogramma ook netjes op volgorde van de startlijst uitgeprint worden is het helemaal fijn. Wij doen de tweede proef ook op pastelkleur papier( neem t meestal mee bij de Action)
JustLizz schreef:hesterve schreef:Wij printen sinds afgelopen najaar ook dubbelzijdig. Scheelt echt wel veel papier. En nu de protocollen via het Concoursprogramma ook netjes op volgorde van de startlijst uitgeprint worden is het helemaal fijn. Wij doen de tweede proef ook op pastelkleur papier( neem t meestal mee bij de Action)
Hoe krijg je dat hij op volgorde van startlijst afdrukt? is dat een speciale instelling of niet?
hesterve schreef:Wij printen sinds afgelopen najaar ook dubbelzijdig. Scheelt echt wel veel papier. En nu de protocollen via het Concoursprogramma ook netjes op volgorde van de startlijst uitgeprint worden is het helemaal fijn. Wij doen de tweede proef ook op pastelkleur papier( neem t meestal mee bij de Action)
JustLizz schreef:Hey hey,
Ik/wij gaan dit jaar voor het eerst officiele springwedstrijden doen. We werken met equicompetition (we zijn ermee bekend vanwege oefenspringen etc. dus het programma is ons redelijk bekend).
Ik vroeg me alleen of hoe het praktisch gaat met juryleden /secretariaat etc.
ik heb wat vragen:
1. Doen jullie secretariaat qua betalen en secretariaat voor tijd/punten apart iemand voor? En dan de laatste in de jurywagen en voor het betalen etc. op een centrale plek?
2. Doen jullie nog aan last minute bijschrijvingen? Zo ja, laat je die dan op centraal secretariaat toevoegen aan equicompetition zodat ze dat bij de jury ook meteen weten?
3. Hoeveel jury's heb je nodig als je een hele dag wedstrijd hebt? Zijn de juryleden gewend om een hele dag te zijn of doe je per dagdeel? En heb je er meer tegelijk nodig?
4. Hoe zit het met prijzen, is dat ook net als met dressuur met 25%, dus 1 op 4 hebben prijs?
Ik heb vast nog meer vragen, maar dit zijn voor nu even de grootste dingen.
JustLizz schreef:ik heb wat vragen:
1. Doen jullie secretariaat qua betalen en secretariaat voor tijd/punten apart iemand voor? En dan de laatste in de jurywagen en voor het betalen etc. op een centrale plek?
JustLizz schreef:2. Doen jullie nog aan last minute bijschrijvingen? Zo ja, laat je die dan op centraal secretariaat toevoegen aan equicompetition zodat ze dat bij de jury ook meteen weten?
JustLizz schreef:3. Hoeveel jury's heb je nodig als je een hele dag wedstrijd hebt? Zijn de juryleden gewend om een hele dag te zijn of doe je per dagdeel? En heb je er meer tegelijk nodig?
JustLizz schreef:4. Hoe zit het met prijzen, is dat ook net als met dressuur met 25%, dus 1 op 4 hebben prijs?
Kelan schreef:Wij hadden alle 8 uitgeschreven: het is nu een soort opeenvolgend/opbouwend iets. dus het idee is dat de kinderen die stapsgewijs doorlopen.
Bij ons deden ze dan vaak twee opvolgende proeven (6 en 7; 1 en 2; dat idee)
Verder let op (als je een uitslag wil maken): ze hebben allemaal een ander totaal aantal punten, dus bij een klassement moet je op percentages doen.
Charmaine schreef:Kom me graag melden hier als nieuw wedstrijdcommissielid. Was zoekende naar een paar zaken. Wellicht kunnen jullie me verder helpen?
Ik was op zoek naar hoogte inschrijfgeld. Ik kan me uit het verleden herinneren dat dat vastgestelde bedragen waren. Nu vind ik er niks over terug. Alleen een advies van 10 euro voor meetmomenten, in de wedstrijdtarievenlijst. Ik kreeg van het bestuur nl de vraag of ons inschrijfgeld (12,50 pa/10,00 po) laag was en evt hoger kon. Hadden opmerking gekregen dat elders starten duurder was.
Prijzenschaal, was toch 1 op 4? Lees ik ook nergens meer terug..
Als je prijzengeld wilt uitkeren, hoe wordt dat dan berekend? Was toch minimaal inschrijfgeldbedrag? Maal...
We geven nu nog eremetaal maar das best achterhaald. Ik wil dus even inventariseren hoe eea financieel uitpakt als we het anders gaan doen. Ook nu extra officials nodig zijn in de vorm van toezichthouders...
We hebben in de zomer 6 maanden lang 1 dressuurwedstrijd per maand.