Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 70 van de 165 [ 4119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 165  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijden kletstopic 2023

 
Profiel   

Ik ben benieuwd of mijn wedstrijd zondag uberhaupt nog doorgaat. De buitenbak kan niet zoveel water aan en met al die regen een grote kans op een zwembad :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 15:47 



 
Profiel   

Jammer al dat water ineens. Bodems krijgen nu ook wel wat te verduren zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 15:52 



 
Profiel   

LV19952 schreef
Jammer al dat water ineens. Bodems krijgen nu ook wel wat te verduren zeg.


Maar gelukkig wordt het heel veel beter de komende tijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 15:59 



 
Profiel   

Wij hebben volgende week vrijdag onze eerste outdoor. Hoop dat de bak daar een beetje droog is. Weet niet hoe het bij jullie is maar het regent hier bijna non-stop.

Wij hadden les. We kwamen er niet zo in. Hij was stijf en erg afgeleid. Geen idee waardoor. Uiteindelijk ging het beter en hebben we het wijken geoefend. Ik moet leren hem meer ruimte te geven naar de buitenkant. Daar heb ik nog een week de tijd voor :')

Succes aan degene die starten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 16:36 



 
Profiel   

SpikkelFire schreef
Ik ben benieuwd of mijn wedstrijd zondag uberhaupt nog doorgaat. De buitenbak kan niet zoveel water aan en met al die regen een grote kans op een zwembad :+


Hier idd ook de hoop dat het voor mij rijbaar blijft ze kunnen daar ook niet super veel water hebben dacht ik.. dus hopen...maar morgen is daar ook wedstrijd en dat gaat tot op heden nog door...

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 19:32 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
LV19952 schreef
Jammer al dat water ineens. Bodems krijgen nu ook wel wat te verduren zeg.


Maar gelukkig wordt het heel veel beter de komende tijd!


Ja daar kijk ik ook naar uit! Lente!

Ik had maandag les en dat ging echt heel goed! :D was zelf ook een beetje verbaasd. De galop gaat met sprongen vooruit. Gisteren weer getraind en toen was het alweer beter dan maandag. Die merrie doet zo super haar best altijd. En ik kan me met inspannen ook in mn eentje redden. Ideaal!

Wil vandaag eigenlijk weer even onder het zadel trainen. De afwisseling is super fijn, voor ons beiden.

We hebben geen wedstrijden gepland tot eind april. Dan is de IBOP. Daarna ga ik weer plannen.

Jullie allemaal veel succes dit weekend :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 06:04 



 
Profiel   

Oh meid, ik ga volgende mijn semi L1 debuut maken. Als ik nu de startlijst zie he, die vreten mij levend op :') Echt al heeeelemaal geen zin meer om te gaan _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 16:04 



 
Profiel   

In de regio Luik zijn er paarden met ehv-1 , neurologische vorm ten minste op 1 stal.
In die regio zijn wedstrijden nu even afgezegd, en doordat er ook Luxemburgers op n csi en betreffende stal waren , is de wedstrijd van 10.04 inmiddels verschoven naar mei.



Luxemburgse en duitse wedstrijd paarden moeten sinds januari 2023 tegen herpes geënt zijn.
Maar verder dus nergens en internationaal geloof ik ook niet ? Dus echt zin heeft t niet.

Kijk t wel even aan, maar blijven maar even thuis geloof ik.

Was vanmorgen met de ponys naar een meetdag ( letterlijk meten haha), dat moet bij n door de FEI erkende dierenarts. Was weer 2.5 uut van de straat :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 16:07 



 
Profiel   

DiscoDipp schreef
Oh meid, ik ga volgende mijn semi L1 debuut maken. Als ik nu de startlijst zie he, die vreten mij levend op :') Echt al heeeelemaal geen zin meer om te gaan _O-

Haha nee joh, komt vast goed! :D

Mijn paard liep vandaag weer rad aan de longe gelukkig. Even kijken of we 23 april weer mee kunnen doen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 16:08 



 
Profiel   

DiscoDipp schreef
Oh meid, ik ga volgende mijn semi L1 debuut maken. Als ik nu de startlijst zie he, die vreten mij levend op :') Echt al heeeelemaal geen zin meer om te gaan _O-
spannend!! Zijn weer behoorlijk wat starts in de B en L1 zag ik. Ik heb gelukkig wel een fijn tijdstip. Nu hopen dat paard zich een beetje gedraagt zaterdag }> in de training loopt ze de laatste 2 weken echt top!

@spikkelfire: gelukkig dat hij weer helemaal goed loopt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 16:38 



 
Profiel   

DiscoDipp schreef
Oh meid, ik ga volgende mijn semi L1 debuut maken. Als ik nu de startlijst zie he, die vreten mij levend op :') Echt al heeeelemaal geen zin meer om te gaan _O-


daar moet je niet naar kijken!! Het gaat om jouw punten :D jullie kunnen het

Fijn dat je paard rad liep Spikkelfire!

LV19952: hopen dat ze volgende ook nog zo loopt, komt vast goed :D !

Ik had gisteren les en aan het klooien geweest met wijken. Pfoe! Ik moet bij mijne zulke kleine hulpen geven, dat vind ik echt heel moeilijk. En hem ruimte geven om te wijken. En niet teveel mee willen helpen.
Joh paardrijden is toch zo makkelijk :') :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:06 



 
Profiel   

DiscoDipp schreef
Oh meid, ik ga volgende mijn semi L1 debuut maken. Als ik nu de startlijst zie he, die vreten mij levend op :') Echt al heeeelemaal geen zin meer om te gaan _O-


Niet druk over maken, er zit toch geen limiet op hoeveel winstpunten er uitgedeeld kunnen worden ;)

Wij zijn terug van een leuke wedstrijd. Hangt daar vaak een fijne sfeer, kwam nu ook de bak binnen en kreeg gelijk complimenten van de twee andere ruiters over mijn mooie cap en outfit. Redelijk tevreden over hoe het ging, ook al weet ik ook dat we nog beter kunnen. Veel nuttige feedback van de jury gekregen, vooral toen ik haar nog even sprak na de prijsuitreiking, kunnen we weer mee verder trainen. Super blij met twee winstpunten en een 1e prijs erbij (oké, ik was de enige start, maar dat vergeten we) en het erop dat mijn tweede proef eigenlijk 179 was die is gecorrigeerd naar 180, dus blijkbaar vond de jury ons echt winstpunt-waardig.

Zijn er nog meer die dit weekend op wedstrijd gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:21 



 
Profiel   

Roulette_ schreef
DiscoDipp schreef
Oh meid, ik ga volgende mijn semi L1 debuut maken. Als ik nu de startlijst zie he, die vreten mij levend op :') Echt al heeeelemaal geen zin meer om te gaan _O-


Niet druk over maken, er zit toch geen limiet op hoeveel winstpunten er uitgedeeld kunnen worden ;)

Wij zijn terug van een leuke wedstrijd. Hangt daar vaak een fijne sfeer, kwam nu ook de bak binnen en kreeg gelijk complimenten van de twee andere ruiters over mijn mooie cap en outfit. Redelijk tevreden over hoe het ging, ook al weet ik ook dat we nog beter kunnen. Veel nuttige feedback van de jury gekregen, vooral toen ik haar nog even sprak na de prijsuitreiking, kunnen we weer mee verder trainen. Super blij met twee winstpunten en een 1e prijs erbij (oké, ik was de enige start, maar dat vergeten we) en het erop dat mijn tweede proef eigenlijk 179 was die is gecorrigeerd naar 180, dus blijkbaar vond de jury ons echt winstpunt-waardig.

Zijn er nog meer die dit weekend op wedstrijd gaan?

dat vind ik alrijd de leukste wesstrijden... dat anderen je ook wat gunnen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:37 



 
Profiel   

Hier ook een drukke dag achter de rug.

Gisteravond nog druk met vragen via mail en app of de wedstrijd wel doorging en laatste zaken regelen vanuit het wedstrijdsecretariaat. Zelf niet helemaal fit, tòch een wijntje (teveel) gedaan, wat een slecht plan was. Want midden in de nacht hondsberoerd wakker....Nèt weer in slaap tussen 3 en half 5, werd ik wakker gebeld door mijn vader. Die was gevallen en opgenomen in een ziekenhuis aan de andere kant van het land. Heup gebroken....Dus daar moest eea voor geregeld en afgestemd worden.

Vanmorgen half 8 op het terrein aanwezig, bakken en parkeerterrein wel wat zompig maar prima te doen. Boel opgestart, daarna door naar stal. Om mijn gister schoongewassen dame met mestvlekken aan te treffen en niet alleen op bil en hak, maar ook hele linkerhals :+

Bir vond het weer best spannend zo op de club/vreemd terrein. Maar ons L1-debuut werd beloond met 192 en 190,5 (min 2 voor verkeerd rijden). Met 7ens voor het wijken, wat ze pas net een week of 3 snapt. *\o/*

Onze wedstrijd is ook klein. Geen poeha, er wordt elkaar wat gegund en rekening met elkaar gehouden. En ook vandaag was te merken dat dat werd gewaardeerd door starters die voor het eerst kwamen rijden bij ons. Klein maar fijn :o

Nu aan het bijkomen op de bank. En zo trots op mij knappe bonte jachtpaard die nu toch maar gewoon dressuurpaard is <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:31 



 
Profiel   

Kunt het toch bijna niet voorstellen dat het vanaf morgen droog gaat zijn...

Met dit weer krijg je echt veel telefoon he Charmaine! Wat een ellende met je vader, hopelijk knapt hij snel op! Proficiat met je punten!!

Roulette, jij ook proficiat!!!

Discodipp, dat komt vast wel goed hoor. En maak je niet te druk, als je lekker gereden hebt en het was voor jou een goede proef dan is de plaatsing bij deze mensen niet zo belangrijk toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:38 



 
Profiel   

Tjoh Charmaine, wat een verhaal. Gefeliciteerd met je winstpunten, helemaal knap!
Hoe is het met je vader?

Roulette ook gefeliciteerd met je winst! Top dat de jury het winstpunt waardig vond. Klopt dat ze het vaak dan naar het algemene plaatje kijken.

Hier geen wedstrijden, volgende week 2: vrijdag en zaterdag. Als de bak droog genoeg is :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:47 



 
Profiel   

Lekker Autumnn! Dan zal het wel weer droog zijn hoor, het zakt nog best snel af. Al regent het hier nu echt weer als een dolle... Kan bijna niet geloven dat het morgen droog is haha.

Ik denk dat ik in mei ook weer ga starten. Heb zo lopen tobben met mijn zadel en heb het paard er helemaal mee in de kreukels gereden! Maar met een nieuw zadel, een hele goede fysio/massseur lijkt het weer ergens op te gaan lijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 18:59 



 
Profiel   

Deze dagen krijg je toch bijna de neiging toch die ark maar te gaan bouwen? Echt bahhh, al die zeiknatte dekens enzo.

Roulette en Charmaine gefeliciteerd! Roulette, fijn dat het ook totaal zo'n goede ervaring was en Charmaine knap na die nacht! Hoe is het nu met je vader?

DD, komt goed! Als die anderen dik 70% rijden kan je altijd nog dik in de 60 scoren he? :)

Fijn dat de jouwe het weer doet ps van lot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 20:24 



 
Profiel   

Ik kom ook maar weer eens onder de meelees steen vandaan :+
Geswitched van baan, en nu eindelijk meer tijd om ook op wedstrijden te gaan.

Gefeliciteerd met jullie winst Roulette en Charmaine, en jeetje wat een nacht zo voor je!

Ik ben vorige week met die van mij weer eens wezen springen, na een aardige tijd geen (spring)wedstrijden te hebben gereden. Had een rondje in de 1.00m opgegeven.
Ging eigenlijk heel erg goed! Fijne foutloze ronde met 75,5 punten.

Was vandaag wel blij dat ik er toch voor gekozen had om ons op te geven voor de indoor wedstrijd!
Dit keer een rondje 1.00m en 1.10m opgegeven.
In de 1.00m weer een fijn rondje kunnen rijden, ook hier 75,5 punten, en nog een mooie 4e plaats.
In de 1.10 kregen we 2 balkjes, maar ik was wel blij met het rondje en het gevoel dat hij gaf!
De springring zullen we nu dus ook weer wat vaker gaan opzoeken!

Binnenkort mag hij ook weer van start tussen de witte hekjes in het M1.
Is kijken of we daar nog wat punten er bij kunnen verzamelen :o

En inderdaad kunnen we ook ergens een zonnetje bestellen? {:}
Ik ben zo klaar met die regen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 21:48 



 
Profiel   

Fijn dat jullie paarden het weet doen Spikkel en Ps!

Hier is het eeeeindelijk droog.. Ga zo maar eens even rijden nog. Heb met mezelf afgesproken dat als we in de top 10 zitten zaterdag dat ik niet mag klagen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 10:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd dames! Klinkt weer goed!
Succes alvast discodipp, gewoon voor jezelf gaan en wie weet vwrras je jezelf nog!

Ik had vandaag proefgerichte clinic. Maar natuurlijk buiten losrijden wat voor mij nog veel te koud is := dus nog geen 15 minuten losgereden en verder gestapt uit de wind. Was gevoelstemperatuur rond de 1 tot 3ngraden met die wind.
Proefje ging dus redelijk, niet zo netjes als dat we kunnen en paar slordige foutjes. Ook niet de mooie aanleuning van normaal, want paard nog erg heet en wat strak door frisheid. Maar wel 190-2 voor onze 1e M1 proef met aantal 4en en die min 2 dus. En opmerking dat echte debuut over 2 weken geen probleem mag zijn zo.

Wel zonde, want 1 sb was de aanzet net niet goed gedaan door mezelf, anders was het een 8 geweest :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 14:02 



 
Profiel   

Oh ja die wind vandaag! :brr:
Best nette punten toch, over 2 weken de puntjes op de i, dan gaat dat debuut helemaal goed komen!

Ik dacht gisteren toch echt dat ik 2 foutjes had in het 1.10m springen, maar zie op de uitslagen 1 foutje staan, dus dan toch een puntje erbij in het 1.10m :+ :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 14:31 



 
Profiel   

Gefeliciteerd SimonDesteny, die is mooi ook binnen ;)
Charmaine wat een verhaal, maar mooi de punten binnen, ook gefeliciteerd.
MWM had je ook buiten de clinic, of was dat wel binnen? Vanaf vandaag wordt het fijner weer, dus het komt vast goed met dat M-debuut!
DiscoDipp lekker jezelf blijven en gaan rijden, al loopt de hele subtop er rond, lekker belangrijk.

Ik had dit weekend geen wedstrijd maar een clinic Franklin-methode. Ook erg leuk om een keer te doen! Bovendien werd die gehouden op de locatie waar ik eind april een wedstrijd heb, dus ook heel fijn om vast een keer gereden te hebben {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 16:01 



 
Profiel   

Hier ook weer thuis en heel tevreden.. goed gevoel.. 179 en 173 .. Maar beide proeven miste impuls en zelf slordig..( niet op de letter) maar fijn gevoel en voor een eerste x m1 ben ik blij

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 16:08 



 
Profiel   

Snorkel, jammer van die net niet, maar goed gevoel is het belangrijkst! Hier kan je wel mee verder :)

MWM, ondanks de kou klinkt t wel geslaagd hoor. Hopen op iets betere omstandigheden en jullie gaan helemaal shinen bij je debuut.

SimonDesteny, toch lekker die punt!

Hier ook weer zadel issues. Merrie haakte vrijdag volledig af op dr eigen. Zadel van mn andere paard erop gegooid, is wel iets te smal, maar ze deed t stukken beter. Dus daar vandaag maar mee gestart,kon ik iig gaan. Echt niet optimaal en ontzettend veel spanning onderweg op de baan, maar ook stukken heel goed. Fijn gepunt, met terechte zesjes en wat 7/8 beide proeven gewonnen (van de 3 hoor).
Blij met vandaag, maar geen idee hoe ik dat zadel nog ga oplossen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 20:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 70 van de 165 [ 4119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 165  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen