Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 73 van de 74 [ 1850 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mede wedstrijdsecetariaten

 
Profiel   

Ik dacht ook dat het niet meer hoefde, dus heb het 1 jaar niet in laten vullen, maar kreeg daarna weer te horen dat het wel ingevuld moet worden.
Dus laat het toch maar weer braaf invullen, maar wel wel alleen door de laatste jury als er niks gebeurt is.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 20:15 



 
Profiel   

Wij doen het bij ons niet en nog nooit problemen mee gehad (Wij doen alleen dressuur bij mijn vereniging). Nu hebben we ook geen problemen gehad de afgelopen jaren, uiteraard vullen we hem wel in als er onvolkomenheden zijn. En op de informatieavond van de KNHS hier in de regio ook niets over gehoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 20:20 



 
Profiel   

Top bedankt voor de reacties! :D

Dan zorg ik dat er altijd z'n formulier mee komt, maar hoeft dus niet persé ingevuld te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 20:56 



 
Profiel   

Ik heb het echt nog nooit in laten vullen, en we organiseren al vele jaren wedstrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 21:12 



 
Profiel   

Wij laten het ook nooit invullen ( weet niet eens hoe het eruit ziet) doenhet secretariaat nu 2 jaar. Waar vind ik zo’n formulier?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 21:28 



 
Profiel   

hesterve schreef
Wij laten het ook nooit invullen ( weet niet eens hoe het eruit ziet) doenhet secretariaat nu 2 jaar. Waar vind ik zo’n formulier?


https://www.knhs.nl/officials/federatie ... woordiger/

Onderaan rapport federatie vertegenwoordigder.


Grappig te lezen. Ik doe het wedstrijdsecretariaat nu 2 jaar, ong 13 wedstrijden en had het dus tot afgelopen zaterdag nog nooit eerder gehoord.
Elke jury vulde het braaf in...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 21:43 



 
Profiel   

Je hoeft de uitslagenlijsten ook niet meer te mailen. Dat moest eerst ook nog, samen met dat federatievertegenwoordigersrapport. Je moet de getekende uitslagenlijsten wel een jaar bewaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 22:16 



 
Profiel   

Wij lieten ook nog altijd zo'n rapport invullen, daar gaan we dan maar mee stoppen, scheelt weer werk.
Iets met vast gesleten gewoontes :o

Wel vullen we sinds dit seizoen de punten op de laptop in, in eerste instantie leek het een hoop werk, maar het scheelt juist heel veel werk en natellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 09:50 



 
Profiel   

Hier ook alleen ondertekening puntenlijst en meer niet....

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 11:22 



 
Profiel   

Net contact opgenomen met de KNHS. Dacht even snel iets te fiksen, maar mijn hemel, wat kunnen ze daar bureaucratisch zijn zeg... |(

Hebben 1 juli wedstrijd staan, paarden en pony's. Al ruimschoots goedgekeurd en alles. Ze kon ook zien dat voor de pony's wel alle rubrieken netjes aangevinkt waren. Inschrijving is geopend en werd door deelnemer erop geattendeerd dat ze zich niet in kon schrijven. Blijkt dus het M1 en M2 niet aangevinkt te zijn en dus niet in het systeem te staan...Kon het niet meer zelf bewerken via het wedstrijdportaal, dus KNHS gebeld. Nu moet ik dus voor een reeds goedgekeurde wedstrijd, waar een paar vinkjes zijn vergeten, opnieuw toestemming vragen aan de Regio. Die moet dan goedkeuring geven, opnieuw. Dat moet ik doorsturen aan de KNHS en dan willen ze rubrieken pas toevoegen...Dus nu regio maar gemaild, zucht

Aparte is...Ik heb de overige wedstrijden ook nog even gecheckt en gezien dat er nog 1 was waar eea ontbrak. En die kon ik nog wel zelf bewerken. En dáár hoeft dus niet die hele route van opnieuw goedkeuring doorlopen te worden...

Ik vind het maar raar...Zet gewoon die vinkjes en klaaar.... :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 11:50 



 
Profiel   

Haha, zo herkenbaar! Als er inschrijvingen zijn kun je niks meer veranderen zelf.

Is er iemand die weet waarom er bij de pony's geen rubriek 1.10 cat. D - E is? In het schema van te rijden rubrieken staat het wel, maar ik ben met het vraagprogramma bezig en kan alleen 1.05 of 1.20, 1.25 aanvinken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-23 09:22 



 
Profiel   

Vraagje: via roosterinstellingen geef je de juryleden op. Ik maak echter maar 1 rooster. Kleine wedstrijd met maar 1 ring. Afgelopen weekend voor het eerst 2 jury's. Hoe geef ik aan wie welke rubrieken jureert in concours 3.5? Kan dat alleen bij het aanmaken van de protocollen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 20:27 



 
Profiel   

Ik maak voor iedere jury een nieuw rooster aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 20:32 



 
Profiel   

Daantjuh88 schreef
Haha, zo herkenbaar! Als er inschrijvingen zijn kun je niks meer veranderen zelf.

Is er iemand die weet waarom er bij de pony's geen rubriek 1.10 cat. D - E is? In het schema van te rijden rubrieken staat het wel, maar ik ben met het vraagprogramma bezig en kan alleen 1.05 of 1.20, 1.25 aanvinken.


Wat raar, dat moet er wel gewoon zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 20:58 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Ik maak voor iedere jury een nieuw rooster aan.


Hier net zo. Dat werkt overzichtelijker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 21:30 



 
Profiel   

Jackyyb schreef
PSvanLot schreef
Ik maak voor iedere jury een nieuw rooster aan.


Hier net zo. Dat werkt overzichtelijker.


Dat is voor mij ook de reden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 22:10 



 
Profiel   

Dan ga ik dat de volgende keer ook maar doen....Dank!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 07:09 



 
Profiel   

Ik sta steeds meer versteld van de mensen en de brutaliteit op de mail / op het secretariaat. Er hoeft maar iets verkeerd te gaan en ze staan allemaal op de achterste benen. Zo jammer, aangezien we het allemaal als vrijwilliger doen. :( De lol gaat er dan wel vanaf...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 15:19 



 
Profiel   

Daantjuh88 schreef
Ik sta steeds meer versteld van de mensen en de brutaliteit op de mail / op het secretariaat. Er hoeft maar iets verkeerd te gaan en ze staan allemaal op de achterste benen. Zo jammer, aangezien we het allemaal als vrijwilliger doen. :( De lol gaat er dan wel vanaf...


Jammer he....ik heb bijvoorbeeld heel duidelijk overal staan dat als je een voorkeur hebt qua starttijd, je dit direct aan dient te geven bij inschrijving. Alleen dan wordt er zoveel mogelijk rekening mee gehouden. Wij houden meetmomenten dus dat kan ook.

En dan toch wachten he totdat de startlijst online staat en gaan appen/mailen etc. dat je op een ander tijdstip wil. Vroeger paste ik dat aan maar...dan krijg je vervolgens nog tig man die dat wil of ontevreden is met de nieuwe tijd. Ik ben nu echt keihard en pas niets meer aan.

Vrijwilligers zijn niet meer van deze tijd, daar wordt geen rekening mee gehouden......ik zeg het wel eens hoor, zeker ook als mensen commentaar ergens op hebben. Joh je kunt zelf ook iets doen om te helpen met organiseren of om een jurycursus te gaan doen als je altijd kritiek hebt op de jury. Maar goed, dat heeft weinig nut denk ik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 17:06 



 
Profiel   

Wie kan mij helpen..

Wij organiseren een meetmoment en ik werk met concours 3.5.

Hoe kan ik het beste een startlijst maken (alle proeven en alle klassen mogen door elkaar gestart worden)
Er wordt dus geen klassement opgemaakt.

Het concoursprogramma ken ik van de normale wedstrijden maar ben op zoek naar wat hulp voor de meetmomenten op de juiste manier in het programma te zetten.

Hoe pak ik dit aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-23 16:55 



 
Profiel   

Wat wil je dan weten?
Ik zou gewoon alle proeven die je bij dezelfde jury wil in 1 rooster zetten. En dan kun je zelf de volgorde bepalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-23 18:49 



 
Profiel   

asjemenou schreef
Wat wil je dan weten?
Ik zou gewoon alle proeven die je bij dezelfde jury wil in 1 rooster zetten. En dan kun je zelf de volgorde bepalen.


Zo zou ik het ook doen, hoe doe je het wanneer het geen meetmoment is? Ga je dan heel anders te werk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-23 19:43 



 
Profiel   

harimas schreef
asjemenou schreef
Wat wil je dan weten?
Ik zou gewoon alle proeven die je bij dezelfde jury wil in 1 rooster zetten. En dan kun je zelf de volgorde bepalen.


Zo zou ik het ook doen, hoe doe je het wanneer het geen meetmoment is? Ga je dan heel anders te werk?


Als het geen meetmoment is dan maak ik voor iedere rubriek een nieuw rooster aan.
(Ik weet niet of het makkelijk kan..? Ik heb het systeem zelf leren kennen ben niet echt ingewerkt door iemand en dat is soms lastig. Misschien kan alles dis veel simpeler..)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-23 11:22 



 
Profiel   

Ik organiseer ook alleen meetmomenten en zet alle rubrieken in 1 rooster en ga dan indelen nav de voorkeuren van de deelnemers. Als ik twee roosters ( 2 jury's) heb, zet ik alle rubrieken in beide roosters zodat ik kan schuiven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-23 11:51 



 
Profiel   

Je kan voor de eerste proef een rooster maken en voor de tweede. Wordt er in 1 ring gereden laat je de roosters samenvoegen tot 1 startlijst. Bij de rooster instellingen voeg je bij de rubrieken alle klasses en als het voor paarden en pony’s is selecteer je die ook aan de llinkerkant, toe die je op je vraagprogramma hebt staan. Ik kies dan voor het eerste rooster rechtsboven de even proeven het tweede rooster de oneven proeven.
Als je dan de deelnemers lijst importeert dan kan je ieders eerste proef in t eerste rooster zetten en de tweede proef in t tweede rooster. Moeten de roosters samengevoegd worden dan zet je in t eerste rooster t zo:
Deelnemer
Deelnemer
Leeg
Leeg
Deelnemer
Deelnemer
Leeg
Leeg
Enz.
Het tweede rooster precies andersom.
Mocht het niet lukken, je kan mijn nummer vinden via mijn KNHS als contactpersoon bij de dressuur wedstrijden van de Willaerruiters in Scherpenzeel. Misschien lukt t wel met wat telefonische begeleiding
Alles in 1 rooster zoals Daddofiel het doet is voor een meetmoment ook handig/handiger. Je hoeft toch geen uitslagen/prijsuitreiking te doen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-23 14:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 73 van de 74 [ 1850 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen