Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 47 [ 1163 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 47  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Met je pony tussen de paarden starten

 
Profiel   

Noisy en FleurSandro lekker bezig!

Wendeltje zonde dat je lekker gereden hebt maar je punten tegenvielen. Laat je niet demotiveren hoor, gewoon lekker blijven starten.

Hier betreft dressuur een kleine wedstrijdstop, we mogen Z1 maar zijn we echt nog niet aan toe. Eenvoudige wissels krijg ik nog niet voor elkaar en met name alle overgangen hebben nog wat extra aandacht nodig. Zover ben ik ook zelf nog niet eerder geweest dus vind het ook wel een behoorlijke drempel }:0

In de tussentijd pakken we af en toe een crossje of springwedstrijd mee. Springen doen we 90 of 100cm en we crossen in de B. Laatst meegedaan aan Vonk event en met één stopje was ik tevreden voor de eerste cross van het seizoen, toch weer een winstpuntje erbij want de stijlpunten waren prima.

[ img ]

Werkpunten voor alle disciplines is met name controle op een consequente maar zachte manier. Mevrouw heeft de neiging het over te nemen en dan word ik stug/strak in mijn rijden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-23 19:13 



 
Profiel   

Ook heel gaaf Orange! Rustig doortrainen is niks mis mee.

Noisy en Fleur ook al lekker bezig.

Ik ben vorige week met de pony op stap geweest, heerlijk gereden, degelijke proeven met enkel kleine dingetjes en 187,5 en 184,5 punten, dus we zijn M 1 startgerechtigd! Ik ben apetrots op mijn powerpony :) helemaal zelf naar de M1 gereden, zo gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 12:52 



 
Profiel   

Gefeliciteerd LaDonna, lekker bezig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 20:15 



 
Profiel   

Wat gaaf LaDonna, gefeliciteerd *\o/*
Ik heb me weer ingeschreven voor de volgende wedstrijd, 9 juni. Ik heb die ochtend eerst examen van mijn opleiding Theorie en praktijk). Dan s'middags wassen en vlechten en in de avond op wedstrijd. Als het goed is krijg ik die zelfde dag ook nog te horen of ik geslaagd ben. Als dat zo is een weer rijden mooie punten is het helemaal een top dag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 07:16 



 
Profiel   

Dankjewel! Ik kreeg nog een foto door, kijk die blije kop van mij, zo lekker ging het:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 09:10 



 
Profiel   

Ziet er goed uit LaDonna

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 09:13 



 
Profiel   

Echt een knappe pony

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 12:39 



 
Profiel   

Wat een geweldige pony hierboven!!
Ik heb vanochtend ook foto's ontvangen van vorig
weekend!

Achterhand zit er goed onder :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 13:01 



 
Profiel   

Veel haflingers hier hè? Rijden mensen ook in het noorden hier met haffies?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 19:23 



 
Profiel   

Yup, veel noordelijker kun je t bij ons niet meer krijgen :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 20:20 



 
Profiel   

maessie schreef
Yup, veel noordelijker kun je t bij ons niet meer krijgen :D
[ [url=m/s9plBm.jpg]Afbeelding[/url] ]


Welke omgeving zat jij ook alweer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 20:22 



 
Profiel   

Dokkum :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 20:24 



 
Profiel   

Hier Kollumerzwaag, maar geen Haflinger :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 21:50 



 
Profiel   

Leuk om te lezen allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:00 



 
Profiel   

SamanthaSato schreef
Veel haflingers hier hè? Rijden mensen ook in het noorden hier met haffies?

Klopt, op dit moment wel maar het is hier best een bonte verzameling van verschillende soort pony's, erg leuk :)
Welsh, New Forest, Barok Pinto, Haflinger, Appaloosa, Tinker, Connemara, Arabier, Hackney, PRE, Welsh Cob, ik met mijn Quarter en dan nog een aantal kruisingen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:06 



 
Profiel   

Ik rij nog niet, maar ik zit sinds kort ook in het Noorden en ben aan het wachten tot mijn Duitse rijpony en Welsh rijpony oud genoeg zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:17 



 
Profiel   

Noisy schreef
SamanthaSato schreef
Veel haflingers hier hè? Rijden mensen ook in het noorden hier met haffies?

Klopt, op dit moment wel maar het is hier best een bonte verzameling van verschillende soort pony's, erg leuk :)
Welsh, New Forest, Barok Pinto, Haflinger, Appaloosa, Tinker, Connemara, Arabier, Hackney, PRE, Welsh Cob, ik met mijn Quarter en dan nog een aantal kruisingen :)


Super leuk! Ik twijfel nog steeds om met mn Haflinger te gaan starten! Maar leuk om jullie berichten allemaal zien te voorbij komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 18:29 



 
Profiel   

Zeker doen hoor SamanthaSato, ze kunnen leuk mee komen!

Mijn haf en ik zijn met de laatste 2 winstpuntjes vandaag L2+10 en dus M1-startgerechtigd nu. Ik ben echt heel trots dat ik toch net winst heb kunnen rijden bij een redelijk strenge jury waar zeker 50% geen winst had :D Nu nog even hard gaan trainen en dan denk ik dat ik volgende maand maar al direct M ga starten, even kilometers maken in die klasse en leren waar de werkpuntjes liggen. Ook even wennen aan zonder zweep starten :Y)


Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:37 



 
Profiel   

Doen Samathasao, als je netjes rondrijdt, sta je echt niet voor gek.

Gefeliciteerd Fangio, we gaan dus gelijk op ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 17:44 



 
Profiel   

Ik heb gister een proefgerichte clinic in de M1 gedaan met de haflinger. We moeten weer aan de basis werken en ik moet de proef beter afwerken. Ik wilde graag weten of de contragalop en het schouderbinnenwaarts al voldoende is. Verder hebben we nog wat goede tips meegekregen, dus we hebben weer genoeg om op te trainen. Het plan is om in de herfst/ winter weer te gaan starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 18:33 



 
Profiel   

Jullie geven wel motivatie!!

En wat zijn jullie goed bezig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 20:45 



 
Profiel   

Vanochtend zat ik er al vroeg op, 08:15u want ik had les. Maar goed ook want jeetje wat een warmte ineens.
Heerlijk gereden <3 Hij begint echt steeds beter en sterker te worden en dingen vallen steeds meer op hun plek. Hij heeft echt weer een sprongetje in zijn ontwikkeling gemaakt.
We zijn nu een beetje spelenderwijs ook de contragalop aan het meepakken. De gebroken lijn op en dan max 2m tot 5m uit de hoefslag, dus echt een flauwe bocht zeg maar. Maar meneer heeft in onze Western tijd de vliegende wissel geleerd...Die kwam hem goed van pas nu :)) Hup om! En net zo mooi recht en bergop gesprongen _O- Mijn instructrice kwam niet meer bij _O- Dus voor de Z2 zijn we al klaar :D Nu de L en de M nog door _O-

Voor komende vrijdag staat de voorlopige startlijst er inmiddels op een heb ik ook gezien wie de jury is -O- Deze jury schijnt iemand te zijn die altijd ontzettend laag punt en vooral niet fijn is als jury. Ik heb van een aantal mensen zelfs al gehoord dat die omdraaien als ze zien dat zij in het juryhok zit := Dus ik ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 17:43 



 
Profiel   

Ik kom weer actiever mee kletsen, had me ergens in het begin al voorgesteld maar helaas raakte m'n pony geblesseerd eind augustus.
De vraag was of ze nog zou herstellen en als ze herstelde (voornamelijk gezien haar leeftijd, 19jr, al geef je haar dat echt nog niet) zou het heel licht dressuurmatig werk worden.
De aanloop was wat hobbelig, na de blessure bleek haar beslag niet meer passend en wilde ze niet lekker lopen, da er weer bij en tijdelijk op een zooltje met verhoging en ze doet het nu weer fantastisch!
Morgen maken we ons Z1 debuut :D

Onze trots, voormalig fokmerrie en 8 veulens gebracht, met 15jr zadelmak gemaakt, nu 19jr grote maat hackney:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 19:41 



 
Profiel   

Wat super zeg!!!
Heel veel succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-23 21:50 



 
Profiel   

Wat super dat ze weer is opgeknapt different1 *\o/* Heel veel succes vrijdag.

Wij zijn afgelopen vrijdag helaas niet meer weg geweest, Rudi had koliek -O- Gelukkig is hij na de spuit van de dierenarts weer helemaal opgeknapt. Hij had behoorlijk veel gas in zijn darmen wat hij dus flink last van had.

Komende vrijdag mogen we ook weer, zin in :) Gisteren nog les gehad en dat ging heel fijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-23 05:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 47 [ 1163 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 47  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen