Smsen naar lesgever?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyarahh
Berichten: 2438
Geregistreerd: 03-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 19:39

Als ik het langer dan een dag van tevoren weet, sms ik gewoon. Maar kom je er bijvoorbeeld een uur voor je les achter dat je niet kunt rijden omdat je paard bijv. een ijzer heeft verloren, bel ik wel even :j.

Wildgirl

Berichten: 11679
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 19:40

Ik sms/whatsapp/bel mijn lesklanten, zij mij ook, de meeste heb ik trouwens ook op facebook!

Pops

Berichten: 2649
Geregistreerd: 28-10-03

Re: Smsen naar lesgever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 19:44

Meestal bel ik om af te spreken wanneer ik les kan volgen (we hebben geen vaste lesdag). Ik heb wel al eens gesmst toen ik het uur vergeten was ;), toen stuurde hij gewoon terug.
Op wedstrijd moet ik ook altijd iets laten weten, meestal bel ik ook met de hele uitleg ;) soms via sms, maar dan belt hij toch altijd terug.

happyjoyce

Berichten: 4496
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Re: Smsen naar lesgever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:39

Met mijn instructrice regel ik vrijwel alles per sms.
Mijn instructeur wil zijn mobiele nummer niet geven :D, dus dat gaat per email :).
Ze hebben zelf voor deze manier gekozen.

Amiigo

Berichten: 7313
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:05

Ik whatsapp altijd :))

MelissaV

Berichten: 3604
Geregistreerd: 31-05-09

Re: Smsen naar lesgever?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-12 22:14

Dan zal ik maar eens zorgen dat ik er aan wen via fb, whatsapp, haha oops ik bel altijd en als hij niet op neemt spreek ik voicemail in. Terwijl de rest wel gewoon smst :+

Lillian__

Berichten: 3280
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 10:42

happyjoyce schreef:
Met mijn instructrice regel ik vrijwel alles per sms.
Mijn instructeur wil zijn mobiele nummer niet geven :D, dus dat gaat per email :).
Ze hebben zelf voor deze manier gekozen.


haha waarom niet *D ?
bang dat jij hem gaat stalken? (andersom kan ook := )

ik deed altijd bellen of smsen, smsen was voor haar wat makkelijker omdat zij tot een een uur of 8 lesgaf en daarna nog haar eigen paarden reed :)

Urielle

Berichten: 50081
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Smsen naar lesgever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:03

Sms vind ik handiger, dan bel je niet door andermans les of de training van een paard heen :)

emma525

Berichten: 2517
Geregistreerd: 02-01-09
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:07

Op de manege nee. Maar wel nu ik privéles heb, maar manon is ook een vriendin van mij nu. Ik les al een aantal jaar bij haar.

0kayleigh0
Berichten: 592
Geregistreerd: 09-04-11
Woonplaats: Belgie

Re: Smsen naar lesgever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:11

nee geen sms of bellen maar ik heb haar wel op facebook

s6801881

Berichten: 7687
Geregistreerd: 26-09-07
Woonplaats: Groningen

Re: Smsen naar lesgever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:15

Ik zou nooit sms-en, aangezien je dan niet weet of de sms is ontvangen. Een telefoontje plegen is zo moeilijk toch niet? En dan weet je ook zeker dat je instructrice niet per ongeluk toch op de stoep staat omdat ze je sms niet heeft gezien ;)

nicky_rilana

Berichten: 6110
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:18

meestal gaat het bij mij via de sms, en als ik thuis ben via whats app. ik bel eigenlijk nooit, want ze heeft haar eigen stal en als ik dan bel neemt ze bijna nooit op, en meestal als ze terug wil bellen zit ik in de les of zo, dus wordt het whats app, of de sms.
via facebook vindt ik toch wel echt heel erg.

ingvdh

Berichten: 6383
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Smsen naar lesgever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 16:47

ik sms alles, zij doet dat ook, tenzij het heel kort dag is dan bel ik, maar waarom overleg je niet even wat je instructie het fijnst vindt? Dan weet je het zeker.

AmonRe

Berichten: 1087
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: Smsen naar lesgever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 23:42

Ik SMS of mail altijd, tenzij het op een heel laat moment is en ik zeker wil weten dat mijn bericht is gelezen of snel een reactie moet hebben.

MelissaV

Berichten: 3604
Geregistreerd: 31-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 00:07

ingvdh schreef:
ik sms alles, zij doet dat ook, tenzij het heel kort dag is dan bel ik, maar waarom overleg je niet even wat je instructie het fijnst vindt? Dan weet je het zeker.

Meestal bellen we ff snel, maar vroeg me gewoon af wat jullie doen ;)

shan

Berichten: 4591
Geregistreerd: 28-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 09:41

s6801881 schreef:
Ik zou nooit sms-en, aangezien je dan niet weet of de sms is ontvangen. Een telefoontje plegen is zo moeilijk toch niet? En dan weet je ook zeker dat je instructrice niet per ongeluk toch op de stoep staat omdat ze je sms niet heeft gezien ;)


Ik heb het liefst dat men sms t, als ik aan het lesgeven of aan het rijden ben heb ik liever niet iedere keer een telefoontje tussendoor.
Ik stuur altijd een berichtje terug, zodat men weet dat ik de sms ontvangen heb. OK is al voldoende vaak.
Nooit problemen op deze manier.

Sannesugar

Berichten: 179
Geregistreerd: 20-05-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 16:11

Ik sms altijd over alles naar mijn lesgever, hoelaat ik les heb enzo. Zijzelf vindt het ook heel fijn :)

Renske_W

Berichten: 13850
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Smsen naar lesgever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:22

Ik smsde altijd, nou is mijn baas ook mijn instructeur, dus dat is makkelijk, wij spreken elkaar gewoon dagelijks :))
Maar voorheen bij andere instructeurs smste ik altijd.
Ik geef zelf ook les, en vind het fijner als mensen mij sms'n ipv bellen.
Als ik zelf te paard zit neem ik (vaak) niet op, en als ik aan het lesgeven ben, neem ik ook niet op.

MelissaV

Berichten: 3604
Geregistreerd: 31-05-09

Re: Smsen naar lesgever?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 20:34

Eigenlijk hebben jullie daar ook wel gelijk in, vindt het altijd super irritant als mn lesgever aan t bellen is tijdens onze les :)

Kirov
Berichten: 136
Geregistreerd: 15-01-09

Re: Smsen naar lesgever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:45

Ik heb het bij mijn instructie gewoon gevraagd wat ze prettiger vinden. Twee vonden sms prima en eentje liever over de email. Prima geregeld toch dan?

Jodi93

Berichten: 1633
Geregistreerd: 10-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:50

bij mij op stage vind de ene het geen probleem om te smsen ander heeft liever dat je belt hangt van de persoon af denk ik

MRIIIS

Berichten: 5366
Geregistreerd: 19-11-05

Re: Smsen naar lesgever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:52

Ik whatsapp met m'n instructrice :)

JuliaaahX

Berichten: 1015
Geregistreerd: 03-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:54

Ik whatsapp ook, m'n instructeur gaat altijd direct vanuit z'n werk naar mij toe. Als ik afzeg belt hij meestal wel, zoals een paar weken geleden toen de bak bevroren was, of vandaag, toen ik helemaal niet naar m'n paard kon komen. Het werkt altijd heel goed :))

schwieters

Berichten: 30
Geregistreerd: 12-07-11
Woonplaats: Overijssel

Re: Smsen naar lesgever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:28

Ik sms altijd, en zij ook naar mij :)
Les er al lang en vind het veel makkelijker als mailen oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 16:38

Met mijn manegeklanten heb ik liever geen direct contact (over zulke dingen), ik heb liever dat dat gewoon via de manege loopt. Ik heb niet zo'n zin om hun administratie bij te houden ;) dus afzeggingen en verschuivingen heb ik liever via hen. Bovendien ben ik vaker niet op de manege dan wel, dus dan heb ik de manegeagenda ook niet bij de hand om even wat te verzetten of na te kijken.

Mijn privéklantjes heb ik als het om een wijziging op korte termijn gaat liever even aan de telefoon. Sms komt best wel eens een stuk later binnen en als ik ergens voor Jan Doedel heen rijd word ik niet vrolijk (en laat ik de les ook gewoon doorbetalen overigens).
Als het op langere termijn is, vind ik een smsje prima.