Les Adelinde Cornelissen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
njarco
Berichten: 167
Geregistreerd: 15-03-05

Re: Les Adelinde Cornelissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 12:35

Een stalgenootje heeft vorige week een les gekregen voor haar verjaardag en dat is idd 100 euro voor een half uur en 200 voor een uur.

Gini
Berichten: 17956
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 17:10

LiVetime schreef:
Fitzroy schreef:
Ik vraag me sowieso af wat je aan een eenmalige les hebt. Daar bouw je toch niets mee op? Dan kun je voor dat geld beter een paar lessen nemen bij een ander persoon.


Je kunt dan iig zeggen dat je les haar hebt gehad.


'Ik heb les van Adelinde' en dan heb je zo 1 lesje van een halfuur gehad. :')
Sorry, sarcastische opmerking van mijn kant. :o

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 17:20

njarco schreef:
Een stalgenootje heeft vorige week een les gekregen voor haar verjaardag en dat is idd 100 euro voor een half uur en 200 voor een uur.

Tjonge jonge, wat een prijs. Ze vragen ook maar raak tegenwoordig. Er zijn er kennelijk genoeg die het betalen. Het is maar wat een gek ervoor geeft zou je haast zeggen. Maar ja. Ik hoor niks van TS. Dus misschien is het al wel van de baan.

Ludique96

Berichten: 13662
Geregistreerd: 23-10-10
Woonplaats: 5 km. van m'n paardje af <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 17:21

Gini schreef:
LiVetime schreef:
Je kunt dan iig zeggen dat je les haar hebt gehad.


'Ik heb les van Adelinde' en dan heb je zo 1 lesje van een halfuur gehad. :')
Sorry, sarcastische opmerking van mijn kant. :o

:')

Mo0wtjee

Berichten: 803
Geregistreerd: 24-06-07
Woonplaats: Echteld

Re: Les Adelinde Cornelissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 20:57

Vorig jaar heb ik van mijn ouders een uur les kado gehad voor mijn verjaardag.
Was toen 150 euro.
Maar wat een ervaring zeg, het was ontzettend leuk en ik heb er erg veel aan gehad.
Dus echt een aanrader!!!!

hesterve

Berichten: 1937
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: scherpenzeel

Re: Les Adelinde Cornelissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 15:01

Heb vorig jaar ook een les van Adelinde kado gehad. Was best leuk maar vind het het geld echt niet waard. Als je voor dat geld een x of 4 a 5 bij een minder bekende goede instructeur (bijvoorbeeld Marijke Volmer van de Nieuwe Heuvel,al weet ik niet of zij dit zo doet) zal je veel meer waar voor je geld krijgen.
Vind dat ze aan echte problemen die in 1 uurtje niet opgelost kunnen worden voorbij gaan. Begrijpelijk maar als je ergens een paar x komt zullen ze je daar wel mee helpen.

Laura__xxx
Berichten: 157
Geregistreerd: 20-06-12
Woonplaats: Lopik

Re: Les Adelinde Cornelissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 15:08

Lijkt mij echt een super ervaring! Maar zoals er al gezegt is zou ik gewoon meerdere lessen van iemand anders willen krijgen :j x

Nynke1
Berichten: 4320
Geregistreerd: 27-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 15:12

Vjestagirl schreef:
LiVetime schreef:
Omy goodness ik moet volgens mij nodig eens mijn uurtarief verhogen :)) Gigantisch wat een geld..


Zodra je op de Olympische spelen Zilver individueel hebt gereden is dat idd n goed idee. :P


Dat slaat nergens op. Dat wil niks zeggen of iemand goed kan lesgeven. Anyways, TS ik zou je geen van beide aanraden maar dat moet je zelf weten natuurlijk! Gewoon ff een belletje doen.

Linseybeauty
Berichten: 49
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:33

Ik heb laatst nog ergens gelezen dat een les 80 euro kost van adelinde Cornelissen (weet niet hoelang dat je dan les hebt) maar als je dan les neemt kan je beter wat meer betalen en een week les hebben of langer of wat korten dan kan je echt aan je probleem punten werken