Op protocol 0 -2 en zonder commentaar: kan/mag dit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjolvir

Berichten: 25294
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 22:38

Ook recent schrijver geweest.
Echter mijn jury gaf ook ergens een 0 terecht in mijn ogen overigens, geen commentaar erbij gezet.
Was al heel veel ander commentaar aan het schrijven, hij zei, dit weet ruiter/amazone zelf ook wel.
En ook een -2 uitgedeeld, programma fout, wegens niet correcte diagonaal oversteken.
Was te laat of te vroeg dat weet ik niet meer, maar 1 van 2en.

Zat je volte wel op de juiste plek, te vroeg of te laat kan dan ook als programma fout worden gezien?

Ibonn

Berichten: 2438
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: Overloon - Noord Brabant

Re: Op protocol 0 -2 en zonder commentaar: kan/mag dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 19:33

Misschien spuit 11 maar de strafpunten worden pas van het eindtotaal afgetrokken om een -2 op een onderdeel te vermijden dus 0 -2 kan. Net zoals een -4 voor een 2e vergissing en de uitvoering van het onderdeel maar een 3 waard was. Of het terecht was, is natuurlijk een andere vraag die hier moeilijk te beoordelen is ...

Ikzelf geef zoveel mogelijk commentaar bij 5 en 4 maar ook bij een 7 als ik nog verbetering mogelijk zie. Maar een 2,1 of 0 zijn voor mij duidelijk genoeg, als de ruiter dan niet weet wat er fout ging, is er iets anders aan de hand ....

Maaike_Ma
Berichten: 1255
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: didam

Re: Op protocol 0 -2 en zonder commentaar: kan/mag dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:07

gegevens van jury's kan je volgensmij via mijn knhs heel gemakkelijk achterkomen?