Proefgerichte training

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Proefgerichte training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-14 20:14

Hoop dat het hier goed staat..

Ik ben op zoek naar een jurylid (liefst t/m Z dressuur of hoger) om iets van eens in de maand en bij belangrijke wedstrijden vaker een proefgerichte training bij te rijden. Op rijtechnisch gebied krijg ik genoeg begeleiding, maar ik zou graag mijn proeven vaker onder begeleiding van een kritisch persoon rijden die met 'juryogen' naar de proef kijkt.

Liefst iemand buiten Noord-Holland omdat ik geen scheve gezichten wil. Ik wil best een stuk rijden, maar niet meer dan 2 uur.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 10:45

Inmiddels heb ik een paar keer een proefgerichte clinic gevolgd van Marlon van Wissen en Wendy den Hartog en ik kan het aanbevelen. Kritisch opbouwend commentaar met praktische tips.

roosje78

Berichten: 2270
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:23

Mosh schreef:
Hoop dat het hier goed staat..

Ik ben op zoek naar een jurylid (liefst t/m Z dressuur of hoger) om iets van eens in de maand en bij belangrijke wedstrijden vaker een proefgerichte training bij te rijden. Op rijtechnisch gebied krijg ik genoeg begeleiding, maar ik zou graag mijn proeven vaker onder begeleiding van een kritisch persoon rijden die met 'juryogen' naar de proef kijkt.

Liefst iemand buiten Noord-Holland omdat ik geen scheve gezichten wil. Ik wil best een stuk rijden, maar niet meer dan 2 uur.

Misschien een beetje laat, maar is Jeannette Wolfs niet ook nog wat voor je? Ze geeft les in Tilburg en doet dat echt op een leuke positieve manier.

Yess

Berichten: 1345
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Hooge Zwaluwe

Re: Proefgerichte training

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:13

Kijk eens op www.bewustwedstrijdrijden.nl super leuke clinics van Malene Noteboom. Om zelf te organiseren of in te schrijven bij een georganiseerde clinic.