Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 67 van de 74 [ 1850 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 74  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mede wedstrijdsecetariaten

 
Profiel   

Zoals hierboven idd beschreven, in de roosterinstellingen naar rubrieken gaan en dan de klasse en categorieën die in handicap mogen onder elkaar zetten, stippellijn ertussen en het volgende rijtje met rubrieken erbij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 20:20 



 
Profiel   

[ img ]
wie kan mij helpen?

ik wil pony klasse L2 proef 26 in handicap laten verrijden moet klasse M1 proef 30.

maar ik kan alleen maar kiezen uit proef 31.

dat is toch vreemd? en kan toch niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 14:31 



 
Profiel   

Die heb je waarschijnlijk al in een onder rooster zitten. Dan worden ze een andere kleur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 14:39 



 
Profiel   

Heb je proef 30 al in een ander rooster gezet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 15:51 



 
Profiel   

Je kunt de klasses wel in 2 roosters hebben. Kon vroeger niet. Ik weet het niet precies, zo uit mijn hoofd. Ik denk dat je de lichtgrijze klasses gewoon kunt aanvinken. Je hebt deze klasse waarschijnlijk al in een ander rooster staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 20:42 



 
Profiel   

Hoe doen jullie het als mensen flexibel willen starten?
Doen jullie dan de eerste proef de lagere klasse en dan dis de 2e proef de klasse hoger?

Daar is de wedstrijdorganisatie helemaal vrij in begreep ik van de KNHS.
Dus ben even benieuwd hoe jullie dit doen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 21:08 



 
Profiel   

Ik heb een vraag. Mag een organisatie 2 dagen voor een wedstrijd rubrieken annuleren die wel op hun vraagprogramma staan?

Ik moet nog 2 winstpunten dus ik wilde dit weekend nog 2 proeven rijden (vanaf volgende week werk ik weekenddiensten). Er waren 2 wedstrijden binnen 1,5 uur afstand waar dit kon, daarvan heb ik de dichtst bijzijnde gekozen. Echter hebben zij dus vandaag hun startlijst gepubliceerd en bleek ineens de tweede proef te zijn geannuleerd omdat het qua planning niet pastte. Ik heb direct de andere wedstrijd gemaild, maar helaas te laat, zijn nemen geen inschrijvingen meer aan... Ik snap dat het best lastig plannen is, maar je weet toch hoeveel starts je op een dag kwijt kunt en hoeveel inschrijvingen je dus kunt aannemen? Daarnaast was de inschrijving al 1,5 week dicht.

Ben ik onredelijk, of mogen we als deelnemer wel verwachten dat het vraagprogramma een bepaalde waarde/functie heeft en niet zomaar wordt veranderd? (Overigens wordt het prijzengeld hier in de regio ook steeds naar onder aangepast, niet erg, maar waarom zet je dan niet lagere bedragen op het vraagprogramma).

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 21:23 



 
Profiel   

Jackyyb schreef
Hoe doen jullie het als mensen flexibel willen starten?
Doen jullie dan de eerste proef de lagere klasse en dan dis de 2e proef de klasse hoger?

Daar is de wedstrijdorganisatie helemaal vrij in begreep ik van de KNHS.
Dus ben even benieuwd hoe jullie dit doen. :D


De keren dat ik flexibel heb gestart heb ik in beide klasses de eerste proef gereden. Ik zou de keuze bij de deelnemer laten. Je hoeft immers tegenwoordig ook niet meer perse een 1e en een 2e proef te rijden, je mag bijv ook alleen een 2e proef inschrijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 21:24 



 
Profiel   

Jackyyb schreef
Hoe doen jullie het als mensen flexibel willen starten?
Doen jullie dan de eerste proef de lagere klasse en dan dis de 2e proef de klasse hoger?

Daar is de wedstrijdorganisatie helemaal vrij in begreep ik van de KNHS.
Dus ben even benieuwd hoe jullie dit doen. :D


Ik heb onlangs flexibel gestart. Paard is teruggekomen na 3 jaar geleden verkocht te zijn. Z1 en Z2 gereden. Ik heb eerste Z1 gereden en daarna de Z2 proef. Ik had beide klassen de eerste proef opgegeven, maar dat beslis je natuurlijk zelf als ruiter.

Als het Z2 eerst verreden werd had ik die als eerste gereden, had me ook niet uitgemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 21:26 



 
Profiel   

welshfan97 schreef
Jackyyb schreef
Hoe doen jullie het als mensen flexibel willen starten?
Doen jullie dan de eerste proef de lagere klasse en dan dis de 2e proef de klasse hoger?

Daar is de wedstrijdorganisatie helemaal vrij in begreep ik van de KNHS.
Dus ben even benieuwd hoe jullie dit doen. :D


De keren dat ik flexibel heb gestart heb ik in beide klasses de eerste proef gereden. Ik zou de keuze bij de deelnemer laten. Je hoeft immers tegenwoordig ook niet meer perse een 1e en een 2e proef te rijden, je mag bijv ook alleen een 2e proef inschrijven.



Stel dat de klasses M1/M2 worden samengevoegd in het klassement. Dan kan het toch zijn dat je met hetzelfde paard 2x prijs hebt in dezelfde rubriek? Dat is toch gek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-22 06:17 



 
Profiel   

Dat klopt. Dan kun je dus 1 en 2 worden met hetzelfde paard in dezelfde rubriek in twee klassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-22 08:05 



 
Profiel   

Hoezo is Dat gek? Als ze niet samengevoegd waren had je alsnog 2 keer prijs gehad dan, dus samengevoegd ook. Ik zou het raarder vinden als je met 1 van de 2 proeven geen prijs zou kunnen halen, terwijl je gewoon volgens reglementen start.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-22 08:45 



 
Profiel   

Ik heb even de reglementen nagelezen, en daar staat inderdaad niets over in.
@MyWishMax: ik had denk ik de combinatie dan ook niet de 2e proef geen prijs gegegeven, maar verzocht om de andere proef in te schrijven. Maar dat blijkt dus helemaal niet nodig en dat mag dus wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-22 11:21 



 
Profiel   

Aan de andere kant, als je 2 ringen uitzet met 2 jury's kun je wel 2x de eerste proef rijden en kom je in 2 klassementen te staan.

Misschien toch eens bij de knhs voorleggen?

Weet iemand of je in hartman ook kunt aangeven of iemand zich aangemeld heeft? Nu met het online betalen heb ik geen overzicht meer wie er wel en niet zijn.

Laatst de startlijst geprint en daarop aangegeven wie zich gemeld had, maar het zou ook handig zijn als dat in hartman zou kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-22 11:48 



 
Profiel   

Maar wat maakt het uit dat iemand 2x in een ring zit met 1 paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-22 11:54 



 
Profiel   

Qua tijdsplanning vind ik dat niet optimaal als je 2 ringen naast elkaar hebt. Dan rijdt die combinatie zeg maar een kwartier in de 1e ring, terwijl de 2e ring dan stil ligt en de jury daar zit te wachten.. En als je 1e proef prijzengeld hebt en 2e proef gebruiksvoorwerpen, ben je als vereniging wel duurder uit als men dan allemaal 2x een eerste proef wil starten.

Maar bij ons in de omgeving wordt met dressuur weinig flexibel gestart, tenminste als je 2 proeven uitschrijft. Dus heb het zelf ook nog nooit zo bij de hand gehad zeg maar.


PSvanLot schreef
Maar wat maakt het uit dat iemand 2x in een ring zit met 1 paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-22 12:00 



 
Profiel   

Waarom zou je de andere ring stil moeten leggen? Dan plan je het toch zo dat de ruiter ergens start zodat het past. Wij hebben het al zo vaak aan de hand gehand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-22 12:10 



 
Profiel   

Je kunt toch geen proeven die bij verschillende jury's zijn gereden, samenvoegen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-22 14:49 



 
Profiel   

Flower033 schreef
Je kunt toch geen proeven die bij verschillende jury's zijn gereden, samenvoegen?


Nee dat klopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-22 16:13 



 
Profiel   

ik heb een vraag van andere orde, maar hopelijk kan iemand onze verenging helpen.

We hebben nu nog een compleet handmatige boekhouding in excel en dat houdt ook in dat onze penningmeester alle jaarfacturen naar de leden handmatig maakt.

We zijn eigenlijk op zoek naar een boekhoud programma met ledenadministratie deel waarbij dit eenvoudiger kan zodat het minder tijd gaat kosten. (maar ook de rest van de boekhouding). De penningmeester wil er mee stoppen en we zijn op zoek naar manieren waarbij het minder tijd kost en dus ook aantrekkelijker wordt om over te nemen.

We willen er best voor betalen, maar we zijn geen rijke vereniging dus een dure oplossing gaat hem niet worden.
Wat gebruiken jullie en bevalt het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 13:39 



 
Profiel   

Ik gebruik e-boekhouden (e-boekhouden.nl) voor de vereniging en ben daar erg tevreden over.
Uit mijn hoofd betalen we iets van 20 euro per maand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 14:20 



 
Profiel   

Wij gebruiken ook e-boekhouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 17:34 



 
Profiel   

Ik gebruik wefact voor het versturen van facturen en laat ze dan via mollie en ideal betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 18:39 



 
Profiel   

Wij gebruiken visma. Van e boekhouden en snelstart hoor ik ook goede verhalen. Bij veel programma's kun je een maand gratis demo krijgen, die zou ik gewoon aanvragen en dan zelf een maand prutsen en kijken of het wat is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 21:39 



 
Profiel   

Intressant topic, helaas nooit eerder gezien. Doe bij onze vereniging ook het wedstrijdsecretariaat en tips en ideeen van anderen zijn altijd handig :)

Wij willen komend voorjaar bij de dressuur het online betalen voor het eerst gaan proberen, bij het springen gaat het niet werken omdat ruiters vaak meerdere paarden opgeven, maar nog niet weten welke ze in welke klasse starten en heel vaak nog opgaves op het laatste moment. Met dressuur wel benieuwd hoe het gaat werken.

Boekhoudprogramma wat de penningmeester gebruikt weet ik zo niet, maar iig een simpel programma voor de ledenadministratie etc.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-22 20:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 67 van de 74 [ 1850 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 74  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen