Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 66 van de 74 [ 1850 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 74  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mede wedstrijdsecetariaten

 
Profiel   

De dag zelf afwachten en deelnemers vragen om zelf ook op het weer te letten. Niets zo veranderlijk als het weer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-22 09:16 



 
Profiel   

Als er rotweer verwacht wordt zetten wij op de startlijst dat ze de dag ervoor vanaf een bepaalde tijd moeten kijken of het doorgaat.
Tenzij het overduidelijk is besluiten we pas in de avond of het doorgaat of niet.

We hebben ook wel eens een flinke bui met een onweer gehad maar omdat de onweer ver weg was hebben we die gewoon door laten gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-22 10:36 



 
Profiel   

Heb je ook een binnenbak ter beschikking? Anders zou je naar binnen kunnen uitwijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-22 10:40 



 
Profiel   

Zoiets dacht ik ook wat jullie voorstellen, dankje!
Een binnenbak hebben we wel, maar daar heb je juist de mogelijkheid voor het losrijden of in het slechtste geval 'schuilen'. In principe staan de prieven outdoor gepland, het lijkt mij lekkerder droog losrijden en in de regen de proef rijden als andersom, haha. We hebben ook een extra mogelijkheid om buiten los te rijden, maar helaas 'maar' één binnenbaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-22 14:41 



 
Profiel   

Dit wordt bij ons in de buurt georganiseerd voor alle wedstrijdsecretariaten. Wij gaan heen, lijkt me erg interessant!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-22 11:23 



 
Profiel   

Jackyyb schreef
Dit wordt bij ons in de buurt georganiseerd voor alle wedstrijdsecretariaten. Wij gaan heen, lijkt me erg interessant!

[ [url=m/5c1oVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Geen idee waar het over gaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-22 12:18 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Jackyyb schreef
Dit wordt bij ons in de buurt georganiseerd voor alle wedstrijdsecretariaten. Wij gaan heen, lijkt me erg interessant!

[ [url=m/5c1oVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Geen idee waar het over gaat?


Extra informatie:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-22 13:04 



 
Profiel   

Weer een vraagje..

Ik laat indoor de ruiters om en om starten per klasse
Hoe kan ik de startlijst zo maken dat het proramma de ruiters om en om laat starten (zodat iedere ruiter maar 8 minuten hoeft te wachten).

En hoe wordt deze score dan verwerkt in de uitslagen zodat ik per proef een uitslag krijg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-22 16:46 



 
Profiel   

sa80 schreef
Weer een vraagje..

Ik laat indoor de ruiters om en om starten per klasse
Hoe kan ik de startlijst zo maken dat het proramma de ruiters om en om laat starten (zodat iedere ruiter maar 8 minuten hoeft te wachten).

En hoe wordt deze score dan verwerkt in de uitslagen zodat ik per proef een uitslag krijg?


2 roosters maken en deze "samenvoegen met..." staat op hetzelfde tabblad van je roosterinstellingen als je begintijd van je ring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-22 16:55 



 
Profiel   

Als je ruiters 2 proeven bij dezelfde jury starten, kan het ook in 1 rooster. Ook verschillende klasses bij 1 jury kan in 1 rooster.
Bij roosterindeling (of zoiets, staat bijna bovenaan in het midden) kun je dmv lijntjes de proeven uit elkaar houden. Daar kun je ook alle klasses kiezen die je bij de betreffende jury wilt laten verrijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-22 22:15 



 
Profiel   

Ik stop altijd alles in 1 rooster. Gedoe met roosters koppelen, heb ik meestal geen zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-22 12:53 



 
Profiel   

online innen wedstrijdgeld KNHS

Wie van jullie maakt hier met de vereniging gebruik van? Wat is jullie ervaring? Waarom kies je hier wel of juist niet voor?

Heb ik goed begrepen dat de kosten echt maar 30 cent per inschrijving is? Of komen er nog kosten bij? BV een deelnemer meld af voor de sluitingsdatum, kost dit de verenging dan toch wat geld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 14:51 



 
Profiel   

Wij maken er geen gebruik van omdat we 30 cent per deelnemer zonde geld vinden. Er is niets bijzonders aan het innen van het geld, dus wij houden het op contant/pinnen op de wedstrijddag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 14:56 



 
Profiel   

Wij gebruiken dit wel en zijn er erg tevreden over. Werkt makkelijk. Ik vind het vooral een voordeel voor de ruiters die afmelden na de sluitingsdatum, daar hoef je dan niet achteraan te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 15:02 



 
Profiel   

Wij hebben het ook. Maken er vanaf het indoorseizoen gebruik van. Dus nog weinig ervaring.
Werd zelf wel een beetje suf van last minute afmelden en elke keer in discussie hierover gaan, dat is nu klaar hoop ik.

Het regelen was een drama, maar na 4 maanden was het rond. 8)7
Nadeel is wel dat je voor elke vereniging een aparte rekening nodig hebt. Dus we hebben er nu voor gekozen om het alleen voor de dressuur te doen voorlopig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 15:53 



 
Profiel   

Wij werken er sinds het begin mee en zijn er mee blijven werken omdat goed bevalt.

Het kost inderdaad geld, maar je hoeft nooit meer achter je geld aan te zitten als mensen niet komen opdraven en het scheelt het secretariaat ook veel werk omdat iedereen al betaald heeft op de wedstrijddag, even hallo zeggen en klaar.

Bij het terugstorten betaal je geloof ook iets, maar dat komt amper voor. Wij vinden het gemak opwegen tegen de kosten. Ik vermoed dat we in één seizoen de kosten er al uit hadden omdat we voorheen vrij makkelijk met afzeggers omgingen en nu strenger zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 17:37 



 
Profiel   

Wij gebruiken het ook, voor de paarden dressuur wedstrijden. Ik vind het wel heel handig. Scheelt een hoop facturen achteraf sturen...
Wat ik wel onhandig vind, is dat je niet de pony en paarden vereniging op dezelfde rekening online kunt laten betalen. Dus bij de pony wedstrijden hebben we helaas geen online betalen.

Bij het springen ook niet, maar daar word ook heel anders ingeschreven. Heel veel "ik kom met 6 paarden en ik geef vrijdag nog wel even door welke dat precies worden"-> dan schrijven ze dus niet via MijnKNHS in, en heb je dus niet zo veel aan online inschrijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 18:26 



 
Profiel   

Hebben jullie dan separate verenigingen voor elke discipline?
Wij hebben alles op een hoop, paarden en pony’s en mennen en maar een bankrekening.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 19:04 



 
Profiel   

Wij zijn 1 vereniging (pony's en paarden), en dus ook 1 bankrekening.
Maar bij de KNHS 2 nummers. Er daar gaat het mis met het online betalen; want omdat de KNHS het 2 verenigingen vindt, moet het online betalen naar 2 verschillende rekeningen (waarom snap ik nog steeds niet :o ), en wij hebben er maar 1...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 19:35 



 
Profiel   

Is wel typisch KNHS, dat ze niet even flexibel kunnen zijn en dat op 1 rekening zetten :')
Wij zijn ook 1 vereniging (paarden en pony’s) en hebben blijkbaar 1 nummer, want bij ons gaat het wel naar dezelfde rekening en was het in één keer geregeld.

Je betaalt inderdaad wel als mensen afmelden. Het wordt vooral een beetje zonde wanneer mensen 2 proeven B inschrijven, dan bedenken dat ze toch L1 willen starten, de B afmelden en de L1 opnieuw 2 proeven inschrijven. Dat gebeurt hier in de buurt best regelmatig. Dan ben je als vereniging aan het einde van het liedje 6 keer aan het betalen. Maar dat is op te lossen als je in MijnKNHS vermeldt dat ze hier even voor kunnen mailen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 19:42 



 
Profiel   

Kelan schreef
Wij zijn 1 vereniging (pony's en paarden), en dus ook 1 bankrekening.
Maar bij de KNHS 2 nummers. Er daar gaat het mis met het online betalen; want omdat de KNHS het 2 verenigingen vindt, moet het online betalen naar 2 verschillende rekeningen (waarom snap ik nog steeds niet :o ), en wij hebben er maar 1...


Als ik in het systeem kijk hebben wij een Pony en paarden afdeling maar we stellen de wedstrijden open voor beiden op de paarden en dat is nooit een probleem. Vreemd dat dit bij jullie anders is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-22 21:20 



 
Profiel   

Wij hebben het 1 jaar gebruikt, maar vonden het jammer van het geld. Dus hebben het weer afgezegd. Wij vragen alle vraagprogramma's aan bij de RV, ook al is het een pony concours. Het online innen van het geld ging dan ook via de RV.

Misschien is dat een optie? Alleen wedstrijden aanmaken bij de vereniging waar je online betalen hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 13:06 



 
Profiel   

Daantjuh88 schreef
Ik stop altijd alles in 1 rooster. Gedoe met roosters koppelen, heb ik meestal geen zin in.



Als je alles in 1 rooster hebt, hoe krijg je dan een mooi overzicht met de uitslagen voor de prijsuitreiking?
Hier zit ik altijd mee te prutsen, dus maak voor elke klasse maar weer een rooster. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 21:43 



 
Profiel   

Door er in de roosterinstellingen streepjes tussen te zetten, daar is een knopje voor.
Van elk groepje klasses tussen de streepjes wordt dan een aparte uitslag gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 05:58 



 
Profiel   

Dat is heel handig. als je bijvoorbeeld klasses hebt samengevoegd en er wijzigt wat in de aanmeldingen, kun je door de streepjes aan te passen, de prijsuitreiking anders indelen. Hoef je geen aanmeldingen om te zetten van rooster
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 17:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 66 van de 74 [ 1850 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 74  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen