Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 12 [ 277 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Plaats een nieuw onderwerp

Manege instructeurs

 
Profiel   

Ja, tot 6 in de groep vind ik eigenlijk het prettigst. Gelukkig hebben wij dit ook meestal. Een enkele keer een uitschieter naar 7, maar alleen bij gevorderde ruiters.
Voordeel van 4 of 6 is dat je makkelijk teams kan maken met spelletjes. Ik gebruik graag spelletjes om de rijvaardigheid te verhogen. Maar ik let heel goed op dat ik snelheid/behendigheid en meer tactische spellen afwissel. Anders winnen steeds dezelfde en gaat dit ten koste van anderen...

Ik heb best een fijne Orun cursus gehad, gevarieerde groep maar constructieve discussies en een fijne cursusleider. Destijds was ik nog een broekie, en heb toen veel geleerd van de ervaren beroepsruiters die meededen, ook als het iets betrof waar ik zelf weinig mee had/heb. Inmiddels is dat is bijna 20 jaar geleden :o

Ik vind ook wel dat een groepsles pas echt leuk worden als de groep elkaar goed kent. De dynamiek in je groep kan zoveel betekenen/uitmaken. Ze kunnen elkaar stimuleren, gerust stellen, uitdagen. En als je dat in goede banen kan leiden kan ik echt genieten van de onderlinge gesprekjes.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 12:45 



 
Profiel   

Hoi hoi, ik meld mij ook. Ik heb zelf een Fnrs bedrijf en ben eigenlijk nieuwsgierig naar hoe de instructeurs hier de Fnrs/knhs bronzen en zilveren opleiding ervaren. Ik doe hier onderzoek naar en zou heel erg graag alle tips en kritiek willen horen om een goed beeld van hoe de branche het ervaart te krijgen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 22:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 12 [ 277 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen