Gezocht: Z juryleden omgeving Nieuwkoop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muisssx

Berichten: 153
Geregistreerd: 03-06-13
Woonplaats: Zevenhoven

Gezocht: Z juryleden omgeving Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-16 20:26

Hallo allemaal,

Sinds april hebben wij in Nieuwkoop bij RV de Prestige Ruiters de nieuwe 20x60 buitenbaan erbij en organiseren wij vanaf nu ook wedstrijden tot de Z2.
Maar aangezien wij dit nog niet eerder gedaan hebben wij nog niet veel contacten opgebouwd in de jury kring die tot en met het Z mogen jureren. Vanwaar mijn oproep op dit forum.

Ik ben opzoek naar enkele jury leden die het leuk vinden om bij ons te kunnen komen jureren, het gaat hier nog niet om vaste wedstrijd dagen maar meer dat ik wat contacten heb die ik kan bellen/pben wanneer wij weer een gezellige wedstrijd hebben. (Wel zoeken wij sowieso iemand voor zondag 11 september..)

Het gaat hier om outdoor wedstrijden tot de Z2 en indoor tot de M2 en dan de Z ringen in de buitenbaan. Er zal altijd gezorgd worden voor een fijne plek om te zitten en wanneer dit gewenst is een vaste schrijver vanuit de vereniging. Het draait bij ons vooral om mooie en gezellige sport, iedereen is dus ook welkom jong en oud!

Wil je meer info of heb je interesse om bij ons te komen jureren, dan graag een pb-tje!



Natuurlijk mogen b,l en m jury leden zich ook melden, hoe meer zielen hoe meer vreugd!