Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Licentiepunten voor KNHS-HO-officials

 
Profiel   

Ok, naar aanleiding van een akkefietje op wedstrijd van het weekend ben ik eens het official-reglement in gedoken. Maar... ik kom er even niet uit.
https://www.knhs.nl/media/10788/licentiereglement-per-1-1-2017.pdf
Moet je in iedere official functie theorie-licentiepunten halen? Zoals ik het in het reglement lees hoef je als HO-official alleen praktijkpunten te halen (artikel 8 en 9.3), terwijl je als HI-official ook theoriepunten moet halen. (Artikel 9.2).
Of is het juist andersom, dat je als HO zowel praktijk als theoriepunten moet halen, terwijl je als HI alleen theoriepunten hoeft?

Wie weet het?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-18 21:18 



 
Profiel   

In het reglement vind je:
Citaat
Theoriepunten
Punten die behaald kunnen worden door het volgen van door de KNHS daartoe aangewezen
(bij)scholingsactiviteiten.

Praktijkpunten
Punten die behaald kunnen worden door het uitoefenen van uw officialfunctie.

De praktijkpunten horen dus bij een HO-licentie, niet bij een HI-licentie. Je vindt het ook terug bij je licenties bij Mijn KNHS, daar vind je hoeveel punten je al hebt en hoeveel je er nog moet halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-18 09:13 



 
Profiel   

Hi is instructeur, ho is official. Als HO moet je allebei halen volgens mij (in ieder geval juryleden moeten zoveel keer jureren in een bepaalde tijd) instructeurs hebben alleen theoriepunten volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-18 09:16 



 
Profiel   

Als Jurylid moet je zowel theorie als praktijkpunten halen binnen een bepaalde tijd. Maar ik weet niet wat jouw beeld is bij theoriepunten? Je moet dan een aantal bijscholingen bijwonen, maar je hoeft geen nieuw theorie examen te doen (en ik krijg uit jouw vraag een beetje het idee dat je dat denkt, maar dat kan ik uiteraard mis hebben).

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-18 09:21 



 
Profiel   

Bedankt voor alle antwoorden.

Anoeska, nee dat het puur om bijscholingen gaat heb ik wel door.

Als ik de reacties lees moet je als HO beide en als HI alleen theorie. Het gaat me overigens om het verlengen. Niet het behalen

Maakt het nog uit wat voor HO-functie? Anders moet ik als hindernisrechter eens snel op zoek naar bijscholingen. :+ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-18 16:43 



 
Profiel   

Heb je weleens gekeken in mijnknhs daar staat het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-18 17:03 



 
Profiel   

Ooo, soms ben ik ook zo blond he.
Gevonden! Ik moest wel even flink doorklikken, maar gelukt.

Nou, ik ga maar eens gezellig bijscholen haha. Thanks.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-18 18:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen