Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

CV uitbreiden jurycursus

 
Profiel   

Hoi Bokkers,

Zodra ik 21 ben wil ik mij graag gaan aanmelden voor de jurycursus in de hoop toegelaten te worden. Ik ben nu 19 en wil dus langzaam kijken hoe ik mijn CV zo aantrekkelijk mogelijk kan maken omdat ik natuurlijk nog jong ben en moet compenseren met een goede CV. Onze RV heeft zo'n 5/6 wedstrijden per jaar waar ik schrijf en daarnaast ga ik wel eens mee met mijn instructrice om te schrijven. Uiteenlopende niveau's van B t/m ZZ-licht.

Graag hoor ik wat de KNHS graag ziet voor zo'n aanmelding en wat ik dus de komende 2 jaar kan doen om mijn kansen te vergroten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 08:33 



 
Profiel   

Zowiezo moet je aan de eis voldoen die het KNHS opgeeft. Zie brochure van het KNHS, minimaal M1 dressuur met een winstpunt. Neem aan dat je B/L jury cursus wil volgen? Als je niet aan die eis voldoet kom je er niet door...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 08:37 



 
Profiel   

Alenthe05 schreef
Zowiezo moet je aan de eis voldoen die het KNHS opgeeft. Zie brochure van het KNHS, minimaal M1 dressuur met een winstpunt. Neem aan dat je B/L jury cursus wil volgen? Als je niet aan die eis voldoet kom je er niet door...


Klopt! Op dit moment ben ik M1 met een aantal winstpunten en gewoon actief in de wedstrijd sport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 08:38 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar de B/L cursus gedaan. Naast schrijven op verschillende wedstrijden, kun je kijken of je ander vrijwilligerswerk kunt doen voor de vereniging, kring of regio.

Ik zit bijvoorbeeld in de dressuurcommissie van mijn kring, binnen deze commissie halen wij signalen op bij de wedstrijdruiter in de kring en proberen wij verbeteringen te brengen in bijvoorbeeld selectiewedstrijden voor de regio kampioenschappen.

Zoiets doet het altijd wel goed. Maar wat nog veel belangrijker is, is het onder woorden kunnen brengen waarom jij graag jurylid wil worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 08:52 



 
Profiel   

Net wat hierboven word geschreven, zorg dat je idd aantrekkelijk bent voor t KNHS. Goedde motivatie en dat ook mondeling toepassen. Is de aanmelding niet gesloten op 15 okt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 09:13 



 
Profiel   

ik heb in mijn hippisch CV ook bv staan van wie ik les heb (gehad), welke grote clinics / bijscholingen ik heb bijgewoond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 10:18 



 
Profiel   

Kijk ook eens op mijnknhs bij opleidingen. Sommige opleidingen anders dan bijscholingen zijn super leerzaam om te volgen en staan leuk op je c.v. Denk dan ook aan de opleidingen voor instructeur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 14:38 



 
Profiel   

Hier kan ik veel mee, bedankt!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 22:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen