Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Spoed ! Jury in Utrecht 6 juli 18-19h Pas de Deux

 
Profiel   

Hallo! Ivm een last minute afzegging hebben wij met spoed iemand nodig die morgen zaterdag 6 juli om 18-19h een Pas de Deux wil jureren in Utrecht op Manege t Hoogt. Het gaat om een onderlinge studenten wedstrijd waarbij een B en een L niveau proef verreden wordt op voor de ruiters onbekende manege paarden. Vergoeding zoals vastgesteld door de KNHS.
Bel me ! 0612610130
Liefs Jade
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 10:24 



 
Profiel   

Ik ken het principe van so's, maar kan geen chocola maken van wat je nu zoekt? Een officiƫle jury voor een pas de deux op b/l niveau? Of iemand die wel even een pas de deux kan komen jureren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 10:51 



 
Profiel   

Dreamybol schreef
Ik ken het principe van so's, maar kan geen chocola maken van wat je nu zoekt? Een officiƫle jury voor een pas de deux op b/l niveau? Of iemand die wel even een pas de deux kan komen jureren?


Ik zoek iemand die wel even een pas de deux kan komen jureren ! Liefst iemand die er kaas van gegeten heeft maar het is een leuk studentikoos evenement en dit is geen officieel onderdeel van onze kampioenschappen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 11:23 



 
Profiel   

Dat vermoeden had ik al, maar omdat je dat niveau er zo bijzette leek het of je een officieel iemand zoekt en dat lijkt me lastiger dan gewoon iemand met een uurtje over.
Hier ex HOP en JJ, manlief honorair hippeiaan en ex HOP, dus weinig onpartijdigheid, zullen mensen zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 12:14 



 
Profiel   

Dit is iets wat op de Markt hoort, hier een slotje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 17:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen