Ervaringen met vernieuwde ORUN cursus (aspirant / 2)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jillaroo

Berichten: 306
Geregistreerd: 31-01-10

Ervaringen met vernieuwde ORUN cursus (aspirant / 2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-19 09:20

Voor een artikel ben ik nog op zoek naar een paar mensen die wat vragen willen beantwoorden over de Aspirant Instructeurscursus van de KNHS. Gaat om de vernieuwde opleiding, dus mensen die dit jaar de cursus gedaan hebben, bij de KNHS.

Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom. Ook tips kan je kwijt, die zal ik doorgeven. Je mag de vragen anoniem beantwoorden. Ik werk dus niet voor de KNHS, maar ben journalist.

Alvast bedankt!

SeaSide

Berichten: 2307
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Ervaringen met vernieuwde ORUN cursus (aspirant / 2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 09:47

Hard voor getrained met het paard van een ander aangezien de mijne niet examen mag doen (bitloos). Alle andere examens zijn gehaald alleen rijden nog, jammer genoeg heeft mijn leenpaard de dag voor het examen in een spijker getrapt en ging het examen dus niet door. Nu doe ik het jaar opnieuw en probeer de KNHS/ORUN zo ver te krijgen dat ik het gewoon met mijn eigen paard mag doen.... Ondanks bitloos.. ;)

jillaroo

Berichten: 306
Geregistreerd: 31-01-10

Re: Ervaringen met vernieuwde ORUN cursus (aspirant / 2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-19 09:50

Oeh dat is balen - ik heb je een pb gestuurd.

Mayra_M

Berichten: 90
Geregistreerd: 11-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 09:51

Ik wil ook wel wat vragen beantwoorden. Ik zat volgens mij in de eerste lichting van de nieuwe cursus

jillaroo

Berichten: 306
Geregistreerd: 31-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-19 09:52

Mayra_M schreef:
Ik wil ook wel wat vragen beantwoorden. Ik zat volgens mij in de eerste lichting van de nieuwe cursus


top, ik stuur je een bericht!