Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen headset bij Whis Competion

 
Profiel   

Ik ben ontzettend blij met mijn Whis Competion instructieset waarbij ruiters kunnen terug praten (tweeweg systeem).
Maar ... met de headsets ben ik minder tevreden. Die dingen gaan zijn zo kwetsbaar en gaan vaak stuk.

Iemand hier ervaringen met een andere headset die wel goed werkt en stabiel is ?
Ik weet niet zo goed waar ik iets zou kunnen vinden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 15:09 



 
Profiel   

bij mij breekt het microfoontje ook te makkelijk af. Maar Whis kennende als je dit meldt gaat ze op zoek naar een oplossing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 17:08 



 
Profiel   

Bij mij helaas dezelfde ervaring. Al heb ik me er maar bij neergelegd en bestel nu maar een partij in 1 keer. Ik hoor graag of er betere opties zijn die langer meegaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 17:26 



 
Profiel   

Ik koop gewoon sport oortjes dan heb je ook niet zo een stom microfoontje eraan zitten maar die zit dan in een klein dingetje die je aan de shirt clipt. Ziet er beter uit en deze blijven tenminste heel en zitten veel fijner in het oor :D

Zoiets

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 19:53 



 
Profiel   

Ik heb Whis even gebeld en zij hebben geen alternatieven (wel goedkoper als je er meerdere tegelijk koopt).
Ze geven wel aan dat een universele headset met 3.5 mm jack ook werkt dus ik ga een kijken naar sportoortjes zoals xmarliez aangeeft.
Het nadeel daarvan vind ik weer dat het veel in-ear modellen zijn en dat is minder hygiënisch als je telkens van ruiter wisselt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-19 11:09 



 
Profiel   

Ik heb precies hetzelfde probleem! Zeker wanneer mensen het nog nodig vinden die dingen te gaan buigen, blijft er niks van over... Die sportoortjes, heb je die ook met één oortje? Ik vind het heel vervelend als ik geen omgevingsgeluid meer hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 14:04 



 
Profiel   

Ja dit is echt een megaprobleem bij deze set. Echt bijna iederee heeft er last van. Ik bestel elke keer stuk of 6 oortjes, dan heb ik een voorraad. Scheelt wel als je de snoertjes niet te strak oprolt. Als er een knak in een kabeltje komt dan kunnen ze gelijk de prullebak in.
Met andere oortjes heb ik dat nooit, maar dan is het zo jammer dat ze niet terug kunnen praten

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 14:10 



 
Profiel   

jetm schreef
Ik heb Whis even gebeld en zij hebben geen alternatieven (wel goedkoper als je er meerdere tegelijk koopt).
Ze geven wel aan dat een universele headset met 3.5 mm jack ook werkt dus ik ga een kijken naar sportoortjes zoals xmarliez aangeeft.
Het nadeel daarvan vind ik weer dat het veel in-ear modellen zijn en dat is minder hygiënisch als je telkens van ruiter wisselt.



Je zou aan je vaste leerlingen kunnen vragen of ze er zelf een willen kopen. Ik ken verschillende mensen die hun eigen oortjes gebruiken. Zo duur zijn ze niet, of een hele berg bij alie kopen en jouw vaste leerlingen een eigen exemplaar geven. Is misschien nog wel goedkoper dan elke keer een nieuwe bij Whis.

@ x_Milou, je kan ook gewoon een oortje in doen en de andere niet. Stereo is niet echt van toepassing bij lesgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 14:22 



 
Profiel   

https://equiteacher.nl/contents/nl/d267 ... -sets.html

Hier vindt je alternatieven

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 09:38 



 
Profiel   

EllyC schreef

Dankjewel !
Ik had al een mooi alternatief gevonden (dacht ik) gewone sportoortjes maar niet echt in-ear zodat het hygiënisch is en je nog omgevingsgeluiden kunt horen. De SkullCandy Chops Flexs Sport.
Maar ik heb hele kleine oren en bij mij blijven ze niet zitten. Bij de meeste mensen gelukkig wel :)
Dus nu geef ik de ruiter de SkullCandy en voorlopig hou ik zelf het Whis model.

En als de laatste 2 daarvan kapot gaan kan ik weer verder zoeken bij bv Equiteacher.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 09:46 



 
Profiel   

Is er hier heel toevallig iemand die ervaring heeft met Ceecoach mono basic headset ?
Die lijkt mij geschikt voor kleine oren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 16:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen