Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Jurycursus 2020

 
Profiel   

Hi allemaal :wave:

Ik heb me opgegeven voor de B/L jurycursus en kreeg van de week de mail dat ik ben uitgenodigd voor het assessment. Super leuk natuurlijk, heb er heel veel zin in en hoop dat ik daarna word toegelaten. Zijn er meer bokkers die zich hebben opgegeven? Ben ook erg benieuwd of er bokkers zijn die vorig jaar of het jaar ervoor de cursus hebben gedaan en tips hebben voor het assessment.

Brand los :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 17:06 



 
Profiel   

Ik heb me ook aangemeld voor jurylid B/L en ben ook uitgenodigd voor het assessment :)
heb er ook heel veel zin in.
Ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen en tips van mensen die al de cursus gedaan hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 13:13 



 
Profiel   

Ik heb in 2018 de B/L cursus gedaan. Vond het erg leuk en leerzaam! Ik heb me nu opgegeven voor de M cursus, maar denk dat ik niet wordt uitgenodigd. Je moet 20maal gejureerd hebben voordat de opleiding sluit en ik haal mijn laatste praktijkpunt de dag na sluitingsdatum. Heb er wel een mailtje aan gewaagd, maar verwacht er niks van.

Er zijn bij ons in de regio zoveel B/L juryleden en zo veel kleine wedstrijden (waar dus altijd minimaal een M jurylid zit, vanwege verschillende klassen bij 1 jurylid laten verrijden), dat ik maar moeilijk aan jureren toe kom (zeker als je zelf ook wil rijden). Heb wel zin om meer te mogen jureren, maar we gaan zien of dat dit jaar al lukt!

Als er vragen zijn over de B/L cursus beantwoord ik ze graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 12:35 



 
Profiel   

_Sofie schreef
Hi allemaal :wave:

Ik heb me opgegeven voor de B/L jurycursus en kreeg van de week de mail dat ik ben uitgenodigd voor het assessment. Super leuk natuurlijk, heb er heel veel zin in en hoop dat ik daarna word toegelaten. Zijn er meer bokkers die zich hebben opgegeven? Ben ook erg benieuwd of er bokkers zijn die vorig jaar of het jaar ervoor de cursus hebben gedaan en tips hebben voor het assessment.

Brand los :D


Ik heb in 2016 het Zilveren traject gedaan via Fnrs/KNHS.

Wanneer hebben jullie assessment?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 12:43 



 
Profiel   

Top voor assessment: wees duidelijk en overtuigd van wat je ziet. Ze gaan je doorzagen en aan het twijfelen brengen.

Ik kreeg filmpje te zien van een pony die het echt niet kon qua beweging. Wat ik voor cijfer gaf. Nou een 5 want het algehele beeld miste gewoon kwaliteit. Maar dat was toch zielig. Kon meisje niks aan doen.
Ja dat kan, maar we kunnen niet allemaal Anky worden O:)
Stond binnen 10min weer buiten :=

Nog een tip: zorg dat je echt goed weet hoe een paard correct achterwaarts gaat. Daar hangen ze aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 07:10 



 
Profiel   

Hier opgegeven voor de M cursus, voor de 2e keer.
1e keer niet uitgenodigd omdat ik te weinig jureermomenten had.
Nu hopen dat ik dit jaar wel mee mag doen.
Ben benieuwd wanneer ik iets hoor.. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 07:14 



 
Profiel   

Heeft iemand al iets gehoord n.a.v. de assessments?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 17:50 



 
Profiel   

nee helaas nog niet, deze week was de uiterste week dat we het te horen zouden krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 18:12 



 
Profiel   

Ik heb me ook opgegeven voor de M cursus, heb 1x te weinig gejureerd... Nooit geschoten is altijd mis...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 18:30 



 
Profiel   

Tip: scala van africhting moet je kennen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 18:38 



 
Profiel   

Helaas nog niks gehoord, zit ook al sinds vrijdag duimen te draaien, hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 18:57 



 
Profiel   

Zojuist bericht gehad, ik ben toegelaten in Sliedrecht :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 13:40 



 
Profiel   

Ook ik heb me opgegeven voor de M cursus maar mis 1 fungeringsmoment in de afgelopen 2 jaar. Wel al 7 jaar jury... en owja. Moet ook nog M2 klassering behalen :') := . Dat moet voor 1 maart en dat zal wel lukken maarja. Dit zal hem niet worden maar ik toon vast intresse en dan hopelijk volgende keer het geluk dat ze me kiezen!

Ps. Mocht iemand een voorrijder zoeken voor L of M cursus straks in Udenhout. T/m M2 kunnen wij komen voorrijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 13:49 



 
Profiel   

Ik ben ook toegelaten in Sliedrecht *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 15:56 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allebei! En Leonie, ze noteren vast ergens wie er al eerder interesse heeft getoond, succes!

Ik heb ook bericht: toegelaten in Bathmen **\O/** Superleuk, heb er heel veel zin in! Heb al twee vriendinnen gevonden die graag een keer willen voorrijden gelukkig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 16:52 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Shirley en Sariba! Mede-eigenaar van mijn paard wil wel mee voorrijden als ze kan. En anders kan ik vast wel een van m’n lesklanten strikken om mee te gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 10:55 



 
Profiel   

leonie87 schreef
Ook ik heb me opgegeven voor de M cursus maar mis 1 fungeringsmoment in de afgelopen 2 jaar. Wel al 7 jaar jury... en owja. Moet ook nog M2 klassering behalen :') := . Dat moet voor 1 maart en dat zal wel lukken maarja. Dit zal hem niet worden maar ik toon vast intresse en dan hopelijk volgende keer het geluk dat ze me kiezen!

Ps. Mocht iemand een voorrijder zoeken voor L of M cursus straks in Udenhout. T/m M2 kunnen wij komen voorrijden!


Ik zou een mailtje sturen naar opleidingen@knhs.nl
Ik miste ook 1 jureermoment voor de M cursus, en aangegeven dat ik dat ga halen voordat de technische test is in januari. Toen kreeg ik goedkeuring om deel te nemen aan de technische test die dus in januari plaatsvindt. Inmiddels heb ik ook al voldoende gejureerd. Wel nog niks gehoord over wanneer die test precies is en wat er verwacht wordt, maar goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 11:03 



 
Profiel   

Ik heb ook nog niet gehoord of ik toegelaten wordt voor de test, hebben jullie dit wel al gehoord?
Gaat om de M cursus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 11:15 



 
Profiel   

P_Tries schreef
Ik heb ook nog niet gehoord of ik toegelaten wordt voor de test, hebben jullie dit wel al gehoord?
Gaat om de M cursus.

Wat ik begreep toen ik de KNHS hierover mailde was dat iedereen die aan de voorwaarden voor de M cursus voldoet, wordt toegelaten voor de technische test (dus klassering en voldoende gejureerd). Je hoeft daar aanvullend niks voor te doen. Ik heb dus ook nog niet gehoord wanneer die is.

Er worden uiteindelijk 50 cursisten toegelaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 11:22 



 
Profiel   

Thx voor de tip Merel. Gelijk even gemaild. Dit weekend heb ik nog een jury afspraak staan en dan heb ik er wel 20 idd! Wie niet waagt wie niet wint.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 14:19 



 
Profiel   

Ah dat klinkt positief, dus dan is het gewoon afwachten tot je een datum door krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 14:33 



 
Profiel   

Heb antwoord gehad dat het prima is zo en er een uitnodiging voor de technische test zal volgen :D. Deze testen zijn pas in februari begreep ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 15:01 



 
Profiel   

Ik heb mezelf last minute nog opgegeven voor de opleiding jurylid Brons! *\o/* :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 15:30 



 
Profiel   

Uitnodiging ontvangen voor de technische test voor de M cursus, 21 januari it is! Ben benieuwd of je alleen moet punten of juist moet onderbouwen (dat laatste lijkt me veel nuttiger om je geschiktheid als jury te bepalen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 14:11 



 
Profiel   

Yes toegelaten voor de opleiding Brons :D !
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 23:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen