Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Jurycursus 2020

 
Profiel   

Ik had me opgegeven voor de jurycursus mennen. Helaas is deze verzet naar het najaar ivm te weinig aanmeldingen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-20 13:17 



 
Profiel   

monsterina schreef
Ik heb gister de toewijzing gekregen om te starten met de M cursus in Lunteren. Technische test dus goed afgelegd! Zijn er nog meer met de uitslag?


Hier ook toegelaten bij de M in Lunteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 11:24 



 
Profiel   

Ik ben ook toegelaten tot Lunteren, wordt een grote groep zo te lezen? :) Ik heb er zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-20 07:31 



 
Profiel   

Hier ook toegelaten bij de M in Vinkega.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-20 23:10 



 
Profiel   

Ik weet niet op welke dag lunteren is. Maar ik heb een jonge merrie, die ik nu L2 start.

Dus mochten jullie een keer iemand zoeken voor het M1. Dan houd ik me aanbevolen.

Ook mijn Z2 paard kan eventueel mee!

Veel succes allemaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 16:08 



 
Profiel   

Lunteren is een donderdagavond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 19:03 



 
Profiel   

Hoe zijn de theorie-examens gegaan? Ik heb mijntheorie gehaald met een 8,5 :D Stage ook goedgekeurd. Nu volgende week alleen nog praktijk-examen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-20 14:01 



 
Profiel   

ik heb mijn theorie ook gehaald met een 8.5 *\o/* iedereen in groep sliedrecht is geslaagd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-20 17:11 



 
Profiel   

Helaas praktijk examen uitgesteld vanwege de nieuwe maatregelen corona :( jammer maar begrijpelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 17:23 



 
Profiel   

Hier theorie ook gehaald! Heb wel wat euhm... tips en verbeterpuntjes meegegeven n.a.v. de toets :o

Idd jammer van het praktijkexamen, ik keek er wel naar uit om het af te ronden. Maar heb begrip voor de situatie hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 18:34 



 
Profiel   

Mag ik hier een vraag stellen? Ik zit ernaar te kijken om me in te schrijven voor de jurycursus 2020-2021 maar ben even benieuwd hoe het geregeld is met de stages. Tig jaar geleden heb ik de springjurycursus gedaan. Top cursus maar onmogelijk om stage te lopen en ik had constant juryleden aan de lijn die helemaal uit hun stekker gingen dat ze nog altijd niet van die ellendige lijst van de KNHS waren afgehaald en sommige werden echt heel boos.
Als het voor dressuur ook zo ellendig geregeld is dan haak ik wel af denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 10:48 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar de B/L cursus gedaan en heb me ingeschreven voor de M cursus van volgend jaar!

De stages waren “best makkelijk” te regelen.
Ik heb contact gezocht met verenigingen die ik goed ken en deze hebben voor mij weer contact gezocht met de jury’s.
Zo was er altijd wel een jury die het juist leuk vond!

Ik heb er dus helemaal geen moeite mee gehad en bij ons uit de cursusgroep ook alleen maar positieve berichten gehoord mbt stages. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 12:46 



 
Profiel   

Dat klinkt goed te doen. Je mag dus bij "gewone" juryleden je stages doen?
Voor het springen was er een lijst met juryleden die je moest benaderen. De helft daarvan begon te vloeken dat ze wéér niet van de lijst waren gehaald. En van de rest jureerde een groot gedeelte alleen internationaal. En als je dan eentje had die bereid was om je mee te nemen dan moest je dus alle evenementen af die ze in de planning hadden in de hoop dat er daar eentje van was waar je wel mee kon lopen.
Maar vooral de scheldende mensen aan de telefoon vond ik niet zo voor herhaling vatbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 12:57 



 
Profiel   

Je mag inderdaad bij alle juryleden stage lopen die hun licentie daarvoor hebben. :) Wel moet je voldoen aan een aantal proeven in een bepaalde klasse (bij de B/L-cursus moet je bijv. stage lopen bij L2-proeven), dus dan is het wel handig als je dan contact hebt met een vereniging zodat ze je bij die klasse in kunnen plannen. Dit was in ieder geval een paar jaar geleden toen ik de cursus deed.

Ik heb toen stage gelopen bij juryleden die ik ken en die dan ook wisten welke klassen ze moesten doen of het aan de vereniging gevraagd. In 2 keer stage lopen had ik toen al aan mijn benodigde aantal proeven voldaan. Dat viel me toen hartstikke mee. :D En ik vond het ook leuk om te doen!

Ik hoop dat dit najaar de cursus voor de M wel door kan gaan, dus dan mag ik ook weer op zoek :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 13:07 



 
Profiel   

Dat klinkt echt super. Ik was bang dat ik weer zo'n lijst af moest bellen en dan weer uitgescholden zou worden.
Ik ken behoorlijk wat juryleden en heb ook goed contact met verenigingen hier in de omgeving dus dat moet zeker lukken.

Dan ga ik mijn motivatie nog een keer doorlezen en dan de boel opsturen. Thanks voor de informatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-20 13:10 



 
Profiel   

Mag het hier ook gaan over de jurycursus die in 2021 van start gaat?
Ik heb me een aantal weken geleden opgegeven voor de B/L cursus die volgend jaar gepland staat. Ben al jurylid voor de F proeven en dit lijkt me een toffe aanvulling om me verder te ontwikkelen. Kreeg vandaag mail van de KNHS dat ik aan de toelatingseisen voldoe dus in aanmerking kom voor de verdere selectieprocedure.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-20 13:37 



 
Profiel   

Leuk dat je je hebt opgegeven, Maaike!

Hier nog steeds aan het wachten op het praktijkexamen. Theorie gehaald, stage afgerond. Maar toen kwam Corona en ging het praktijkexamen niet door. Nieuwe datum is 5 oktober.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-20 21:31 



 
Profiel   

Even een vraagje : Hoelang duurde het voordat jullie bericht kregen dat de inschrijving in goede orde is ontvangen door de KNHS?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 05:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen