Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Instructeurs opleiding in de buurt van Friesland geen orun

 
Profiel   

Beste Bokkers,

Ik ben op zoek naar een instructeurs opleiding in de buurt van Friesland.
Orun hoor ik veel negatieve verhalen over. Ik heb me al verdiept in verschillende cursussen alleen lijkt alles of in het midden van het land te zijn of in het zuiden van het land.

Weten jullie misschien iets?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 15:33 



 
Profiel   

Voest zit in het noorden

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 15:35 



 
Profiel   

Dankje voor je reactie ja in Ruinerwold maar dat is ook nog 70km. Ik zoek eigenlijk iets in de buurt van Friesland

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 15:39 



 
Profiel   

In Dalfsen paard en school van Karin Huijzer? Enne echt in Friesland is nu denk ik niks te vinden. Ik reed iedere week 100 km met paard voor de Orun mennen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 15:51 



 
Profiel   

Hmm ja lastig Karin is ook nog 80 km. Wel raar dat er eigenlijk niets in Friesland zit. Misschien wel een gat in de markt om zoiets te beginnen:p

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 16:19 



 
Profiel   

Soms kun je in overleg met een opleider om ook hier een opleiding te geven. Zo heb ik de opleiding van Karin Leibbrand/4dimension dressage in Gorredijk gevolgd. Normaal gaven ze daar geen opleiding, maar iemand die de opleiding wil doen heeft toen de faciliteiten geregeld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 16:41 



 
Profiel   

De NCSAH heeft een opleidingslocatie in Sondel. Je bent niet verplicht om een orun te halen, als ik het goed heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 16:44 



 
Profiel   

Runa: oh dat is ook een goed idee daar heb ik niet eens over nagedacht.

Sondel is beter te doen. Weet je dat zeker? Want zo staat het wel op de site

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 17:35 



 
Profiel   

_Lobke_ schreef
Runa: oh dat is ook een goed idee daar heb ik niet eens over nagedacht.

Sondel is beter te doen. Weet je dat zeker? Want zo staat het wel op de site


Je krijgt ook een diploma van hun zelf, maar weet niet meer of je je daarmee ook kan verzekeren.
Ik zou even contact met ze opnemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 17:39 



 
Profiel   

Ik zal eens even vragen. In principe heb je geen diploma nodig om je te verzekeren dat kan namelijk ook via andere wegen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 19:19 



 
Profiel   

NCSAH heeft inderdaad Sondel als opleidings locatie, je kunt via hun je Orun behalen met de lessen van Bas

En je hebt Emiel Voest in Ruinerwold

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 17:54 



 
Profiel   

_Lobke_ schreef
Ik zal eens even vragen. In principe heb je geen diploma nodig om je te verzekeren dat kan namelijk ook via andere wegen


Volgens mij kun je toch echt enkel een verzekering afsluiten als je kan aantonen dat je een opleiding hebt gedaan en je dus bekwaam bent

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 17:58 



 
Profiel   

Dit kan in principe gewoon je kan prima lesgeven zonder diploma, maar verzekering kan wel heel handig zijn
Lees dit topic maar eens:
[JI] Lesgeven zonder diploma mét verzekering?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 18:03 



 
Profiel   

_Lobke_ schreef
Dit kan in principe gewoon je kan prima lesgeven zonder diploma, maar verzekering kan wel heel handig zijn
Lees dit topic maar eens:
[JI] Lesgeven zonder diploma mét verzekering?


Ik lees niks concreets in dat topic, dan mag jij mij noemen welke verzekeringsmaatschappij in het schip gaat met niet gediplomeerden.
En verzekeren is heel belangrijk als je les wil geven om gedoe te voorkomen. Ik gaf ook al ruime tijd les, maar heb toch mijn papiertje bij de Orun gehaald om deze reden

Lees deze link maar eens door van één van de grootste hippische verzekeringsmaatschappijen
https://equinerisk.com/hippische-beroep ... strainers/

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 19:09 



 
Profiel   

Zou je even moeten kijken op internet, het voordeel van equinerisk is dat je voor meerdere dingen verzekerd bent. Maar als je bijvoorbeeld:Ongevallenverzekering
en arbeidsongeschiktheidsverzekering en Aansprakelijkheidsverzekering kan je kijken bij verschillende verzekeringsmaatschappijen. Google maar eens. Maar we gaan nu wel een beetje offtopic ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 19:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen