Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welke kleding

 
Profiel   

Als instructeur in opleiding vraag ik me af. Welke kleding gebruiken jullie met lesgeven als bijv. De hele dag regent en de meeste klanten alleen een buitenbak hebben? Dragen jullie een hond/pet heb zelf hekel aan t gevoel van nat geregend haar... verzopen kat

Zorgen jullie ervoor dat je extra kleding heb? En wat is een fijne (lange) jas om les te geven ? In zelf heb een zandloper/peer vorming lichaam. Bovenmaat is maat s/m en broeken zijn 38. Maar heb best stevige heupen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 19:12 



 
Profiel   

Ik gaf altijd les op de boekenclub ook buiten.. wij hadden een goede warme ( losse binnenjas wat ook bodywarmerkon worden) En een waterdichte fijne buiten jas wel altijd pet op ivm de lichtmasten en idd warmte verlies van hoofd verder vaak gewone broek soms in combinatie met regenbroek voor regen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 19:28 



 
Profiel   

En idd setje droge bovenkleding in de auto

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 19:29 



 
Profiel   

plutolover schreef
Als instructeur in opleiding vraag ik me af. Welke kleding gebruiken jullie met lesgeven als bijv. De hele dag regent en de meeste klanten alleen een buitenbak hebben? Dragen jullie een hond/pet heb zelf hekel aan t gevoel van nat geregend haar... verzopen kat


Best zwaar denk ik, tijdens het lesgeven een hond dragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 19:38 



 
Profiel   

Haha bedoelde hoed.. auto-correct maakt er hond van

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 20:13 



 
Profiel   

Voor een jas zou ik een waxjas aanraden. Goed water- en winddicht. Ik geef zelf dan niet les, maar als buitenwerker ben ik heel blij met zo'n jas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 20:28 



 

Ik geef geen les, maar help regelmatig een vriendin met rijden en help wat met ponylessen. Met de dagen zoals vandaag heb ik gwn m'n rijbroek aan en 2 paar sokken, wandschoenen (die zijn lekker warm in de winter en koel in de zomer) en heb nu een bomber jack aan (zo'n dikke "gabber" jas) en een sjaal om. Heb het eigenlijk nooit koud. Met regen kom ik niet buiten hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 20:32 



 
Profiel   

Als het echt schijtweer is: lange jas, Ariat outdoorlaarzen en een hoed of paraplu. Draag een bril en vindt het super vervelend als die nat wordt (geeft een beetje lastig les, hahaha), dus daarom de hoed of paraplu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 17:50 



 
Profiel   

Ik zelf draag ook een bril

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 17:56 



 
Profiel   

Lekker mijn gevoerde dunlop rubberen laarzen. Rijlaarzen altijd in de auto als ik paard even moet of mag overnemen als dit gewenst is. Lichte water afstotende ruime jas met daaronder laagjes. Reserve jas in de auto.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 18:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen