Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe lang blijft een Orun instructeursdiploma geldig?

 
Profiel   

Beste Bokkers,

lang geleden heb ik mijn Orun 1 diploma gehaald, dat was ergens half 1993/1994. Mijn vraag is hoelang blijft mijn diploma geldig of is het nog geldig ?
Ik hoor jullie wel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 18:39 



 
Profiel   

Op de site van de knhs kun je inloggen en zien wat de status is van je licentie. Maar als je in die tussentijd niet hebt bijgeschoold ga ik er een beetje van uit dat het verlopen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 18:53 



 
Profiel   

Je licentie is verlopen waardoor je niet meer wordt genoemd op de site van de KNHS. Echter is je diploma gewoon geldig. Die heb je behaald en daarmee ben je gewoon gediplomeerd instructeur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 10:32 



 
Profiel   

Net zoals mijn voorganger zegt, licentie is verlopen dat je op de site vernoemd wordt.
Maar je diploma blijft gewoon geldig.

Vind zelf licentie punten erg onbelangrijk, zolang jezelf Maar wel blijft scholen door middel van workshops, trainingen, zelf les volgen etc.
Merk namelijk zelf dat er onbewust toch informatie naar de achtergrond verdwijnt bij het niet bijhouden en daarbij de inzichten betreft trainen en rijden van een paard zit op dit moment zo ontzettend in de lift. Dat het gewoon beter is om jezelf te blijven trainen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 12:27 



 
Profiel   

Ik heb ook mijn orun maar toen met dat nieuwe gebeuren moest ik geloof ik betalen voor de nieuwe licentie en daar had ik geen zin in. Ik sta nu niet geregistreerd maar geef nu ook geen les

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 13:38 



 
Profiel   

myk_en_shant schreef
Net zoals mijn voorganger zegt, licentie is verlopen dat je op de site vernoemd wordt.
Maar je diploma blijft gewoon geldig.

Vind zelf licentie punten erg onbelangrijk, zolang jezelf Maar wel blijft scholen door middel van workshops, trainingen, zelf les volgen etc.
Merk namelijk zelf dat er onbewust toch informatie naar de achtergrond verdwijnt bij het niet bijhouden en daarbij de inzichten betreft trainen en rijden van een paard zit op dit moment zo ontzettend in de lift. Dat het gewoon beter is om jezelf te blijven trainen.


Precies dit ja: ik heb geen licentie, maar wel mijn diploma en school me jaarlijks op flink wat vlakken bij. Dat kan ik middels certificaten en diploma's ook laten zien aan klanten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 13:40 



 
Profiel   

caro29 schreef
Ik heb ook mijn orun maar toen met dat nieuwe gebeuren moest ik geloof ik betalen voor de nieuwe licentie en daar had ik geen zin in. Ik sta nu niet geregistreerd maar geef nu ook geen les



Wat kost dat dan om daarvoor te moeten betalen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 15:32 



 
Profiel   

Dat weet ik niet meer. Kreeg toen een mail dat ik moest betalen als ik bij de Knhs geregistreerd wilde worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 15:42 



 
Profiel   

jansje73 schreef
Wat kost dat dan om daarvoor te moeten betalen?


20 euro voor twee jaar. https://www.knhs.nl/instructeurs/licent ... jscholing/

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 15:48 



 
Profiel   

Imre schreef
jansje73 schreef
Wat kost dat dan om daarvoor te moeten betalen?


20 euro voor twee jaar. https://www.knhs.nl/instructeurs/licent ... jscholing/


Dank je wel ! Vind dat nog wel mee vallen met de kosten. Ik zal eens contact opnemen met de KHNS.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 12:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen