Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 6 [ 149 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

KNHS opleiding Aspirant Instructeur - 2020

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik ga zelf februari starten met de aspirant instructeur allround in Nieuwegein en vroeg mij af of er mede-bokkers zijn die ook gaan starten in de verschillende regio's? Misschien leuk om hier ervaringen en tips uit te wisselen :) Zeker gezien het het 2e jaar is van het nieuwe opleidingsformat kan het misschien van toegevoegde waarde zijn.

Ik hoop van jullie te horen!

Groetjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:28 



 
Profiel   

Hier hi3 behaald voor het nieuwe format. Klopt het dat je nu niet meer direct kan instromen op de basissport en je dus eerst aspirant moet volgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:30 



 
Profiel   

Voor zover ik weet, is de nieuwe structuur nu inderdaad eerst aspirant dan basis. Er is wel een verkorte aspirant versie: https://www.knhs.nl/instructeurs/opleid ... -allround/

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:37 



 
Profiel   

Ik ga beginnen in Uden! :) over 2 weken is de kennismaking in Ermelo, is dat voor iedereen dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 19:46 



 
Profiel   

Wat leuk xmarliez! 5 feb in Ermelo heb ik staan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 19:51 



 
Profiel   

Ik ook! Is dan denk ik voor iedereen die nu begint, leuk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 19:53 



 
Profiel   

Ja ik start ook. Vanavond de eerste bijeenkomst heuuulemaal in Ermelo -O-
Ik moet daarvoor 2 uur en een kwartier rijden. Daarna in Nieuwegein. Dat is 1,45 uur. Dat is dus beter te doen. Ik hoop dat ik het goed volhoud *\o/*
Ben benieuwd of er nog meer bokkers zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-20 13:55 



 
Profiel   

Leuk jenli88! De maandag of woensdag in Nieuwegein? :)

Ben ook heel benieuwd vanavond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-20 14:06 



 
Profiel   

Ik zit in de woensdag groep. En jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-20 10:13 



 
Profiel   

Het was volle bak woensdag! Echt veel mensen die met de opleiding gaan starten zeg :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-20 09:29 



 
Profiel   

@jenli88, ook in de woensdaggroep

@xmarliez, heel veel idd! Meer dan 100 volgens mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-20 11:17 



 
Profiel   

Wat leuk jdvl27!
We hebben al best veel door te lezen voor komende woensdag. Ik denk dat ik het wel iets onderschat heb wat je allemaal moet leren qua theorie.
Maargoed misschien valt het allemaal wel mee als je de opdrachten goed bij houd.
Ik ben nu vooral heel benieuwd wat voor paard ik onder mn kont krijg. *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-20 15:10 



 
Profiel   

Ik kom even binnenvallen Weet iemand van jullie in welk tijdsbestek je herkansen mag voor de basis ORUN?
Aspirant is in juni behaald en in januari examen gehad voor basis. Helaas doordat dochter ziek was niet gehaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 14:29 



 
Profiel   

jenli88 schreef
Wat leuk jdvl27!
We hebben al best veel door te lezen voor komende woensdag. Ik denk dat ik het wel iets onderschat heb wat je allemaal moet leren qua theorie.
Maargoed misschien valt het allemaal wel mee als je de opdrachten goed bij houd.
Ik ben nu vooral heel benieuwd wat voor paard ik onder mn kont krijg. *D


Ja is het veel theorie? Ik start volgende week met de zelf studie variant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 14:40 



 
Profiel   

@jenli88, ben ook heel benieuwd naar jullie huurpaarden inderdaad :)

@Bonnelover, durf ik niet te zeggen.. Heb me nog niet zo verdiept in Basis. Denk wel dat de herkansinen in Ermelo zijn.

@Gwenvd, het valt mee, zijn een aantal readers. Als je al lang met paarden bezig bent, is het te doen. Sommige dingen moet je gewoon even leren zoals modellen, didactiek etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 15:15 



 
Profiel   

JDVL27 schreef
@jenli88, ben ook heel benieuwd naar jullie huurpaarden inderdaad :)

@Bonnelover, durf ik niet te zeggen.. Heb me nog niet zo verdiept in Basis. Denk wel dat de herkansinen in Ermelo zijn.

@Gwenvd, het valt mee, zijn een aantal readers. Als je al lang met paarden bezig bent, is het te doen. Sommige dingen moet je gewoon even leren zoals modellen, didactiek etc


Ah oke, het scheelt dat het leuke stof is om te leren en veel inderdaad ook al bekend is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 16:38 



 
Profiel   

* schop *

Zijn er nu nog mensen bezig met theorie studeren aangezien de KNHS de opleiding weer opgepakt heeft na de corona?
Misschien kunnen we nog tips uitwisselen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-20 17:23 



 
Profiel   

Ik help je schopje even. Ik ben druk aan het leren, ik begreep dat over didactiek open vragen komen, dit moeten we dus wel even goed stampen.

Wat vind je van de rest van de stof? ik ben erg benieuwd naar het examen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-20 10:15 



 
Profiel   

Goed om te weten van die open vragen :) begreep ook dat je bepaalde definities goed moet kennen van impuls etc omdat ze dan binnen de antwoorden 1 woord veranderen bijvoorbeeld. Dus goed om die goed te leren denk ik. En je krijgt een vraag over die voertabel, paard van x kilo bij mate arbeid krijg hoeveel brok Wij hebben voeding & gezondheid de 17e en week later rijtechniek

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-20 11:55 



 
Profiel   

Oh bedankt! Inderdaad goed om te weten

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-20 20:06 



 
Profiel   

Gwenvd schreef
Ik help je schopje even. Ik ben druk aan het leren, ik begreep dat over didactiek open vragen komen, dit moeten we dus wel even goed stampen.

Wat vind je van de rest van de stof? ik ben erg benieuwd naar het examen

Het is best nog wel veel maar de online video’s zijn wel echt nuttig en leerzaam!
Ik ga 16 juni mijn theorie doen, dat was een van de weinige dagen dat het smiddags kon

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-20 20:25 



 
Profiel   

Ja klopt, ik ga ook smiddags maar dan de 17e.

Heb je de video’s genomen? Ik twijfelde maar had het idee het ook wel zonder te kunnen. Maar nu twijfel ik ook weer haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 08:26 



 
Profiel   

Geeft ze eigenlijk aan of het meerkeuze of open vragen zijn? Geloof dat voeding en gezondheid sowieso meerkeuze zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 09:14 



 
Profiel   

Gwenvd schreef
Ja klopt, ik ga ook smiddags maar dan de 17e.

Heb je de video’s genomen? Ik twijfelde maar had het idee het ook wel zonder te kunnen. Maar nu twijfel ik ook weer haha

Ja ik heb het wel gedaan. Zijn wel video’s van 3 kwartier per keer maar ik vind het wel fijn dat iemand het een keer verteld. En er wordt okk duidelijk gezegd wat belangrijk is om te leren

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 19:16 



 
Profiel   

Gwenvd schreef
Geeft ze eigenlijk aan of het meerkeuze of open vragen zijn? Geloof dat voeding en gezondheid sowieso meerkeuze zijn.

Volgens mij is alleen het deel didactiek open vragen. Maar dat zou ik nog even moeten opzoeken
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 19:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 6 [ 149 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen