Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 49 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke instructiesets zijn kwalitatief goed? Ervaringen gezoc

 
Profiel   

Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe instructieset, ik heb namelijk 2 sets die al heel wat jaren oud zijn maar nooit goed gefunctioneerd hebben en dus weinig gebruikt zijn. Om herhaling te voorkomen ben ik opzoek naar ervaringen van jullie om zo tot een goede keuze te komen. Ik hoef niet de meest uitgebreide functies, maar een goedverstaanbare zet die zowel indoor als outdoor te gebruiken is zonder al te veel ruis/gekraak.

Ik kom merken tegen als Whis, Equiteacher, ceecoach.

Wie kan mij helpen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 11:41 



 
Profiel   

Ik ben (als slechthorende) enorme fan van Whis! Echt een aanrader! Gebruik de set zowel met paardrijden als met wielrennen en dat bevalt uitstekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 11:43 



 
Profiel   

Ik ben als instructeur erg blij met de uitvinding van deze setjes. Ik heb lang gedubt welke aan te schaffen. Ik geef les in dressuur, springen en eventing en doe ook aan wedstrijdbegeleiding. Bij die laatste twee is het belangrijk dat je een groot bereik hebt. Daarom kwam ik toen uit bij Whis en Equiteachter waarbij Equiteachte het grootste bereik had 400m en als voordeel dat het op frequentie werkt en daardoor minder gevoelig is voor ruis met een andere instructieset.

Ik heb er een zonder terugpraat functie en dat mis ik soms wel met de dressuur/springlessen. Maar ik heb wel 3 ontvangers zodat ik groepsles kan geven. Ik heb de set al ruim 3 jaar in gebruik, er zit goede garantie op en heb in de tussentijd wel wat dingetjes gehad maar met hulp van ruitersportzaak altijd een functionerende set.

Ik gebruik het heel veel dus deze heeft zichzelf inmiddels terugverdiend. Zit nu wel te denken om er een extra aan te schaffen waar wel terugpraatfunctie op zit voor mijn eigen lessen en privé lessen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 11:56 



 
Profiel   

Ik heb een whis met terug praat functie, ik kan niet meer zonder, super ding. Zou van mij alleen iets robuuster kunnen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 12:00 



 
Profiel   

Hier ook de WHIS competition (met terugpraatfunctie).
Hij bevalt mij enorm goed, al kan ik wel de opmerking onderschrijven dat het wel wat robuuster zou mogen zijn.

Ik gebruik hem zowel om les te geven als voor mijn eigen lessen. Vooral de terugpraatfunctie is echt ideaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 12:04 



 
Profiel   

Ik ben ook super blij met mijn Whis. Zeker een aanrader. Ik heb 'm zonder terugpraat functie. Werkt voor mij heel prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 21:30 



 
Profiel   

Op Ali expres zoeken onder tourguide en dan niet stoppen met zoeken tot je denkt dat je een whis ziet. Scheelt zooooo veel geld en de kastjes zijn echt hetzelfde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-20 22:46 



 
Profiel   

Ik heb al een jaar of 8 een Whis set en echt nog nooit problemen mee gehad, heel fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-20 15:20 



 
Profiel   

Ik heb de ceecoach en heb ook hierop meerdere sets, ook met terugpraat functie, heb m meer dan 3 jaar nu en eigenlijk geen klachten, 1 x een losse oplaadingang gehad, snel gerepareerd zonder gedoe . Tevreden dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-20 15:23 



 
Profiel   

Ik schop dit topic even omhoog.

Zie dat er meerdere mensen goede ervaringen hebben met de Whis (competition).
Ik heb mijn Whis competition tijdens black friday gekocht, hij heeft alleen een ontzettend vervelende ruis. Heb de webshop uiteraard al een mail gestuurd maar vroeg mij af of er meerdere mensen dit probleem hebben (gehad)? Heb hem zondag tijdens mijn les na een paar minuten uit gezet omdat ik door de ruis mn instructrice bijna niet hoorde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 07:49 



 
Profiel   

Lisa__Beau schreef
Ik schop dit topic even omhoog.

Zie dat er meerdere mensen goede ervaringen hebben met de Whis (competition).
Ik heb mijn Whis competition tijdens black friday gekocht, hij heeft alleen een ontzettend vervelende ruis. Heb de webshop uiteraard al een mail gestuurd maar vroeg mij af of er meerdere mensen dit probleem hebben (gehad)? Heb hem zondag tijdens mijn les na een paar minuten uit gezet omdat ik door de ruis mn instructrice bijna niet hoorde.


Ik werk er al 3 jaar mee en herken het niet. Alleen heel soms als er een headset niet goed in zit. Heb je die al eens geprobeerd te wisselen?

Pas wel op voor de zwarte headsets, die rollen steeds uit elkaar en dan ben ik ballonnetje en het stukje erachter kwijt. Nieuwe gehad, die doen hetzelfde, nu maar weer terug naar zilver

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 08:04 



 
Profiel   

Ik heb twee Whis instructiesetjes (gehad) en die ruis is niet herkenbaar voor mij. Overigens allebei zwart..prima dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 09:10 



 
Profiel   

Wij gebruiken de Ceecoach al een aantal jaren!

Super tevreden! Veel bereik en geen ruis oid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 09:33 



 
Profiel   

Caira schreef
Lisa__Beau schreef
Ik schop dit topic even omhoog.

Zie dat er meerdere mensen goede ervaringen hebben met de Whis (competition).
Ik heb mijn Whis competition tijdens black friday gekocht, hij heeft alleen een ontzettend vervelende ruis. Heb de webshop uiteraard al een mail gestuurd maar vroeg mij af of er meerdere mensen dit probleem hebben (gehad)? Heb hem zondag tijdens mijn les na een paar minuten uit gezet omdat ik door de ruis mn instructrice bijna niet hoorde.


Ik werk er al 3 jaar mee en herken het niet. Alleen heel soms als er een headset niet goed in zit. Heb je die al eens geprobeerd te wisselen?

Pas wel op voor de zwarte headsets, die rollen steeds uit elkaar en dan ben ik ballonnetje en het stukje erachter kwijt. Nieuwe gehad, die doen hetzelfde, nu maar weer terug naar zilver


Heb er 4 headsets bij en het blijft bij alle 4 :( hopelijk mag ik hem omruilen voor een andere...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 11:07 



 
Profiel   

Ik heb ook de whis competition, bevalt erg goed! Fijn systeem. Al moet ik wel zeggen dat 1 oortje met microfoon zo ineens stuk was, na een aantal keer gebruiken.. Niks geks mee gebeurd. Helaas geen garantie omdat ik hem niet zo ontzettend vaak gebruikte waardoor de garantie al voorbij was natuurlijk. Maargoed een nieuwe kost ook niet de wereld natuurlijk.

Idd die zwarte ben ik ook geregeld het bolletje van kwijt, die grijze was wat dat betreft beter, maar die is dus helaas stuk.

Lisa beau, staat ie wel op dezelfde frequentie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 11:09 



 
Profiel   

magic_lover schreef
Ik heb ook de whis competition, bevalt erg goed! Fijn systeem. Al moet ik wel zeggen dat 1 oortje met microfoon zo ineens stuk was, na een aantal keer gebruiken.. Niks geks mee gebeurd. Helaas geen garantie omdat ik hem niet zo ontzettend vaak gebruikte waardoor de garantie al voorbij was natuurlijk. Maargoed een nieuwe kost ook niet de wereld natuurlijk.

Idd die zwarte ben ik ook geregeld het bolletje van kwijt, die grijze was wat dat betreft beter, maar die is dus helaas stuk.

Lisa beau, staat ie wel op dezelfde frequentie?



Geen idee. Zo staat hij aan.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 12:51 



 
Profiel   

_lotteeee schreef
Wij gebruiken de Ceecoach al een aantal jaren!

Super tevreden! Veel bereik en geen ruis oid!

Ik ook! Terug praat functie is top en ideaal dat iedereen zn eigen oortjes kan gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 13:20 



 
Profiel   

Ik schop hem even omhoog :o

Recentere ervaringen?
Ik twijfel nog heel erg, ik wil wel met terugpraat functie, dus whis original valt af.

Whis competition heeft 300m bereik, Ceecoach 500m

Ik geef privélessen, hoofdzakelijk buiten dus ik zoek iets degelijks, betrouwbaars en gebruiksvriendelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 16:54 



 
Profiel   

Lisa__Beau schreef
magic_lover schreef
Lisa beau, staat ie wel op dezelfde frequentie?

Geen idee. Zo staat hij aan.
[ [url=m/WSrwtz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beetje late reactie, al eens een ander kanaal geprobeerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 17:10 



 
Profiel   

Odetje92 schreef
Ik schop hem even omhoog :o

Recentere ervaringen?
Ik twijfel nog heel erg, ik wil wel met terugpraat functie, dus whis original valt af.

Whis competition heeft 300m bereik, Ceecoach 500m

Ik geef privélessen, hoofdzakelijk buiten dus ik zoek iets degelijks, betrouwbaars en gebruiksvriendelijk

Ik ben heel blij met mn ceecoach. Gaat lang mee, handig ding!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 17:19 



 
Profiel   

Andere vraag maar zelfde lijn; waarom hebben jullie hiervoor gekozen ipv bellen (al dan niet met goede wind vrije oortjes?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 17:36 



 
Profiel   

Ik heb mijn whis competition nu voor het derde jaar. Hij wordt nu iets slechter en de batterij is iets sneller leeg. Maar ik gebruik ze minstens 20 uur in de week en ze laten me nooit in de steek. Ik vind het nog steeds super handig. Buiten bereik is me nog nooit gelukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 18:49 



 
Profiel   

Ik heb mijn ceecoach ingeleverd. Was wel 1 van de eerste maar na update bleef ie gauw storen. Heb nu Equiteacher (kon de cc daar inruilen).

Als ik opnieuw zou beginnen zou ik zeker voor Whis gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 19:04 



 
Profiel   

Ik heb een whis met terug praat functie, inmiddels al weer 2 jaar. Ik kan niet meer zonder, super ding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 19:12 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Odetje92 schreef
Ik schop hem even omhoog :o

Recentere ervaringen?
Ik twijfel nog heel erg, ik wil wel met terugpraat functie, dus whis original valt af.

Whis competition heeft 300m bereik, Ceecoach 500m

Ik geef privélessen, hoofdzakelijk buiten dus ik zoek iets degelijks, betrouwbaars en gebruiksvriendelijk

Ik ben heel blij met mn ceecoach. Gaat lang mee, handig ding!


Hoelang gaat een volle batterij mee? Dat kan ik van Ceecoach niet terugvinden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 12:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 49 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen