Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 49 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Welke instructiesets zijn kwalitatief goed? Ervaringen gezoc

 
Profiel   

Dit topic ligt al even stil maar misschien dat iemand mij hier mee kan helpen..

Weet iemand of de Whis competition set uit te breiden is? Ik kan namelijk een set overnemen maar deze bestaat uit 2 ontvangers. Nu zou ik graag minimaal 3 willen (dus 2 personen les geven) en als het even kan het liefst nog meer.

Weet daarom misschien ook niemand mits deze uit te breiden is, hoeveel je dan maximaal zou kunnen uitbreiden?

Op internet kan ik hier niks over vinden -O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-22 17:15 



 
Profiel   

Ik heb er ook naar gekeken maar ik las dat hij niet uit te breiden is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 17:42 



 
Profiel   

Bedankt voor je antwoord, dan ga ik toch verder kijken naar een andere :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-22 22:20 



 
Profiel   

[ img ]
Whis kan wél uitgebreid worden, ceecoach ook, hoe het met de whis werkt weet ik niet maar de ceecoach heb ik moeten koppelen via de laptop, ik had al een set en heb er een paar bij gekocht. zo update ik ze ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 10:18 



 
Profiel   

Ik heb 2 whis sets, ik zal eens kijken of het lukt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 10:22 



 
Profiel   

Ik lees dat je de whis original moet hebben [ img ]
Bij de ceecoach maakt het type niet uit, die kan je allemaal koppelen, ik heb de eerste editie en de nieuwste kunnen koppelen via hun programma online

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 10:26 



 
Profiel   

knollentuin schreef
Ik lees dat je de whis original moet hebben [ [url=m/yEyA5x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij de ceecoach maakt het type niet uit, die kan je allemaal koppelen, ik heb de eerste editie en de nieuwste kunnen koppelen via hun programma online


De originele heeft geen terugpraat functie.
De whis competition heeft geen uitbreidingsmogelijkheden.

Voor mij vallen ze daarom beide af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 18:00 



 
Profiel   

zefiros schreef
knollentuin schreef
Ik lees dat je de whis original moet hebben [ [url=m/yEyA5x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij de ceecoach maakt het type niet uit, die kan je allemaal koppelen, ik heb de eerste editie en de nieuwste kunnen koppelen via hun programma online


De originele heeft geen terugpraat functie.
De whis competition heeft geen uitbreidingsmogelijkheden.

Voor mij vallen ze daarom beide af.


Ahhh, nouja dan ceecoach ,die heb ik ook , bevalt meer dan prima

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 18:15 



 
Profiel   

zefiros schreef
knollentuin schreef
Ik lees dat je de whis original moet hebben [ [url=m/yEyA5x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij de ceecoach maakt het type niet uit, die kan je allemaal koppelen, ik heb de eerste editie en de nieuwste kunnen koppelen via hun programma online


De originele heeft geen terugpraat functie.
De whis competition heeft geen uitbreidingsmogelijkheden.

Voor mij vallen ze daarom beide af.


Bedankt voor de reacties!
In de reden hierboven vallen ze voor mij helaas ook af.
Ik ga eens verder kijken naar een ceecoach :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 20:32 



 
Profiel   

Equiteacher werkt perfect , zonder terugpraat functie, geweldig bij eigenwijze lesklanten ,ja maar dat doe ik al, nee hoor , want dan zou ik t niet zeggen tegen je, dus heerlijk rustig nou, zonder terugpraat functie, en...ze gaan beter rijden en beter communiceren met hun paarď

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 20:50 



 
Profiel   

Sjorsie12 schreef
Equiteacher werkt perfect , zonder terugpraat functie, geweldig bij eigenwijze lesklanten ,ja maar dat doe ik al, nee hoor , want dan zou ik t niet zeggen tegen je, dus heerlijk rustig nou, zonder terugpraat functie, en...ze gaan beter rijden en beter communiceren met hun paarď


Zo werkt t voor mij niet, ik wil horen wat de ruiter voelt waar hij tegenaan loopt en ik wil communiceren met m'n lesklant, of hij merkt dat wat we doen verandering brengt. klanten die willen leren zeggen geen ja maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 20:55 



 
Profiel   

Wij hebben op de club een set van AliExpress, een zender en 6 ontvangers. Er zijn meerdere die dit type aanbieden in NL onder hun eigen naam, de whis lijkt hier ook heel erg op.
Als je daar namelijk genoeg besteld kan dit met eigen logo. Oa Equiteacher het is exact hetzelfde

Ik heb zelf ook een setje en mijn instructrice ook, ik kan met mijn kastje haar zendertje ontvangen.

De fabrikant is Richitek of RichAge. De kosten zijn ong €70 voor een setje met 1 ontvanger en zender, maar als je meerdere ontvangers wil is dat ook mogelijk, even contact opnemen met de verkoper, ik had het met een week in huis.
Ik heb er alleen een andere microfoon op gezet, maar die kosten ook niets, iets van €5.

Volgens mij kunnen ze ook met terug praat functie krijgen, maar ik gil altijd gelijk terug en dat werkt ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 20:58 



 
Profiel   

Even een schopje.
Vroegah had ik een instructeur die een instructieset had, maar toen had de lesser geen oortje maar de instructeur een bakje rond zijn buik. Eerder micro - luidspreker zeg maar.

Weet iemand of dit nog bestaat of whis/ equiteacher/ ... een alternatief aanbieden?

Ik geef zowel prive als groepslessen. Voor privé is een oortje prima, maar groepslessen (tot 8 ruiters) wordt een grote investering dan als ieder een ontvanger moet hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-22 12:29 



 
Profiel   

Hm, ik kan mijn ceecoach koppelen aan een jbl box dan heb ik meer bereik, ik gebruik dat wel bij clinics dat werkt best ok. Is dat wat je bedoeld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-22 16:11 



 
Profiel   

Zoiets kan ook! Hoe doe je dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-22 19:09 



 
Profiel   

Optiwolk schreef
Zoiets kan ook! Hoe doe je dat?



Ik had een kabeltje dat ik tussen en kastje en de speaker verbond.
Werkt prima. Maar meer zodat het publiek mee kan luisteren tijdens clinics.


Overigens, voor de vereniging heb ik een zendertje met 7 ontvangers gekocht in China, zelfde systeem als wish, voor ongeveer €275.
Dus dat is ook een optie, we gebruiken het nu ruim een jaar en alles doet het nog perfect.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-22 20:07 



 
Profiel   

Optiwolk schreef
Even een schopje.
Vroegah had ik een instructeur die een instructieset had, maar toen had de lesser geen oortje maar de instructeur een bakje rond zijn buik. Eerder micro - luidspreker zeg maar.

Weet iemand of dit nog bestaat of whis/ equiteacher/ ... een alternatief aanbieden?

Ik geef zowel prive als groepslessen. Voor privé is een oortje prima, maar groepslessen (tot 8 ruiters) wordt een grote investering dan als ieder een ontvanger moet hebben.


Ik heb zo één. Super handig. En ik heb hem met oplaadbare batterijen. Ook groot bereik.

Monacor is de mijne van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-22 20:50 



 
Profiel   

Ik heb sinds kort de equicoach met terugpraat functie. Met springen gebruik ik niet de terugpraat functie en geef ik instructrice kastje met microfoon (anders hoort ze mij zo hijgen haha) en dan kan ik tussendoor tijdens stappen overleggen. En met dressuur of als ik met bijrijder rijd doe ik met de terugpraat functie zodat we kunnen overleggen en kan ik horen wat mijn bijrijder doet en hoe paard erop reageert. Ik heb hem nu 5x gebruikt en ben so far erg tevreden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-22 21:11 



 
Profiel   

Optiwolk schreef
Zoiets kan ook! Hoe doe je dat?


Ipv het oortje koppel je een box aan het kastje, ik kan op de vereniging ook de set aan de geluidsinstallatie koppelen, het is een snoertje met aan beide kanten zo een audio pin

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-22 23:35 



 
Profiel   

Heeft er nog iemand linkjes van Ali voor de setjes? Ik zoek me scheel maar krijg het niet gevonden.
Ik zoek het liefst 3 apparaatjes, waarvan er 2 met elkaar kunnen communiceren. Als de derde alleen kan luisteren is dat prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-22 23:55 



 
Profiel   

[ img ]

Ik heb geen link, maar volgens mij zoek je hier naar Seventeen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-22 10:20 



 
Profiel   

ingvdh schreef
[ [url=m/q6cMO5.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb geen link, maar volgens mij zoek je hier naar Seventeen


Maar kan je hier meer sets op aansluiten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-22 15:22 



 
Profiel   

Hier zit een terug praat functie op, maar of dat ook met meerdere mensen die terug willen praten werkt weet ik niet.
Maar ik heb hier regelmatig wat besteld en als je wat vraagt krijg je snel antwoord van ze.

We hebben dus een set zonder terug praat functie en die werkt uitstekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-22 18:18 



 
Profiel   

Al een wat ouder topic, maar ik vroeg me af of bij de headset whis original duo niet teruggepraat kan worden? Ik dacht van wel, maar lijk hier te lezen van niet. Voor terugpraten moet ik dan de competition set hebben? Ik ben geen instructeur, wil deze wel voor privéles met mijn instructeur gebruiken. Dank alvast!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 14:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 49 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen