Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vraagje over Instructieset.

 
Profiel   

Hallo,

Ik geef nu al een tijdje les met een hele fijne instructieset. Nu wil ik voor de hygiëne altijd die bescherm foampjes erom heen zodat ik die kan uitwassen/weggooien. Nu heb ik er 10 voor €10,00 elke keer. Ik heb goedkopere gehad maar die paste er toen niet goed omheen. Ik heb al van alles geprobeerd. Elke Lesklant een eigen paar geven, maar die raken ze vaak kwijt. Zelf een zakje nieuwe meenemen en elke keer geven. Maar dat wordt op den duur een duur grapje. Ik geef gemiddeld 4 uur les per dag.
Weet iemand een goede oplossing of goede foampjes voor om de oortjes? Goede uitwasbare die de wasmachine telkens overleven zijn ook goed.

Graag hoor ik tips of ideeën!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-20 16:47 



 
Profiel   

Bij ons heeft iedereen z’n eigen oortje. Meeste van Whis.
Heb er weleens iemand een kado gegeven en was toen iets van €10,- kwijt. Dat zijn ook de kosten niet.
Ik zou het voorstellen aan je klanten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-20 16:50 



 
Profiel   

Eigen oortjes idd, van de officiële tot de alie oortjes, voor iedere portemonnee wat te koop.

Van te voren waarschuwen en jouw probleem is opgelost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-20 17:02 



 
Profiel   

Ik heb een set met terug praat functie. en dat is aan 1 geheel zeg maar. Dus de oortjes, dat stuk wat achter je oren gaan en de microfoon. Dat terug praten wordt wel gewaardeerd door de klant dus die wil ik er graag inhouden. Dan zouden ze echt hun eigen set moeten aanschaffen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-20 17:27 



 
Profiel   

Ik zou aangeven dat bij de lesprijs 1x per jaar een setje dopjes zit en dat bij kwijtraken de kosten voor de klant zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-20 17:31 



 
Profiel   

In principe zouden daar gewoon oortjes met microfoonfunctie voor moeten volstaan toch?

Ik snap juist niet dat mensen gedeelde oortjes hebben. Heb altijd eigen oortjes gehad, nooit over nagedacht ook dat de instructeur oortjes meenam. Dat vind ik echt wel vies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-20 17:32 



 
Profiel   

Utixo schreef
In principe zouden daar gewoon oortjes met microfoonfunctie voor moeten volstaan toch?

Ik snap juist niet dat mensen gedeelde oortjes hebben. Heb altijd eigen oortjes gehad, nooit over nagedacht ook dat de instructeur oortjes meenam. Dat vind ik echt wel vies.


Ik heb dus altijd nieuwe dus dat is niet vies, maar wel prijzig op den duur.
Gewone oortjes met microfoon ruisen heel erg buiten overigens.
Ik zal indd eens aan de klant vragen wat ze willen.
Voor €8 hebben ze een eigen complete set.
Zonder is lastig, aangezien ik veel op rijverenigingen lesgeef met meerdere instructeurs. dan roept alles door elkaar heen. Ik heb via pb ook al een aantal goede tips gekregen! Dank voor de reacties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-20 17:59 



 
Profiel   

Als een eigen setje 8 euro kost dan wist ik het wel als ik jou was, of je koopt als klant een eigen setje of je betaald €1 extra per les voor het hoesje. Het zijn geen onoverkomelijke bedragen.

Ik heb destijds mijn eigen instructieset gekocht omdat mijn instructie die niet had en ik de halve les miste of riep “ik versta het niet!”.
Dat setje was wat duurder, maar heb ik er graag voor over gehad. Het lest zoveel fijner.

Gewoon even voorleggen bij jouw leerlingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-20 22:20 



 
Profiel   

Ja dat is een goed idee! Ik vind het ook ontzettend fijn werken, vooral als het druk is in de bak.

Een paar reserve sets kan nooit kwaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 13:26 



 
Profiel   

Persoonlijk zou ik het liefst mijn eigen oortjes gebruiken. Mijn oren accepteren niet alle soorten oortjes en dat geeft heel erg veel pijn. Dus ik zou met liefde zelf een setje oortjes kopen, als jij het kastje maar levert. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 13:53 



 
Profiel   

Dus de goede oortjes kosten 8,-? Dan zelf een paar op voorraad hebben, en bij de klanten aangeven dat ze een setje moeten aanschaffen bij jou voor les. Eenmalig 8,- is echt de wereld niet, ik kan me niet voorstellen dat mensen hier moeilijk om gaan doen.

Ik zou ze dan wel zelf aanschaffen en doorverkopen, om te voorkomen dat mensen toch ergens een goedkopere optie gaan zoeken en dus met ruisoortjes aankomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 15:03 



 
Profiel   

Ja voor €8,- heb je de origele set met oortjes en microfoon/headset. Ik heb er nu 10 besteld, en dan kunnen klanten indd kiezen. Kan me voorstellen dat de jeugd dat misschien niet wil doen (onder de 10) maar daar kan ik wel een uitzondering voor maken of zonder microfoon. In een binnenbak hoeven ze ook niet perfect te zijn maar buiten wel ivm de wind en geluid.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 15:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen