Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

ORUN behalen, hoe/wat/waar??

 
Profiel   

Hooihooi!

Ik heb laatst voor een (nietpaarden-)bedrijf een hele leuke paardrijclinic gegeven samen met mijn begeleidster. We hebben van haar leidinggevende gehoord dat dit zeker voor herhaling vatbaar is. Omdat we ook lesgeven tijdens deze clinic hebben we gevraagd of het mogelijk is een deal te maken voor onze ORUN instructeursdiploma.

Ik heb zelf veel ervaring met lesgeven (tijd zonder papiertje gewerkt) en mijn begeleidster heeft 20 jaar ervaring in de paardenwereld. Het is niet zo dat we dit 'zomaar' even doen voor de leuk, we weten alleen allebei niet veel over het instructeursdiploma. We willen er wel echt voor gaan. :)

We kregen als antwoord dat we eerst moeten uitzoeken hoe we het kunnen halen. We zijn nu aan het zoeken naar informatie, maar een topic openen op Bokt is ook altijd handig. We willen graag met een goed/compleet verhaal komen + zelf ook weten waar we aan beginnen.

Dus;

Weet iemand hoe de route naar het instructeursdiploma precies gaat? Oftewel hoe/wat/waar? Misschien heeft iemand niet voor de hand liggende linkjes met veel informatie?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-20 11:18 



 
Profiel   

Op de website van de KNHS en dan opleidingen.
https://www.knhs.nl/instructeurs/

Google is your best friend he?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-20 11:32 



 
Profiel   

https://www.knhs.nl/instructeurs/opleid ... ur-orun-2/

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-20 11:40 



 
Profiel   

Zoals ik al zei ben ik inderdaad al aan het zoeken naar informatie op internet en vraag ik naar niet voor de hand liggende linkjes. Uiteraard heb ik al bij het knhs gekeken. :j

Ik wil graag met het hele verhaal aankomen dus misschien was er iemand met aanvullende info, iemand die eigen ervaringen heeft, tips etc. Dit zou mij ook een beter beeld geven.