Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

KNHS opleiding Aspirant Instructeur - 2021

 
Profiel   

Hier ligt alles nog steeds op z'n gat. Eerste praktijkles is helaas nog niet geweest.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-21 12:15 



 
Profiel   

Hier zat vanmiddag de link in de mail voor het inschrijven voor het theorie en praktijk examen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 16:32 



 
Profiel   

Ah ja ik zie het ja! Heb de mail nu ook gekregen!
Nog een vraagje dan haha; bij onze startbijeenkomst hadden ze het er ook over dat die Masterclass van Marion Schreuder te zien was in de online leeromgeving. Toen dacht ik gelijk oh leuk! Want anders had ik hem namelijk willen kopen om te bekijken, maaaar ik kan hem dus totaal niet vinden ook haha :o

Had het ook al gemaild, maar antwoord was weer; alles wat er is staat in omgeving :')

Iemand deze gevonden toevallig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 08:09 



 
Profiel   

Nee ik heb hem ook gezocht maar nog niet gevonden :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 09:00 



 
Profiel   

Wat is toch gewoon de masterclass die onder het kopje 'PP Presentaties en Webinars' staat? Ik heb alleen geen webinars...terwijl die er wel bij zouden moeten staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 09:49 



 
Profiel   

Bij mij staan daar alleen pp. Geen webinar

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 10:13 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Ik heb dit allemaal staan onder ‘pp presentaties en webinars’. (Ik doe niet het verkorte traject)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 21:03 



 
Profiel   

[ img ]
Hier ziet het er zo uit?

Krijgen jullie bij de oefentoets ook dezelfde vragen als je hem een 2e keer doet?
Ik begreep toen dat er wisselende vragen zouden zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-21 09:24 



 
Profiel   

Bij mij ziet het er zo uit als bij DV. Geen idee van oefentoetsen, ben blij als ik het huiswerk kan doen naast fulltime baan, paard trainen, lesgeven en een huishouden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-21 10:53 



 
Profiel   

Dee_Es schreef
Bij mij ziet het er zo uit als bij DV. Geen idee van oefentoetsen, ben blij als ik het huiswerk kan doen naast fulltime baan, paard trainen, lesgeven en een huishouden :')


Ja het is best wel veel he!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-21 11:17 



 
Profiel   

Haha ojee ik doe verkort en heb natuurlijk geen huiswerk oid. Iedere avond lees ik een beetje uit de theorie maar daar staat tot nu nog niks spannends in eigenlijk :o

Theorie en praktijk examen heb ik inmiddels ingepland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-21 11:29 



 
Profiel   

Ja ik doe ook verkorte variant ja.. naja misschien dat ik hem dan alsnog maar ga kopen, denk wel dat het interessant is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-21 22:51 



 
Profiel   

De andere 2 master classes die je toen als compensatie kreeg van de KNHS vond ik persoonlijk weinig inhoudelijk :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-21 05:19 



 
Profiel   

Buxy schreef
De andere 2 master classes die je toen als compensatie kreeg van de KNHS vond ik persoonlijk weinig inhoudelijk :o


Deze masterclass van Marion vind ik voor het herhalen van de theorie wel erg fijn.
Het hele tabblad over basis van dressuur wordt gesproken met verschillende combinaties om alles te laten zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-21 06:37 



 
Profiel   

Dispar_Vulgo schreef
Buxy schreef
De andere 2 master classes die je toen als compensatie kreeg van de KNHS vond ik persoonlijk weinig inhoudelijk :o


Deze masterclass van Marion vind ik voor het herhalen van de theorie wel erg fijn.
Het hele tabblad over basis van dressuur wordt gesproken met verschillende combinaties om alles te laten zien.



Ohh maar die masterclass dingen bij jou zijn dus wel die filmpjes van Marion?
Dan ga ik gewoon nog een keer mailen hoor haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-21 06:52 



 
Profiel   

Klopt, dus die zouden er echt bij moeten staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-21 08:35 



 
Profiel   

Nou antwoord blijkt te zijn dat je alleen bij de voltijd opleiding toegang hebt tot de masterclass :(

Beetje suf wel dat ze het dan wel in die startbijeenkomst benoemden dat het zo nuttig is om te bekijken en zo fijn is dat het beschikbaar staat, terwijl dat dus helemaal niet zo is..
En sowieso vind ik het ook wel suf dat daar dan onderscheid in wordt gemaakt blijkbaar :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 21:45 



 
Profiel   

Nou dat is inderdaad stom. Inderdaad dat er onderscheid in is en al helemaal dat het inderdaad wel gezegd is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 05:49 



 
Profiel   

Zal wel aan het prijsverschil liggen tussen verkort en voltijd :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 07:05 



 
Profiel   

Hoe is het bij jullie? Al begonnen met leren? En zo ja, hoe dan?

Ik heb vanmiddag nog een hele belangrijke presentatie op mijn werk waar ik lang voor heb voorbereid en van plan daarna goed te gaan leren voor de cursus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 10:40 



 
Profiel   

Ik lees iedere avond gewoon een paar pagina's van de map. Geen idee hoe ik het verder moet leren :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 11:01 



 
Profiel   

Let er bij de examens vooral op dat de vragen heel dubieus gesteld worden. Zelfs over de stomste vragen moest ik ineens nadenken terwijl ik de meeste informatie al wist vóór de opleiding en alsnog ruim 3 maanden lang aan het leren was geweest. Uiteindelijk toen afgesloten met 8,7 maar vond het examen toch best een beetje ingewikkeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 11:05 



 
Profiel   

Goed om te weten loving tweety!
Vind het zo jammer dat er maar 1 oefen examen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 11:51 



 
Profiel   

Ik vind het wel gek dat bij de verkorte opleiding je de masterclasses niet krijgt. De verkorte opleiding zou gewoon zelfstudie zijn. Wel super vreemd dat je dan niet hetzelfde studiemateriaal krijgt als de volledige opleiding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-21 13:32 



 
Profiel   

Zijn er mensen van de verkorte opleiding die het leuk / praktisch vinden een groepsapp te hebben? Niet dat er de hele dag in gekletst moet worden, maar zodra je vragen hebt of praktische dingen wil melden..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 20:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 8 [ 199 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen