Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gz: jury die Z1+ proef wil beoordelen (hc)

 
Profiel   

Hallo juryleden,

Het zal niemand ontgaan zijn dat door de Corona de wedstrijden weer zijn afgelast. Aangezien de knhs de mogelijkheid om online te starten niet aanbiedt voor de klasse Z1 en hoger en andere online evenementen niet de knhs proeven rijden, was ik benieuwd of er een jurylid bereid is om voor een leuk bedrag toch nog mijn (nog te rijden en filmen) Z1 proefjes te beoordelen. Ik zou namelijk graag weten of ik op de goede weg ben in mijn proefjes en wat ik nog zou kunnen verbeteren. Qua trainingen gaat dit goed, maar tijdens een proefje rijden sluipen er vaker dingen in die in een gewone training niet gebeuren. Ook daarom zou ik graag wat “wedstrijdritme” willen behouden.

Mijn idee is dat dit proefje ook niet perse in wedstrijdkleding gereden hoeft te worden, maar wel vanaf de c gefilmd en met inzoomen. Het liefst zou ik natuurlijk ook een jurylid hebben die bevoegd is om de Z1 te beoordelen. Beoordeling zou gaan via het bijbehorende protocol.

Mochten er andere zijn die in de Z1 of hoger rijden en dit een goed idee vinden mogen ze zich ook hier melden.
Mocht er een jurylid geïnteresseerd zijn, voor wat voor bedrag zou je het proefje willen beoordelen? Ik denk zelf zo’n 10 euro?

Misschien dat juryleden zichzelf aan een bokker kunnen koppelen als ze interesse hebben? Of dat juryleden die geinteresseerd zijn zich melden en evt bokkers een pb kunnen sturen voor hun aanvraag?

Voor nu ben ik vooral op zoek naar een jurylid voor mezelf :)

(Let op, dit gaat verder niet om een platform of een product, maar puur om via de (privé) email een filmpje uit te wisselen en die te laten beoordelen)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-20 20:25 



 
Profiel   

Ik doe dit wel vaker op verzoek. Het zou niet in mij opkomen om er zoveel geld voor te vragen hoor.
Ik denk dat er wel meer jury’s zijn op Bokt die dit vrijwillig willen doen. Tenzij je er echt heel veel krijgt maar in principe denk ik dat de meesten dit doen omdat ze het leuk vinden en niet voor het geld.

Er is wel echt een bestaand platform hiervoor; Weallride. Daar betaal je wel voor, hoeveel weet ik niet precies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-20 21:03 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Ik doe dit wel vaker op verzoek. Het zou niet in mij opkomen om er zoveel geld voor te vragen hoor.
Ik denk dat er wel meer jury’s zijn op Bokt die dit vrijwillig willen doen. Tenzij je er echt heel veel krijgt maar in principe denk ik dat de meesten dit doen omdat ze het leuk vinden en niet voor het geld.

Er is wel echt een bestaand platform hiervoor; Weallride. Daar betaal je wel voor, hoeveel weet ik niet precies.



Super leuk om te horen. Ik heb idd ook nagedacht over we all ride, maar ik vind het jammer dat ik daar niet de knhs proeven kan rijden. Vind de proeven die ze hebben bedacht ook heel leuk, maar qua vergelijkbaar resultaat (met mijn al officiële gereden proeven) en het ritme van het rijden van de proef is voor mij juist de interesse om dus een knhs proef te rijden. Zodat ik als de wedstrijden weer beginnen ik gelijk sterk van start kan *\%/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-20 21:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen