Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Verzekering ORUN 2 instructeur

 
Profiel   

Hoi Hoi,

Zijn er hier instructeurs met het orun 2 diploma die zich goed hebben verzekerd? Ik ben opzoek naar meer informatie over goed verzekeren en ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes,

Trix
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-20 13:25 



 
Profiel   

Ik zou gewoon eens informeren naar een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering. Die zijn ook helemaal niet zo duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-20 13:29 



 
Profiel   

Equinerisk! Bij hun kun je een offerte aanvragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-20 13:44 



 
Profiel   

Hoi,
De Orun 2 is in het nieuwe systeem van de KNHS de ‘aspirant’ versie.
Als je bij een KNHS/FNRS manege werkt, ben je via hen verzekerd. Helaas is de Orun 2 voor de verzekering niet voldoende om zelfstandig les te geven.
Zo heb ik het in ieder geval te horen gekregen. Ik heb onlangs de Orun 2 behaald en ga nu door met een andere opleiding (centered riding instructeur) om zelfstandig les te mogen geven. Met alleen de Orun 2 kreeg ik de verzekering niet rond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-20 14:45 



 
Profiel   

Ik ben gewoon verzekerd bij equine Risk met alleen orun 2, zonder problemen vanuit de verzekering. Vragenlijst invullen, kopie diploma en het was zo rond

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 16:45 



 
Profiel   

Odetje92 schreef
Ik ben gewoon verzekerd bij equine Risk met alleen orun 2, zonder problemen vanuit de verzekering. Vragenlijst invullen, kopie diploma en het was zo rond


Zeker, het is mogelijk een verzekering af te sluiten. Maar het dekt precies waar je diploma voor staat, en Orun 2 staat nog niet voor zelfstandig lesgeven. -O-
Dus wanneer er iets gebeurt in een van je lessen, dekt de verzekering alleen als je onder toezicht les gaf op een KNHS manege. En voor onder toezicht lesgeven op een KNHS manege is het bedrijf als het goed is al verzekerd. Dus waar heb jij je voor verzekerd dan Odetje?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 20:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen