Klacht indienen over Jurylid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkel
Berichten: 2531
Geregistreerd: 29-11-18
Woonplaats: kennemerland

Re: Klacht indienen over Jurylid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 12:08

Een klacht zal de verstandhouding nooit en te nimmer verbeteren.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Klacht indienen over Jurylid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 12:52

Hier in de omgeving is ook een vereniging met schappelijk inschrijfgeld (12.50 euro) en daarnaast een stempelkaart. Per gereden proef krijg je een stempel, volle kaart is een keertje gratis starten (ongeacht je plaatsing). Zoiets is leuk en daardoor kom je ook weer terug bij die vereniging :-)

Cantodea11
Berichten: 220
Geregistreerd: 11-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 13:02

Apple schreef:
Hier in de omgeving is ook een vereniging met schappelijk inschrijfgeld (12.50 euro) en daarnaast een stempelkaart. Per gereden proef krijg je een stempel, volle kaart is een keertje gratis starten (ongeacht je plaatsing). Zoiets is leuk en daardoor kom je ook weer terug bij die vereniging :-)

Dat is nog eens een goed idee die zal ik eens even doorgeven aan onze vereniging

Melzazu
Berichten: 1781
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 18:42

Apple schreef:
Hier in de omgeving is ook een vereniging met schappelijk inschrijfgeld (12.50 euro) en daarnaast een stempelkaart. Per gereden proef krijg je een stempel, volle kaart is een keertje gratis starten (ongeacht je plaatsing). Zoiets is leuk en daardoor kom je ook weer terug bij die vereniging :-)


Wat een leuk idee.

koend
Berichten: 1256
Geregistreerd: 10-11-03

Re: Klacht indienen over Jurylid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 20:49

Dit sluit aan bij het punt dat ik wil maken.
Er is hier al gepleit voor respect voor de jury en respect voor de ruiters.
Bij dat laatste pleit ik ook voor respect voor de dressuurliefhebbers die keer op keer deelnemen en in de middenmoot of achteraan eindigen. Als winnaar en als organisatie moet je dankbaar zijn dat ze blijven komen.
Als elke wedstrijd de laatste combinatie er de brui aan zou geven, heb je binnen de kortste keren geen wedstrijd meer!
Vandaar dat ik in de basissport tegen geldprijzen ben. De winnaars blijven toch komen!
Wil je hen toch iets geven? Geef het dan een traktatie-drankkaart. Dan kunnen ze anderen laten meegenieten. Basissport moet vooral ambiance zijn!

Hermelijnhof
Berichten: 219
Geregistreerd: 19-02-22

Re: Klacht indienen over Jurylid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-23 23:36

Voor wie het wil weten, want dit topic heeft weer een volledig andere wending genomen.
Gesproken met KNHS, zij hebben de zaak als melding opgenomen, verwacht ik dus verder niets van, en dat is prima. Met de vereniging overlegd, mijn gevoelens over de situatie worden geweldig serieus genomen, er wordt met me meegedacht, maar zij zelf (het secretariaat) vinden deze jury fijn (zijn beschikbaar op Zondagen, komen op tijd, etc etc) en blijven deze dus verwelkomen.
Gelukkig zijn de andere verenigingen waar we starten inmiddels zo ver hem op de zwarte lijst te hebben gezet. Nu onze eigen vereniging heeft aangegeven aan te geven wanneer hij komt jureren, is iedereen blij; wij want we worden niet onverwacht met hem geconfronteerd en als hij komt jureren kunnen we naar een andere vereniging in de buurt waar hij niet komt.

Ik denk dat iedereen met deze oplossing tevreden is. De meeste ruiters op onze vereniging zelf rijden namelijk met het type paard dat hij wel leuk vindt, en hebben dus fatsoenlijke jurering. De koudbloeden die bij ons komen zijn op ons na allemaal van buitenaf. Die leggen dus de vraag ook niet neer bij ons secretariaat. Hoe dan ook; voor ons is de kwestie opgelost en hiermee was ons plezier eigenlijk direct hersteld; wij hebben meteen weer zij om te gaan, ongeacht welke andere jury we dan ook treffen!

Iedereen enorm bedankt voor alle tips!

Elisa2

Berichten: 37165
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Klacht indienen over Jurylid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 08:33

Fijn dat het zo opgelost is!

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Klacht indienen over Jurylid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 09:01

Fijn ts, goed dat je het wel besproken hebt en dat je een voor jou passende oplossing hebt

Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 12:52

Fijn om te lezen dat jullie een goede oplossing gevonden hebben! :j

nikkel
Berichten: 2531
Geregistreerd: 29-11-18
Woonplaats: kennemerland

Re: Klacht indienen over Jurylid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 13:34

Ook weer opgelost

Cantodea11
Berichten: 220
Geregistreerd: 11-12-20

Re: Klacht indienen over Jurylid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 17:50

Top opgelost alleen jammer dat dit nodig is