Instrcteur springen Achterhoek/Twente

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Instrcteur springen Achterhoek/Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-23 15:42

Hey,

Ik ben op zoek naar iemand die mij spring/crossles wil geven. Het liefst ergens bij mij in de buurt (Achterhoek/Twente), maar ietsjes verder is ook geen probleem aangezien ik een trailer heb.

Ik heb al wel wat springlessen gehad met Sólrós, maar dat is een tijdje geleden. Dus ik zou toch wel graag bij de basis willen beginnen.

Over mij: ik ben geen bange ruiter. Ik train vooral dressuur matig maar hou ook van een beetje afwisseling met buitenrijden en gewoon gekke dingen doen (vlaggenrace, bierproef, zwemmen etc)

Over Sólrós: een IJslander (geen groot paard dus!!), een echte merrie (heeft af en toe haar kuren ) en vooral een stoer paard.

Ik heb haar voor de (IJslander)wedstrijden getraind, maar ik merk dat we daar allebei toch niet helemaal gelukkig van worden. We houden allebei van een beetje vaart en actie, vandaar dat ik weer wat met het springen wil doen.

Wie kent een leuk iemand (of wie heeft zelf zin) om met ons aan de slag te gaan?

kaatje77

Berichten: 10430
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 19:54

Is Rijssen te doen? Daar zit Tarik van Boggelen, of Ambt-Delden bij Madelaine Brugman

Beide fantastische ruiters met een supermooi oefenterrein :j

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Instrcteur springen Achterhoek/Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 19:59

;) lekker gaan horseboarden, dan heb je vaart en actie...

Na een paar springlessen ook eens een oefencross meepakken. Wordt je paardje vast blij van.

Albert

Berichten: 5732
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Re: Instrcteur springen Achterhoek/Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 08:53

www.horseandyou.nl in Heeten
Erg fijn terrein met hindernissen van bixie-pony tot L.
Michiel Mulder geeft ook erg fijn les.

Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Re: Instrcteur springen Achterhoek/Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-24 11:29

Dank jullie! Ik heb inmiddels een hele fijne instructeur gevonden. We zijn al lekker begonnen en hebben er allebei heel veel plezier van. Een oefencross staat zeker ook op de planning!
Hier mag dus een slotje op :)