Belangenvereniging voor juryleden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 19:01

Van een aantal juryleden heb ik vernomen dat zij het belangrijk vinden dat er een belangenvereniging is waar zij hun vragen en opmerkingen ten aanzien van jureren kwijt kunnen.
Met dit in het achterhoofd, is er een nieuwe site ontwikkeld waar juryleden zich kunnen registreren, ervaringen uit kunnen wisselen, hun agenda online kunnen beheren en ook contact kunnen hebben met verenigingen en ruiters/amazones.

De site is nog in ontwikkeling maar zal hopelijk een belangrijke pijler gaan worden in de wedstrijdsport.
Met www.juryplatform.nl hopen we juryleden, verenigingen en ruiters/amazones dichter bij elkaar te brengen en misverstanden en onbegrip uit de weg te ruimen.
Binnenkort is er ook de mogelijkheid voor verenigingen om contact op te nemen met juryleden om hun te vragen bij een wedstrijd te jureren. Deze verenigingen kunnen in hun lijstje zien welke juryleden (in een straal van x kilometer) beschikbaar zijn.
Voordat dit echter mogelijk is, moet de database gevuld worden met gegevens van juryleden. Wij willen namelijk niet letterlijk de adressen overnemen uit bestaande media omdat dit wettelijk niet toegestaan is.
Oh ja, het gebruik van deze website is uiteraard helemaal gratis.

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 19:35

Dat ziet er goed uit Kitty!
Daar zit veel werk in.

Toedeledoki
Berichten: 435
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: spierdijk

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 19:45

Mooi hoor, ik heb me aangemeld.

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 19:56

Goed joh! Ik denk dat daar veel mensen mee geholpen zijn! Jureren lijkt me af en toe ook knap frustrerend...

Angelo

Berichten: 766
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Prov. Groningen

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 20:08

wat een leuke site. heb met aangemeld !

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 20:25

Even een vraagje hierover. Ik heb in het weekend een brief gekregen waarin stond dat ik me kon aanmelden voor een of andere website en dan kon ik daar mijn agenda in zetten. Op die manier konden verenigingen zien wanneer je als jury beschikbaar bent om te jureren en je automatisch uitnodigen.
De eerste paar weken was het gratis en daarna moest je 6 euro per jaar betalen.

Dat is dan niet dezelfde site als waar jij het over hebt?

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 20:57

Er staat bij dat het (ook in de toekomst) gratis is, dus ik heb me aangemeld.

Anoniem

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:07

Super hoor!! T is dat ik (nog) geen jury ben, maar als dat zover is, meld ik me zeker aan. Topidee!!

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:18

@ Scum: ik denk dat dit niet dezelfde website is als www.paardensporttotaal.nl (als ik het goed heb). Deze is nl Graties

Ziet er super uit Kitty!

Alanta

Berichten: 2426
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Hoogkerk

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 23:00

Leuke site Kitty, heb me inmiddels ook aangemeld, wordt vast net zo'n suc6 als startlijsten.nl!

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 23:32

@scum: Heel toevallig is net rond dezelfde tijd een andere site online gegaan voor juryleden. Dat is niet dezelfde als die van ons.
Wij bieden alles gratis aan.

Bedankt voor de positieve reacties! We doen ons uiterste best om er een succes van te maken, maar dat kan alleen met hulp van juryleden en binnenkort ook ruiters en verenigingen!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 15:36

Bedankt voor je antwoord Kitty. In dat geval ga ik me ook aanmelden!

Fitzroy

Berichten: 25133
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:17

@Kitty, ik zat nog weer even op de site te kijken vanochtend maar daar zie ik bij de stelling toch weer meningen van ruiters.
Ik begreep van jou dat het een site van/voor en door juryleden was.
Maar blijkbaar is dat dus toch niet zo of heb ik het nu niet goed begrepen?

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:20

@Fitzroy: Ik begreep juist dat er ook meningen van ruiters en amazones geplaatst konden worden uit deze zin:
Met dit in het achterhoofd, is er een nieuwe site ontwikkeld waar juryleden zich kunnen registreren, ervaringen uit kunnen wisselen, hun agenda online kunnen beheren en ook contact kunnen hebben met verenigingen en ruiters/amazones.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:49

Fitzroy schreef:
@Kitty, ik zat nog weer even op de site te kijken vanochtend maar daar zie ik bij de stelling toch weer meningen van ruiters.
Ik begreep van jou dat het een site van/voor en door juryleden was.
Maar blijkbaar is dat dus toch niet zo of heb ik het nu niet goed begrepen?

Het lijkt me dat de huidige stelling nog openbaar is, maar dat er in de toekomst een afgesloten gedeelte (bij) gaat komen.

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 10:58

Precies. We hebben een besloten en een openbare stelling. De openbare mag iedereen op reageren en de besloten stelling is alleen voor de juryleden.
De site is van, voor en door juryleden, maar ook ter verbetering / bevordering van de communicatie tussen juryleden, ruiters en verenigingen.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 13:10

goed idee - en een gemiste kans van de knhs!- zit ik alleen nog met het volgende probleem; stel: je zet neer als jury waneer je beschikbaar bent, vervolgens ziet iemand van een secretariaat dat, belt jou op, maar het is een vereniging waar je absoluut niet meer wilt jureren... tja... ik kan dan niet... uh.. ja maar op het forum staat dat u beschikbaar bent... hoe klets je jezelf hier uit? (soms is het beter om niet helemaal eerlijk te zijn toch?..) verder een heel goed idee!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 13:25

rhijnauwen schreef:
goed idee - en een gemiste kans van de knhs!- zit ik alleen nog met het volgende probleem; stel: je zet neer als jury waneer je beschikbaar bent, vervolgens ziet iemand van een secretariaat dat, belt jou op, maar het is een vereniging waar je absoluut niet meer wilt jureren... tja... ik kan dan niet... uh.. ja maar op het forum staat dat u beschikbaar bent... hoe klets je jezelf hier uit? (soms is het beter om niet helemaal eerlijk te zijn toch?..) verder een heel goed idee!

Zo moet het dus niet..........
Een eventuele opening in je agenda mog NOOIT een vrijbrief zijn voor verenigingen om je op te eisen. Die vrijheid houd je altijd.

Maar daarentegen krijg je misschien op die agenda juist de mogelijkheid om aan te geven wanneer je persé NIET kunt, en waarbij je de andere data in alle vrijheid EVENTUEEL beschikbaar bent....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 13:51

Hihi geweldig, ik ga ook snel kijken

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 14:38

Precies wat je zegt, CGJ12.
Als je in je agenda hebt staan dat je die dag niet volgeboekt staat, dan betekent dat niet automatisch dat je wel altijd beschikbaar bent.

Eventueel beschikbaar... die nemen we even mee in overleg voor de agenda. Groen is beschikbaar, geel is eventueel beschikbaar, oranje is gereserveerd en rood is niet beschikbaar. Of zoiets...

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 14:53

da's een goed plan Kitty! ik heb mij aangemeld!

kan iedereen in de toekomst zien waar de juryleden zullen gaan jureren? da's handig, er zullen dan vast minder afmeldingen zijn door mensen die zich dubbel inschrijven en/of afmelden ivm de jury
Laatst bijgewerkt door rhijnauwen op 15-09-05 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 14:59

Het ziet er goed uit, en ik heb me ook alvast aangemeld.

Marije_jiplover

Berichten: 25334
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 18:30

Ziet er goed uit. Ik heb me ook aangemeld.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 18:32

Mijn moeder is ook aangemeld!
Ben benieuwd hoe deze site zich gaat ontwikkelen, en of het net zo'n succes gaat worden als startlijsten.nl!
Erg leuk initiatief in elk geval van de agenda, en de discussiepunten voor juryleden!

visca

Berichten: 449
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Ochten

Re: Belangenvereniging voor juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 21:33

Ik ben ook aangemeld.

Ik heb trouwens van het weekend ook de brief van paardensportotaal gekregen en heb me daar ook aangemeld.