Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

crossen in het bos bij Wolphaartsdijk?

 
Profiel   

Hoi, weet iemand hier iets van? Ik hoorde dat je in een bos bij Wolphaartsdijk cross hindernissen hebt staan. Weet iemand hier iets van (of nog beter misschien beeldmateriaal!) Waar is het en klopt het dat het gewoon in een openbaar bos is?

Bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-11 12:10 



 
Profiel   

bij welke plaats is dat in de buurt?

/add, ik begrijp dat dat al een plaats is, in Zeeland? dan zegt het mij zo niets, maar ik kom niet uit die omgeving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-11 12:23 



 
Profiel   

De plaats heet inderdaad Wolphaartsdijk (in Zeeland), het is in de buurt van het Veerse Meer. Er zijn ook SGW wedstrijden in Vrouwenpolder dat is ook allemaal in de buurt. Vandaar dat ik me af vraag of iemand weet waar het nu is en wat er staat. Ik had iets gehoord over een heg met een gat erin, lijkt me gaaf om zoiets te springen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-11 12:27 



 
Profiel   

In het bos langs het Veerse meer heb je een aantal ruiterpaden met cross hindernissen.
Dat is bij recreatiegebied "de Piet", de kanohaven van "Kanoa", en vlakbij vliegveld Midden Zeeland, tussen Wolphaartsdijk en Arnemuiden.
Ik weet niet precies meer wat er staat, is al een tijdje geleden dat ik er geweest ben (ondanks dat het hier krap 10 km vandaan is).

Edit: Ik heb een site gevonden waar wat info op staat: http://www.sgw-eventing.nl/oefenterreinen/arnemuiden.ws .
Het valt dus onder de plaats Arnemuiden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-11 12:31 



 
Profiel   

He, bedankt ik zal eens verder gaan onderzoeken. Vond nu ook iets over hindernissen op het terrein van de Schotsman, ben je daar wel eens geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-11 13:40 



 
Profiel   

Oee die heg met het gat er in heb ik gesprongen! incl. andere kleine boomstammen!
Vind voor de rest de hindernissen aan de hoge kant voor mijn pony!

En ja is het is gewoon een openbaar bos, je kan er altijd gewoon rijden (wel op de ruiterpaden)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-11 13:43 



 
Profiel   

Was dat bij de Piet, coquette?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-11 14:16 



 
Profiel   

Rusty, bij Schotsman ben ik nog nooit geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-11 15:02 



 
Profiel   

RustyK schreef
Was dat bij de Piet, coquette?

Ja gewoon bij de Piet (veerse meer)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-11 20:13 



 
Profiel   

Weet er iemand of er een ruiterpad is langs de piet en of je daar ook overdag met je paard in het water kan?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-20 13:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen