Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kent niemand het cross bosje in Maarsbergen?

 
Profiel   

Ik weet niet of het goed staat. Maar mijn vriendin en ik heb een bos ontdekt met zo'n 12 hindernissen= greppel, waterbak en nog veel meer. We zijn er echt blij mee want 12 maart heeft ze een oefencross.
Maar kent niemand dat bos?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-11 22:55 



 
Profiel   

Je bedoelt het terrein van maarsbergen? daar mag je niet opkomen zomaar ;) of bedoel je iets anders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-11 22:56 



 
Profiel   

MelanieB schreef
Je bedoelt het terrein van maarsbergen? daar mag je niet opkomen zomaar ;) of bedoel je iets anders?


Ja ik weet ook dat er een terrein zit. Maar er zit ook een bos en daar kan je en mag zo op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-11 22:57 



 
Profiel   

Heb je een fotootje? Dan herkennen we het wel als het van de cross van Maarsbergen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-11 23:26 



 
Profiel   

Ik denk dat je toch per ongeluk op het terrein van het landgoed terecht bent gekomen. Volgens mij zijn er daarbuiten namelijk geen crosshindernissen in Maarsbergen. Geloof dat er ook ruiterpaden langs het landgoed (= voor een groot deel bos) komen, dus het zou heel goed kunnen dat je er per ongeluk terecht bent gekomen.
Maar goed, je mag er niet komen, dus ik zou er als ik jou was niet meer heen gaan. Je kunt dan beter een les afspreken in Ede, Lunteren of Renswoude. Dat is voor jullie ook heel erg dichtbij. En bovendien is het zowiezo verstandiger om les te nemen ipv op eigen houtje te gaan springen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-11 23:35 



 
Profiel   

Het is geen terrein het is een bos en je kan er met verschillende paden opkomen. Er zitten ook geen grote galopstukken. Ik zal De volgende keer foto's maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-11 23:44 



 
Profiel   

Kom je er ook een soort van op- en afsprong tegen? En zit de waterbak vlakbij een golfveldje? Dan is het toch echt het Landgoed Maarsbergen en dat is niet toegankelijk buiten de wedstrijden om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-11 23:46 



 
Profiel   

Het terrein is ook niet afgezet met een hek of bordjes ofzo, dus je kan er echt zo opkomen zonder dat je het door hebt. Ik zou er niet meer heen gaan, want het kan echt niet anders dan het terrein van het landgoed is, en daar mag je niet komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-11 23:49 



 
Profiel   

het 'terrein' van Maarsbergen is idd gewoon een bos, en zo te lezen ben je toch op het landgoed terecht gekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-11 10:34 



 
Profiel   

Ondanks dat de meeste mensen hier weten dat het landgoed niet toegankelijk is vind ik het wel vreemd dat je er dus zo bij kunt komen met je paard. Ik zie hierin een taak voor het landgoed om te zorgen dat danwel de paden, danwel de hindernissen niet meer toegankelijk zijn voor ruiters. Je vraagt er imo dat mensen anders echt komen om te springen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-11 10:53 



 
Profiel   

malloesje schreef
Ondanks dat de meeste mensen hier weten dat het landgoed niet toegankelijk is vind ik het wel vreemd dat je er dus zo bij kunt komen met je paard. Ik zie hierin een taak voor het landgoed om te zorgen dat danwel de paden, danwel de hindernissen niet meer toegankelijk zijn voor ruiters. Je vraagt er imo dat mensen anders echt komen om te springen.


het is heel klein, staat geen hek om nergens trouwens en er is nergens een golfbaam te bekennen. Ik denk dat of door ooit een keer een cross wedstrijd is geweest of iemand is creatief bezig geweest. Ook aan de foto's te zien op internet is het niet hetzelfde.En ook de adressen komen niet over een.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-11 22:50 



 
Profiel   

Is het niet bij landgoed de Treek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-11 00:18 



 
Profiel   

Of bij Marlies Reibestein, weliswaar zit die meer richting Leersum volgens mij, maar die heeft ook nog wat (restanten van) hindernissen in het bos staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-11 00:20 



 
Profiel   

Een vriendin van me woont ook in maarsbergen en heeft ook een crossbosje maar geen waterbak volgens mij als ik het me goed herinner.
Ben wel benieuwd, volgende keer wat foto´s maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-11 00:25 



 
Profiel   

MelanieB schreef
Een vriendin van me woont ook in maarsbergen en heeft ook een crossbosje maar geen waterbak volgens mij als ik het me goed herinner.
Ben wel benieuwd, volgende keer wat foto´s maken?


Zou goed kunnen dat het de zelfde is. Waar ligt dat of weet je het niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-11 18:07 



 
Profiel   

het licht vlakbij een bruidshuite of zo. er zit ook een paadje en dan moet je de weg oversteken. dan kom je bij een lang recht pad. ik denk dat het een soort ruiterpadje is want er stonden allemaal paardenhoeven. aan het eind van dit paadje zit dat bruidgebeuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-11 18:40 



 
Profiel   

Volgens mij zitten jullie op het crossbosje die ik bedoel. Denk niet dat vriendin er blij mee is, staat oa dubbel sprong, picknickbankje, op en af sprong enz en verder weet ik niet is al 2 jaar geleden dat ik daar voort laatst geweest ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-11 19:07 



 
Profiel   

MelanieB schreef
Volgens mij zitten jullie op het crossbosje die ik bedoel. Denk niet dat vriendin er blij mee is, staat oa dubbel sprong, picknickbankje, op en af sprong enz en verder weet ik niet is al 2 jaar geleden dat ik daar voort laatst geweest ben.


Tjaa het bos is staat heel erg open en je ziet hindernissen vanaf de weg. Ik vind dan niet dat we daar niet komen. Er staat ook geen verboden toegang bordje. Wat is het adres? Is het dicht bij de griftdijk? Trouwens op en afsprong is er niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-11 20:10 



 
Profiel   

Hoi :wave:
Al een oud topic zag ik maar ik zit met dezelfde vraag.
Buiten het terrein om staan cross hindernissen. Je rijd als het ware om het terrein heen. Maar nu dus de vraag of dit terrein ook af te huren is of dat je er les kan nemen. De hindernissen om dit terrein heen zijn mij namelijk te hoog :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-19 21:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen