Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fritsfrats

Berichten: 479
Geregistreerd: 28-06-09

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:09

Ik ga ook weer meelezen en hopelijk kan ik binnenkort een foto plaatsen van mijn set in actie!

bianca1980
Berichten: 3620
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:26

TeeGee schreef:
Broek altijd wit Bianc :P

Wie weet... :D Ik ga dit jaar weer naar Equitana, moet dan eigenlijk gewoon 3 mooie witte rijbroeken hebben voor de dressuur momenten, dan kan ik de 2 a 3 oude die ik nu heb misschien voor het crossen gebruiken. Heb namelijk een foto op eventing foto staan van cross Ermelo waarop ik een zachte creme rijbroek draag en dat vond ik idd ook wel erg mooi. Dus moet maar even wat foto's hebben in verschillende kleuren rijbroeken. Dat hadden we ooit al eens gedaan met Bull, maar die is er niet meer.

De Frontriem die ik nu heb die wil ik eigenlijk ook wel op de neus, van schumacher schijn je zelf ook wat te kunnen ontwerpen, dan heb ik een wedstrijd hoofdstel springen en crossen, dat heb ik met dressuur ook. Dat wil ik eigenlijk wel. En verder valt mijn set niet meer uit te breiden, de beugels ga ik niet veranderen, want ik ben tevreden met het merk dat ik nu heb van Sprenger. Andere blokjes erin zou wel kunnen maar meer niet.

xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:49

dit zijn mijn setjes

Oliver
Afbeelding

Baylando
Afbeelding

Loetie84

Berichten: 4326
Geregistreerd: 15-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:51

Thanx tientjeh Mondoni had ik idd ook al naar gekeken. Is dat wat qua kwaliteit?
@mistid, ariat is ook eem wat 'lomper' model he? Vergelijkbaar met mountainhorse? Hou ik wel van...
Joki, Calvallo heb ik per pb aangeboden gekregen, dus blijkbaar de moeite waard om even mn kuitjes op te meten ;)

Pfff, lelijk dekje zeg xxxitsmexxx ;)

Loetie84

Berichten: 4326
Geregistreerd: 15-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:52

skippy schreef:
Mijn cross set is blauw met bruin. Zadel en beschermers zijn wel zwart. Wil hem dit jaar misschien nog wat uit gaan breiden. Maar mijn merrie staat op dit moment met een peesblessure dus dat wacht is eerst even af.
Niet echt duidelijke foto...
[ Afbeelding ]

Wat is dat er voor eentje? Lijkt als twee druppels water op het paard van een vriendin van me!

xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:58

ja jij ook ;) haha
hebben we het in ermelo en deurne ook al over gehad

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:17

Zoo pagina 3 al!! Leuk zeg!

@ Evony dekje is mooi!!!
@ Mirthe dat groen is wel echt cool op Beau!
@ Jets blijf jouw set echt zo gaaf vinden!!
@ Itsme dat grijze op Bay zie je echt verder niet! Cool hoor!

taantje123
Berichten: 28
Geregistreerd: 30-07-12

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:40

mooie combinaties allemaal

skippy
Berichten: 1706
Geregistreerd: 14-11-04
Woonplaats: Ee

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:42

@ Loetie een Marvel x Cambridge Cole

xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:07

Aangezien ik met wit rijd en loetie met grijs maakt het het setje toch al iets anders

Dekje van ol begint behoorlijk te slijten. Maar die moet nog maar 1 seizoen mee.
En als die eerder stuk is doe ik het wel met een dekje wat ik nog heb.
Is toch laatste jaar denk ik.

mistid

Berichten: 9139
Geregistreerd: 10-08-06
Woonplaats: Bunne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:14

Loetie, ik heb verder geen verstand van Ariat. Ik heb liever geen 'lompe' modellen, dus heb de 'mooiste' mountain horse uitgezocht...

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:40

Of Lipica's loetie! Zijn op maat gemaakt! Ben zo blij ermee! Zitten echt heerlijk en leer van de mijne is van topkwaliteit! Zit nog geen plekje op en heb ze al ruim een jaar!

Enige nadeel duurt echt lang voordat ze klaar zijn!

Rosa_

Berichten: 3323
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 00:51

Krijg net een mail van canter, alles 10% korting tot 28 januari

mistid

Berichten: 9139
Geregistreerd: 10-08-06
Woonplaats: Bunne

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 01:02

Rosa! Ik ga niet weer mijn loon meteen opmaken omdat jij een goede tip geeft! Ik ga dus heel verstandig daar niet kijken _O-

Rosa_

Berichten: 3323
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Friesland

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 01:13

Hahahaha beheers jezelf maar eens Mirthe! :D sterkte.

Loetie84

Berichten: 4326
Geregistreerd: 15-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 08:41

maximiliano schreef:
Of Lipica's loetie! Zijn op maat gemaakt! Ben zo blij ermee! Zitten echt heerlijk en leer van de mijne is van topkwaliteit! Zit nog geen plekje op en heb ze al ruim een jaar!

Enige nadeel duurt echt lang voordat ze klaar zijn!

Ik hoor in mijn omgeving daar geen positieve berichten over... Plus dat de leverancier hier in de buurt ook errug moeilijk doet met garanties enzo. (hakken die er compleet afvallen binnen 2 maanden niet worden vergoed, ritsen die mega snel stuk gaan, en die ingezette lijntjes verdwijnen als sneeuw voor de zon)
Daar komt bij dat als je ze naar eigen smaak laat maken het geen goedkope laarsjes meer zijn.

TeeGee

Berichten: 15497
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:42


spottedponie
Berichten: 2962
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:46

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, wil er namelijk ook 2 laten maken, voor het springen en voor de cross...

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:50

Iedereen heeft natuurlijk weer andere ervaringen! Ik heb hele slechte Petri's en Mountainhorse gehad!
Wat betreft de prijs klopt dat niet helemaal! Mijne zijn gemaakt zoals ik dat wil met lak neus, lak jachtkap en lak ritsflapjes en waren €270! Dezelfde als van Derby zijn €499!

Evony

Berichten: 6454
Geregistreerd: 16-04-06

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 11:59

Max: Derby is alleen aan kwaliteit al veel beter dan lipica, 499 is veel geld maar ik doe al meer dan 6 jaar met mijn derby's en ze zijn nog hartstikke netjes!!

marleeentje

Berichten: 983
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Aan de zuid hollandse kust

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:10

@Loetie ik heb ook brede kuiten (kuitmaat 44). Ik heb nu 2 paar Mondoni's van Divoza gehad. Nou ja, een paar heb ik nog steeds als dressuur wedstrijdlaarzen. Die blijven dus wel netjes. Het andere paar heb ik dagelijks op gelopen (ook in de modder) en waren na twee jaar wel versleten. Maar goed, voor het geld vind ik het nog wel een prima kwaliteit. Natuurlijk niet te vergelijken met Petrie's of Derby's.
Ik heb inmiddels ook een paar Mountain Horse, ook niet zo'n lomp model. Ik heb net zoals Mistid een wat chiquere variant gekozen en daar ben ik ook heel blij mee! Geen problemen gehad met inlopen.

Ik start dit jaar weer met mijn set van vorig jaar. Heb vorig jaar niet zoveel kunnen starten, dus deze set kan nog best een jaartje mee! Ik wil alleen nog een andere cap of caphoes, want die staat er nu niet zo mooi bij. Op deze foto heb ik een grijze rijbroek aan, maar wit kan ook.

Afbeelding
Was wel een heeeele lage hindernis... (oefencross)

Afbeelding
Op de foto niet heel goed te zien, maar de frontriem is blauw onderlegd en heeft blauwe steentjes

TeeGee

Berichten: 15497
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:31

Ik spam ook nog maar een keer mee :D

Afbeelding
En op een vos:
Afbeelding
En mn lime set:
Afbeelding[/quote]

Juudt86

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:50

TeeGee schreef:
Ik wil graag nog van deze dekjes:
http://www.eventingshop.be/catalog/prod ... cts_id=434

Iemand ervaring mee?


Als het goed is valt de mijne eerdaags op de mat.. Laat ik wel weten hoe 'ie is. Ik meld me bij deze ook even :+ ... Dit weekend m'n eerste BB gereden, hopelijk dit jaar nog veel meer. Upload nog wel een foto van m'n set als het lukt :o .

Juudt86

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:02

Afbeelding

Gelukt. Volgende keer alleen nog een blauw oornetje er bij, dan is het compleet.

Jetske

Berichten: 4989
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Broughty Ferry, Dundee, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:07

TeeGee schreef:
Ik wil graag nog van deze dekjes:
http://www.eventingshop.be/catalog/prod ... cts_id=434

Iemand ervaring mee?

Ik heb er zo eentje liggen. Of in ieder geval een dergelijke versie, mijne was geloof ik niet zo duur :+ Maar ik heb hem ook al 2 jaar terug gekocht. Die van mij is ook saai bruin zonder enkele extra's, ik moest gewoon snel een passend dekje hebben voor onder mijn zadel :+

Qua pasvorm is ie in ieder geval heel fijn voor onder een devoucoux. Maar dat vind ik ook van de eskadron cotton en scapa bijv. Maar leuke aan die dekjes uit het linkje is nu wel dat je helemaal naar eigen smaak kan maken. Degene die ik heb liggen is niks aan :')

Leuke outfit Juudt!

Dat roze met blauw van jou blijf ik ook super mooi vinden Karen!
Laatst bijgewerkt door Jetske op 23-01-13 14:10, in het totaal 3 keer bewerkt