Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 80 van de 81 [ 2022 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Setjes ruiter en paard SGW deel 3

 
Profiel   

[ img ]

Deze groene komt van eventing voor all (idd met tekst op de mouw)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 20:24 



 
Profiel   

bedankt voor de tip Friesam!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 11:56 



 
Profiel   

Ik waag een gokje ondanks dat hier een tijdje niets geplaatst is.
Mooie setjes komen er voorbij zeg :D als het doorgaat heb ik 22 augustus mijn eerste cross les *\o/*

Is er iemand die start in het bruin met geel (bruin tuig)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-20 19:45 



 
Profiel   

Gave sets komen er voorbij!

Helaas kan ik je niet helpen Nicole, maar er is vast iemand die dat wel kan!

Dit zijn mijn twee sets, zwart met een soort rosé/oranjegoud glitter op mijn jonge knapperd

[ img ]

En blauw met geel op mijn ervaren paard

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-20 20:47 



 
Profiel   

Martine die eerste is echt apart super leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-20 21:34 



 
Profiel   

Dank je, wilde iets wat niemand anders had, en dat is wel gelukt! Ben er heel blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-20 21:59 



 
Profiel   

Zulke leuk setjes hier ;)

Hier is mijn toekomstige set :D
[ img ]

Voor op deze topper
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-20 22:08 



 
Profiel   

Kan iemand mij vertellen of mijn crossbeschermers goed zitten :o ?
Ik heb ze overgekocht op marktplaats, ze zijn maat M. Van normale peesbeschermers heeft ze maat cob. Ze sluiten voor mijn gevoel goed aan maar dit is de eerste keer crossbeschermers voor ons :D

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 20:42 



 
Profiel   

Ze ogen wat ruim, en volgens mij moet dat hoge deel van de achter beschermer meer aan de binnenkant zitten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 21:00 



 
Profiel   

Achter mag je nog een kwartslag draaien. Maar beide zijn eigenlijk te ruim vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 21:41 



 
Profiel   

Bedankt! Ik zal ze morgen goed doen en even een betere foto maken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-20 22:59 



 
Profiel   

Een cross beschermer moet echt strak dicht gemaakt worden anders zakt deze af

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 06:12 



 
Profiel   

Ze zijn idd te ruim. en volgens mij waren van die oude Kentucky’s er nog geen maat M. Enkel full en dan nog een versie voor de volbloeden geloof ik. Maar niet echt een medium.

Daarnaast is dit model echt al wel een aantal jaar er uit. Dus je moet je denk ik afvragen of je dat nog wilt. Het materiaal is al wat ouder en miss daardoor ook wel poreuzer. Ik zou denk ik gewoon investeren in een iets goedkoper merk wat gewoon echt goed bij je paard zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 09:01 



 
Profiel   

Dit zijn de Kentucky D30 Solimbra, ik heb geen idee of het een verouderd model is maar ik zie ze nog te koop bij o.a. Drunens Ruiterhuis etc.

De vrouw van wie ik ze heb overgekocht heeft ze maar een paar keer gebruikt maar is vorig jaar met een cross er af gevallen en wat ribben gebroken en heeft daarna niet weer gecrosst.

Wat raad jij aan voor een beginnend crosser Evony? Vind de beschermers van QHP nog wel aardig qua prijs voor in het begin, maar weet niet of dit voldoet ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 10:27 



 
Profiel   

Ik heb er zelf ook mee gereden maar wel echt al 5 jaar geleden ofzo. Volgens mij heeft Kentucky de laatste 2 jaar alleen nog die air tech? Maar Miss vergis ik mij.

Ik raad niet specifiek een merk aan. Het moet goed passen bij je paard en ik zou wel voor een plaat er in gaan. Volgens mij heeft qhp zonder en met plaat dus daar zou ik wel even goed naar kijken,

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 19:45 



 
Profiel   

Nicole; idd de achterste een kwart slag draaien (langste stuk aan de binnenkant van het been) en echt het klitteband goed aantrekken. Een handigheidje daarvoor is eerst alles op kracht vastmaken van boven naar beneden en dan nogmaals van boven naar beneden. Omdat de andere dan al dicht zitten kan je ze nog wat strakker aantrekken. Bij het voorbeen ook even goed kijken of het gedeelte dat om de koot zit laag genoeg zit, heb nu het gevoel dat die maar half om de koot heen gaat (maar dat kan ook komen omdat die wat los zit). Als je dan nog een foto maakt kunnen we er een betere blik op werpen.
Qua merk verder zijn er verschillende mensen die bij verschillende merken zweren. Wel zou ik opletten als je voor qhp en lemieux gaat dat er wel een harde plaat in zit. Ik heb soms het gevoel dat qhp een goede marketing strategie heeft uitgevoerd, maar weet niet in hoeverre die beschermers echt goed beschermen zeg maar.. (maar heb ze ook nog nooit in mijn hand gehad dus durf het niet te zeggen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 22:30 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels de QHP met plaat, ook via Marktplaats. De Kentucky's heb ik weer doorverkocht omdat ook met het klittenband trucje ze toch zoals jullie zeiden los bleven zitten.

Ik twijfel alleen over de achterbenen, deze zakten iets naar beneden maar heb het gevoel dat dit komt omdat ik ze te laag om heb gedaan (de 2e foto is hoe ze zaten voor het grondwerk, hierna zakten ze naar beneden. 3e foto heb ik ze opnieuw vastgemaakt na het grondwerk om even te kijken). Ook mogen de springschoenen voor mijn gevoel een maatje kleiner; rechts begon te schuiven met grondwerk in de bak.

Voor M achter L spring XL

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-20 18:49 



 
Profiel   

Ik vind ze achter te lang. Zou een M nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-20 20:58 



 
Profiel   

Van de roze zou ik ook achter M nemen denk ik.

Ik twijfel over een 'nieuwe' set. Ik vind zwart/oranje heel tof, zwart dekje met oranje bies of rand en shirt ook zwart met oranje sterren oid. Maar mijn bodyprotector is 2 kleuren, bruin en blauw. Het bruin past prima bij laarzen, cap en tuig maar twijfel dan of het blauw niet storend is. Blauw/oranje kan ook nog maar vind zwart net wat sportiever. Kan het bij elkaar denken jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-20 09:11 



 
Profiel   

Ik denk dat gewoon een zwarte (of oranje!) Bodyprotecter dan wel mooier is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-20 09:35 



 
Profiel   

Ja daar was ik ook al bang voor. Ik wil eigenlijk geen nieuwe :=
Dekje en shirtje is leuk betaalbaar en weer eens wat anders maar deze Airowear bevalt zo goed dat ik niet even een andere wil kopen in andere kleuren. Ik spring voornamelijk met afentoe een L sgw wedstrijd voor de fun. Bedankt voor je mening!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-20 09:41 



 
Profiel   

Capriootje schreef
Ja daar was ik ook al bang voor. Ik wil eigenlijk geen nieuwe :=
Dekje en shirtje is leuk betaalbaar en weer eens wat anders maar deze Airowear bevalt zo goed dat ik niet even een andere wil kopen in andere kleuren. Ik spring voornamelijk met afentoe een L sgw wedstrijd voor de fun. Bedankt voor je mening!


Anders zwart met blauw? En blauwe sterren enzo? Kan ook heel cool zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-20 09:44 



 
Profiel   

Is ook nog wel een idee ja! Had nu dit even geprobeerd, vind van die configurators zo leuk :=

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Vind gewoon navy met oranje zo ook wel tof

[ img ]

Ik ga er even mee verder puzzelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-20 10:01 



 
Profiel   

Ook mooi! Veel succes haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-20 10:27 



 
Profiel   

Je hebt ook van die hoezen voor over je bodyprotector in allerlei kleuren toch? Is dat geen optie?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-20 12:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 80 van de 81 [ 2022 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen