Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 430 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433 ... 544  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

 
Profiel   

Ik ben niet eens echt met rijden bezig. Laat staan de kalender. Ik wacht wel af hoe de lockdown uit pakt. Dan training oppakken en crossen rijden. Of niet :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-21 22:23 



 
Profiel   

Lautje, ik zie nu je foto er pas bij, wat een plaatje zeg! Heb je al gegadigden voor het dekken? :j

R_emkee, wat een knapperd! Nu dus bezig met opleiden? Wat doe je zoal met haar? :-)

@Cioccolato, ik nu inderdaad ook niet.. Maar los van mijn inbetween-paard situatie voelt het inderdaad door corona aflassingen niet erg motiverend om al op de kalender te kijken. Ik vond dat vorig jaar zo sip.. Elke keer zo'n zin in een wedstrijd en dan die 'spanning' tot het laatste moment of het doorgaat. Heel vervelend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 10:22 



 
Profiel   

Na aflassen van Chaam en EL geloof ik het ook wel. Ze is nu net bij de osteo en tandarts geweest en moet een nieuw dressuurzadel.
Dus ik doe beetje m’n ding en als wat doorgaat zijn we altijd wel op tijd voor een rondje B

Dekken nog geen aanvragen voor. Maar we adverteren er ook niet mee. Denk in het voorjaar dat er wel wat zal zijn uit onze directe omgeving.
Is wel vraag naar hem zelf. Maar een 3 jarige net zadelmakke hengst die brengen op dit moment ook niet de wereld op en dan hou ik hem liever zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 11:17 



 
Profiel   

Vind het inderdaad ook wel lastig om een planning te maken.

Ga volgend weekend wel naar Cross Beukers, dat is nu omgezet naar een training in de buitenbaan, ipv de indoor cross. En hoop half maart naar de Valouwe te gaan. Daarna maar weer verder kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 11:35 



 
Profiel   

@Steph_ vooral bezig met de basis dressuur eerst. Laatst een keer balkjes draven meegepakt. Deed ze goed! Wil het voorjaar springen erbij pakken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 12:52 



 
Profiel   

Wat zijn eigenlijk trainingsterreinen met alleen zand? Als in; waar je in de winter kan trainen met ijzers zonder stiften. Iig Chardon en Moordrecht maar verder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 23:30 



 
Profiel   

In Renswoude staat er nu een crossparcours in de grote buitenbak. Daar train ik nu regelmatig

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-21 23:42 



 
Profiel   

Bij de fam. Maarse is het ook op zand

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-21 07:29 



 
Profiel   

In Hernen kan het ook op zand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-21 07:49 



 
Profiel   

ysselsteyn word geloof ik ook nog getraind

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-21 20:14 



 
Profiel   

Ysselstyn zouden we dit weekend nog gaan trainen maar denk dat het een afzeggertje wordt met het voorspelde weer :Y)

Eventing Derby Middenbeemster in maart is net gecanceld zie ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-21 21:30 



 
Profiel   

Pattypaard schreef
Ysselstyn zouden we dit weekend nog gaan trainen maar denk dat het een afzeggertje wordt met het voorspelde weer :Y)

Eventing Derby Middenbeemster in maart is net gecanceld zie ik.


Ga je zaterdag trainen? Als t gaat met weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-21 22:27 



 
Profiel   

Zondag einde ochtend. Zou met een vriend lessen bij Gerald Arts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-21 22:32 



 
Profiel   

Morgen training bij Beukers, zal zondag niet meer door kunnen gaan denk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-21 12:33 



 
Profiel   

Pattypaard schreef
Zondag einde ochtend. Zou met een vriend lessen bij Gerald Arts.


Ah helaas, ben zaterdag daar in de buurt aan t werk. Dan zie ik altijd de trainingen langs rijden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-21 23:53 



 
Profiel   

Jemugg wat een sneeeeeeuw!! hahah Wat doen jullie nu met de paarden ? Wel of niet in de wei ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 19:27 



 
Profiel   

Ze hebben vandaag allemaal binnen gestaan. Morgen even kijken of we iig de paddocks sneeuwvrij kunnen maken, en de weg erheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 19:30 



 
Profiel   

Bij ons hebben ze de middag buiten gestaan [ img ]
Rijden is nu wel even over

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 19:34 



 
Profiel   

Mijne heeft van 10 tot 2 even buiten gespeeld ;)
[ img ]
Woon in Laag-soeren en volgens mij hebben we echt de volle laag sneeuw gekregen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 19:35 



 
Profiel   

Hier veilig op stal.
Morgen maar even kijken.. alles is bevroren, dus rennen etc zit er sws niet in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 19:37 



 
Profiel   

Hier gewoon lekker buiten, Diego had het mega naar z'n zin. Bij ons is niks bevroren want de afwatering is hartstikke in orde dus het zand blijft gewoon zacht.
[ img ]
Extra dekentje op en hij staat heerlijk warm en veilig buiten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 08:22 



 
Profiel   

Wat is jullie oplossing voor beslagen paarden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 09:33 



 
Profiel   

Ik laat er ieder jaar in december sneeuwzooltjes onder slaan. Vaak zonde van het geld, maar ben er dit jaar dolblij mee! Mijn zooltjes gaan 2 jaar mee, dat scheelt wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 09:39 



 
Profiel   

vosje2010 schreef
Wat is jullie oplossing voor beslagen paarden?


Die van ons staan (beslagen) buiten nu. Eentje heeft een bak met zacht geel zand (nog niet bevroren). Die ging zich vanmorgen meteen uitleven. Ik denk dat dat wel goed gaat omdat de sneeuw zo niet kan blijven plakken. De andere staat op een stuk met een bevroren ondergrond. Hij voelde de situatie wel aan en heeft niet gerend. Ik ga straks even kijken of hij klompen onder zijn hoeven heeft.
Als de sneeuw verder opvriest en het wordt heel glad of er komen echt klompen onder dan denk ik dat ik ze maar 1 voor in steeds een uurtje buiten in schuilstal zet en de andere binnen. Zullen ze niet zo leuk vinden maar het is niet anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 10:14 



 
Profiel   

Nog zo'n leuke:
[ img ]
Ik heb dit jaar voor het eerst kunststof beslag en heb dus nergens last van.. helemaal top. Mensen op stal die wel ijzers hebben doen vetwrap maar dat is niet heiligmakend, even als ductape..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 10:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 430 van de 544 [ 13576 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433 ... 544  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen